ورزش

ترابی غایب تمرین تیم ملی

آخرین تمرین تیم‌ ملی فوتبال ایران پیش از مصاف برابر ترکمنستان در غیاب مهدی ترابی برگزار شد.

به گزارش مجله ایرانی، آخرین‌ تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف برابر ترکمنستان از ساعت ۱۹:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این تمرین مهدی ترابی به دلیل سرما خوردگی غایب بود و علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد و سایر نفرات بدون مشکل تمرین کردند.

مجتبی محرمی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران مهمان تمرین امروز تیم‌ ملی بود.

از همان ابتدای تمرین، چهار دروازه‌بان تیم ملی در یک نیمه زمین زیر نظر مربی دروازه‌بانان به صورت اختصاصی کار کردند.

بازیکنان تیم ملی بعد از گرم کردن، در دو گروه به بازی آقا وسط پرداختند که تمرین یکی از گروه‌ها را حمید مطهری و گروه دیگر را رحمان رضایی زیر نظر گرفته بودند. سعید الهویی هم به هر دو گروه سر می‌زد و نکاتی را گوشزد می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی که نظارگر تمرین بود، چند بار نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و از آنها می‌خواست در اجرای فرامین تمرینی دقت کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته سوم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، عصر فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ترکمنستان است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا