اقتصادی

مجوز “علی بابا” به دلیل گرانفروشی تعلیق شد

مجوز "علی بابا" به دلیل گرانفروشی تعلیق شد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری “سفرهای علی بابا” به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی، حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوریدر شبکه‌های اجتماعی نوشت:«امروز مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری “سفرهای علی بابا”  به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد.»

خوشخو همچنین طی نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی، نمایندگی‌های کل روش و مدیریت شعب شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران  به آنها اعلام کرد: «پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفرهای علی‌بابا از تاریخ 23 خرداد 1402 به‌دلیل نمایش نرخ‌های بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌های ابلاغی توسط این سازمان و گرانفروشی بلیت هواپیما به‌مدت یکماه تقویمی تعلیق می‌گردد.

بدیهی است طبق ماده 19 آیین‌نامه هیئت وزیران ناظر بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری زیارتی قبول هرگونه تعهد جدید در مدت تعلیق منجر به لغو مجوز فعالیت می‌گردد.»

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا