اجتماع

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر صفایی در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن‌های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن‌های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا