عمومیمجله کسب و کار

بهترین واکی تاکی جهان

بیسیم واکی تاکی برای کسایی که اهل ماجراجویی یا کوهنوردی هستن، به شدت پیشنهاد میشه. کاربرد بیسیم واکی تاکی واسه کمپینگ‌ها، کوهنوردی، طبیعت‌ گردی و گشت و گذار ها خیلی زیاده و برای ارتباط گرفتن سریع انتخاب خیلی خوبی به‌حساب میاد.
اگه به‌صورت گروهی به طبیعت‌گردی یا کوهنوردی میرید، میتونید با این بیسیم خیلی سریع با هم ارتباط بگیرید که اگر برای یکی از اعضای گروه مشکلی پیش اومد، سریعا برای کمک رسوندن به اون اقدام کنید.
از سری ویژگی‌های این بیسیم‌ها میشه به مقاومت بالای اونا در برابر ضربه، مقاوم در برابر گرد و غبار و همچنین رطوبت اشاره کرد. بیسیم‌ های واکی تاکی استاندارد IP دارن و همین ویژگی اون‌ها رو از بیسیم‌های دیگه جدا کرده و کیفیت اون رو دو چندان کرده.
تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید تا اطلاعات کاربردی بیشتری درباره این بیسیم‌های مخصوص کوهنوردی در اختیار شما بذاریم و چند مدل از اون رو برای خریداری به شما معرفی کنیم.

بیسیم واکی تاکی چیست؟

بیسیم واکی تاکی در اصل یه فرستنده بیسیم رادیوییه که به‌صورت دستی و قابل حمل طراحی و تولید شده. این بیسیم‌ها در طول جنگ جهانی دوم و برای اولین بار توسط شرکت موتورولا گسترش پیدا کرد و باعث بیشتر دیده شدن این تکنولوژی شد. در زمان جنگ جهانی دوم از این بیسیم‌ها برای ارتباط برقرار کردن پیاده نظام‌ها و واحدهای پشتیبانی و قسمت‌های دیگه استفاده می‌شد و بعد از جنگ هم وارد حوزه‌‌های اجتماعی، مهندسی، شغلی و تجاری شد.
بیسیم واکی تاکی در اصل رادیویی است که برخلاف یه رادیوی معمولی، هم فرستنده و هم گیرنده داره و از اونجایی که وزن کمی دارن، به‌راحتی قابل حمله و میتونه همیشه و همه جا همراه شما باشه.

بهترین برند بیسیم | بهترین بیسیم با برد بالا | بهترین بیسیم باوفنگ

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی با برندهای مطرح دنیا

بیسیم واکی تاکی یکی از پرکاربردترین و حیاتی‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای کوهنوردیه که برای تهیه کردن اون باید اطلاعات مفیدی درباره کارایی و برترین برندهای این محصول داشته باشید.
انواع بیسیم واکی تاکی در مدل‌های مختلف بیسیم کنوود، بیسیم موتورولا و بیسیم باوفنگ قابل خریداری هستن.
در ادامه قصد داریم تا مشخصات هر کدوم از این مدل‌ها رو برای شما توصیف کنیم:

معرفی بیسیم کنوود

این بیسیم محصول یه کمپانی بزرگ چند ملیتی آمریکاییه که این شرکت در زمینه تجهیزات مخابراتی، بیسیم و دستگاه‌های دیجیتالی و لوازم خونگی و… فعالیت داره.

جهت خرید واکی تاکی کلیک کنید
این شرکت هم مثل شرکت موتورولا تجربه و سابقه خیلی زیادی در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی، بیسیم و دستگاه‌های دیجیتالی داره.
تو ایران مدل‌های مختلف زیادی از بیسیم کنوود پیدا می‌کنید، اما متاسفانه از اونجایی که این شرکت ایران رو تحریم کرده، به همین خاطر جنس‌ها و مدل‌های فیک و غیر اصل زیادی از برند کنوود تو بازار موجوده.
از این برند در ایران بیشتر مدل‌های آنالوگ، ساده و بدون کیبورد و ال سی دی کنوود رو پیدا می‌کنید.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا