اقتصادیمجله کسب و کار

تعرفه افزایش سرعت سایت 1402

تعرفه افزایش سرعت سایت چقدر است؟ امروزه با توجه به رشد روز افزون تعداد سایت های وردپرسی، یکی از مهمترین چالش ها و خدمات حوزه وب بحث افزایش سرعت سایت است چرا که این موضوع تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت سایت ها دارد بخاطر همین صاحبین سایت ها 2 راه برای بالا بردن سرعت سایت خود دارند، یکی اینکه خودشان این مهارت را یاد بگیرند و انجام دهند یا اینکه از خدمات افزایش سرعت سایت استفاده کنند در این مقاله ضمن بررسی تعرفه افزایش سرعت سایت منبع آموزشی برای یادگیری این مهارت ارزشمند زیر معرفی میکنیم با ما همراه باشید…

افزایش سرعت سایت بدون افزونه | افزایش سرعت سایت های وردپرس | افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس

تعرفه افزایش سرعت سایت

تعرفه افزایش سرعت سایت در حال حاضر از 1.5 تا 2.5 میلیون تومان است اما با توجه به اینکه بطور کلی خدمات افزایش سرعت سایت هیچ صنف و تعرفه مشخص و دقیقی ندارد این مبالغ ممکن است با توجه به افراد و شرکت های مختلف متغیر باشد بنابراین اگر بخواهیم الان یک تعرفه حدودی بگیم حدود یکونیم برای سایت های معمولی و حدود دونیم میلیون تومان برای سایت های فروشگاهی و شلوغ هزینه ای است که پرداخت میشود.

اهمیت افزایش سرعت سایت

مهمترین دلیل بهینه سازی سرعت سایت این است که کاربران نمی خواهند منتظر بمانند. بنابراین ما زمان بسیار کمی برای ارائه محصولات یا خدمات خود و تشویق کاربر به خرید از ما داریم، اما واقعاً نمی دانیم چقدر زمان داریم. فقط یک نکته کوچک وجود دارد، گوگل اخیرا قسمت جدیدی را در سرویس کنسول جستجو اضافه کرده و تمامی صفحات سایت را از نظر سرعت بررسی و گزارش می دهد. با ادامه مقاله تعرفه افزایش سرعت سایت همراه باشید

سرعتی که گوگل انتظار لود شدن سایت را دارد 3 ثانیه است و این نشان می دهد که باید سایت را برای 3 ثانیه بهینه کنیم و فقط 3 ثانیه فرصت داریم تا توجه کاربر را به خود جلب کنیم و نکته جالب این است که اگر این کار را انجام ندهیم، گوگل به زودی سایت را رتبه بندی می کند. ما را کم خواهد کرد.

خدمات افزایش سرعت سایت

خدمات افزایش سرعت سایت یکی از مواردی است که باید در لیست کارهای مربوط به سئوی سایت خود قرار دهید. افزایش سرعت سایت یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی سایت است و باید بسیار مراقب آن باشید. امروزه با توجه به سرعت بالای دنیای فناوری، افراد دوست دارند در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. شما هیچ سایت موفق یا کسب و کار اینترنتی بزرگی را پیدا نمی کنید که سرعت بارگذاری سایت پایینی داشته باشد. بنابراین برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق و راضی نگه داشتن کاربران خود باید سرعت سایت خود را در همه زمینه ها افزایش دهید. برای این منظور میتوانید از طریق لینک زیر از خدمات افزایش سرعت سایت وبسافت3 استفاده کنید

https://websoft3.com/site-speed-up-services/

تاثیر سرعت سایت برای کاربران شما

امروزه تحقیقات ثابت می کند که کاربران به طور متوسط ​​بیش از 3 ثانیه برای بارگذاری یک سایت منتظر نمی مانند، اگر بیشتر طول بکشد با فشار دادن دکمه بازگشت به سایت دیگری می روند. حالا تصور کنید صفحه محصول شما بیش از 5 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، مطمئن شوید که حداقل 60 درصد از مشتریان خود در سایت های رقیب هستید، اما اگر وب سایت شما زودتر از رقبای خود باز شده و به کاربران نشان داده شود، شما اولین انتخاب خواهید بود. مشتریان، بنابراین من به شما پیشنهاد می کنم با استفاده از خدمات و تعرفه افزایش سرعت سایت خود را از سایر رقبا متمایز کنید.

با توجه به رشد چشمگیر کسب و کار اینترنتی در جهان و به خصوص در ایران، وب سایت های زیادی در زمینه های مختلف راه اندازی شده اند و در هر زمینه شاهد رقابت تنگاتنگی بین وب سایت ها برای جذب مشتری هستیم. یکی از اولین و مهمترین ملزومات رشد و توسعه هر وب سایتی بهینه سازی سرعت بارگذاری است، در واقع پس از راه اندازی وب سایت باید به فکر بهینه سازی سرعت باشید تا بتوانید مسیر پیشرفت را ادامه دهید. در سال 2022 وب سایت هایی که از نظر سرعت بارگذاری ضعیف هستند نمی توانند در زمینه کاری خود جایگاهی در بین پیشتازان کسب کنند و آنهایی که قبلاً جزو سایت های پیشرو در زمینه کاری خود بودند به تدریج موقعیت خود را از دست خواهند داد. سرعت پایین است اگر با مشکل کاهش سرعت بارگذاری سایت مواجه هستید، همین حالا با استفاده از سرویس شتاب دهنده وبسافت3 از شر این نگرانی خلاص شوید.

ابزار تست سرعت سایت

شما میتوانید همین الان با استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت، وضعیت سرعت سایت خود را بررسی کنید یکی از بهترین ابزارهایی که در ایران هم بسیار رایج است سایت gtmetrix است که گزارش کاملی از شرایط و مشکلات سرعت سایت را در اختیار شما قرار میدهد.

افزایش سرعت سایت بدون افزونه | افزایش سرعت سایت های وردپرس | افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس

 آموزش افزایش سرعت سایت

در ادامه برخی اقداماتی که باعث افزایش سرعت سایت میشود را شرح میدهیم تا یک دیدکلی نسبت به مواردی که باید روی سایت انجام شود داشته باشید و در نهایت تصمیم خود را مبنی بر این که خودتان مهارت افزایش سرعت سایت را یاد بگیرید یا از خدمات و تعرفه افزایش سرعت سایت استفاده کنید و برون سپاری کنید بگیرید

1 – استفاده از کش

یکی از بهترین روش هایی که می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد استفاده از کش است. به این ترتیب یک فایل کش برای صفحات پربازدید و پربازدید سایت بر روی سرور تعریف می شود و سرور فایل های رایج درخواستی را به صورت آماده در قسمتی جداگانه به نام حافظه کش ذخیره می کند.

یکی از بهترین روش هایی که می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد استفاده از کش است. به این ترتیب یک کش فایل برای صفحات پربازدید و پربازدید سایت بر روی سرور تعریف می شود و سرور معمولا فایل های درخواستی را به صورت آماده در قسمتی جداگانه به نام حافظه کش ذخیره می کند.

2 – فشرده سازی و بهینه کردن کدها

بسیاری از برنامه نویسان و وب مسترها هنگام پیاده سازی و مدیریت سایت به بهینه بودن کدها و زبان های برنامه نویسی استفاده شده در سایت توجه نمی کنند و این باعث سنگینی و در نهایت کندی سایت می شود. به عنوان مثال، بسیاری از برنامه نویسان تمایل دارند از فضاهای بزرگ بین کدها استفاده کنند تا کد خود را مرتب نگه دارند. این فضاهای موجود که معمولا بین کدهای HTML، JS و CSS هستند باعث می شوند تا درصد زیادی از سرعت بارگذاری را به خود اختصاص دهند و شاهد کاهش سرعت باشیم. با ادامه مقاله تعرفه افزایش سرعت سایت همراه باشید…

3 – استفاده از هاست مناسب و پرسرعت

تمام اجزای سایت شما بر روی هاست قرار دارند و هر چه هاست شما قدرتمندتر باشد، سرعت سایت شما بیشتر خواهد شد. این یکی دیگر از دلایل دوری شما از هاست و سرورهای اشتراکی است زیرا همانطور که از نام آن مشخص است این نوع سرویس بین چندین وب سایت به اشتراک گذاشته می شود و در عین حال سرعت آن کاهش می یابد و بین چندین وب سایت مختلف توزیع می شود. حتی می توانید از خدمات هاست و سرور شرکت های خارجی نیز خدمات دریافت کنید تا امنیت سایت خود را بیشتر کرده و از کیفیت بالاتری برخوردار شوید.

4 – استفاده از قالب وردپرس مناسب

در ایران به جرات می توان گفت که اکثر سایت ها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند و کمتر سایتی را می بینید که توسط برنامه نویسان و مدیران سایت ساخته شده باشد. اما نکته دیگری هم وجود دارد که حائز اهمیت است و آن انتخاب قالب وب سایت مناسب است زیرا هر قالب از نظر وزن و تاثیری که در سرعت وب سایت می گذارد با دیگری متفاوت است. هنگام انتخاب این موارد باید همیشه هوشیار باشید و با دقت عمل کنید. به عنوان مثال شاید در شرایط خاصی انتخاب قالبی که زیبایی کمتری دارد اما سرعت بهینه و مناسب تری ارائه می دهد صحیح تر باشد و باید در اولویت قرار گیرد. ناگفته نماند که این مورد تاثیر مستقیم در تعرفه افزایش سرعت سایت دارد

5 – کاهش حجم تصاویر

معمولاً تعداد زیادی از صفحات در هر سایتی از فایل های تصویری تشکیل شده است و توجه به اهمیت بهینه سازی حجم و اندازه این تصاویر برای سرعت سایت می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند و به دنبال آن سرعت قابل توجهی افزایش یابد. سایت خود را ببینید علاوه بر بهینه سازی حجم و اندازه تصاویر، استفاده از فرمت های مناسب نیز برای سرعت سایت بسیار مهم است. در حال حاضر رایج ترین و بهترین فرمت های مورد استفاده برای تصاویر شامل WEB و AVIF است. فقط با بهینه سازی تصاویر وب سایت خود می توانید نتایج درخشانی را مشاهده کنید.

6 – استفاده از CDN

CDN مخفف Content Delivery Network است و یکی از روش ها و تکنیک هایی است که تاثیر بسیار موثری دارد و سرعت سایت شما را تغییر می دهد. به طور خلاصه، در CDN کاربر با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود به سرور دیگری متصل می شود و از آنجا به سایت متصل می شود و این باعث می شود کاربران شما از هر شهر و کشوری که از سایت شما بازدید می کنند همیشه سرعت مناسبی را تجربه کنند. تنها چیزی که می توان در این روش مشکل تلقی کرد هزینه بالای آن است که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و وب سایت ها بسیار گران است و همچنین منابع لازم برای انجام چنین روش هایی وجود دارد و شما تکنیکی ندارید. این مورد هم تاثیر مستقیم در تعرفه افزایش سرعت سایت دارد

7 – فعالسازی KeepAlive

CDN مخفف Content Delivery Network است و یکی از روش ها و تکنیک هایی است که تاثیر بسیار موثری دارد و سرعت سایت شما را تغییر می دهد. به طور خلاصه، در CDN کاربران با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود به سرورهای مختلف متصل می شوند و از آنجا به سایت متصل می شوند و این باعث می شود کاربران شما از هر شهر و کشوری که از سایت شما بازدید می کنند همیشه سرعت مناسبی را تجربه کنند. تنها موردی که می توان برای این روش مشکل تلقی کرد هزینه بالای آن است که برای بسیاری از صاحبان شرکت ها و وب سایت ها بسیار گران است و همچنین منابع لازم برای انجام این گونه روش ها وجود دارد و شما تکنولوژی آن را ندارید.

این ویژگی به ویژه زمانی مفید است که سایت شما دارای کدهای مختلفی مانند css و js باشد و داشتن این همه کد برنامه نویسی سرعت سایت شما را بسیار کمتر از قبل کند.

افزایش سرعت سایت بدون افزونه | افزایش سرعت سایت های وردپرس | افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس

دوره افزایش سرعت سایت

شاید از بپرسید آیا خودم میتوانم مهارت افزایش سرعت سایت را یاد بگیرم؟ پاسخ به این سوال قطعا “بله” است به شرط آنکه از یک دوره آموزشی خوب استفاده کنید اگر در گوگل سرچ کنید دوره های مختلفی با قیمت های مختلف پیدا میکنید اما پیشنهاد ما استفاده از دوره افزایش سرعت سایت وبسافت3 است چرا که این دوره بدور از مطالب تئوری و خسته کننده است و صرفا به اصل موضوع میپردازد و در حدود 4 ساعت تمامی اقداماتی که برای افزایش سرعت سایت باید انجام دهید را بصورت کاملا عملی و پروژه محور به شما آموزش میدهد.

جملع بندی | تعرفه افزایش سرعت سایت

به پایان مقاله رسیدیم در این مقاله علاوه بر موضوع هزینه و تعرفه افزایش سرعت سایت نکاتی هم در مورد اقداماتی که برای بهینه سازی سرعت لازم است انجام دهید را نیز آموزش دادیم و در نهایت برای افرادی که میخواهند خودشان این مهارت ارزشمند را یادبگیرند یک دوره آموزشی خوب هم معرفی کردیم دوره ای که در کمترین زمان شما را به تخصص و تسلط کافی در این زمینه برساند امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا