نماد سایت مجله ایرانی

شناسایی بیش از ۲۰ هزار خیّر حوزه سلامت در کشور

شناسایی بیش از ۲۰ هزار خیّر حوزه سلامت در کشور

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت از بررسی و اصلاح پیش‌نویس قانون تشکل‌های اجتماعی، در جلسه و مکاتبه با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی، مهندس محمدجواد حیدری اصفهانپور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی، در بازدید از دفتر مشارکت در امور اجتماعی و امور خیّرین این دانشگاه، ضمن قدردانی از تلاش‌های این واحد، گفت: در کشور بیش از ۲۰ هزار حوزه سلامت را شناسایی کردند. ردهایم و انک اطلاعاتی مناسبی در این مینه ده ورت دورهای جدید میود.

وی افزود: در استان نیز ران و ریهای ارزشمند و رگی داریم

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت در طول بررسی برخی مشکلات ساختاری، ارزیابی امیدواری کرد که با توجه به وضعیت بهداشتی در حوزه‌یّرین و مشارکت‌های اجتماعی، می‌توانیم هرچه بیشتر از این حوزه در ارتقای سلامتی هم بهره ببریم.

مهندس حیدری‌پور با اشاره به آمار سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه فعال در حوزه سلامت، افزود: ما در اداره کل به ارزیابی و رتبه‌بندی این نهادها پرداخته‌ایم و به صورت مستمر آنها را در حوزه سلامت می‌کنیم. انک اطلاع این موسات ده ن م ورتهای به روز می شود.

مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت در پایان از بررسی و اصلاح پیش‌نویس قانون تشکل‌های اجتماعی از سوی این اداره کل طی نشست و مکاتبه با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

در ادامه، سید فرهاد عریضی، قائم مقام و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در امور مشارکت های اجتماعی نیز در این نشست، با معرفی طرح ها و پروژه های مهم خیّرساز این استان پرداخت.

نابر اعلام وبدا، وی مچنین اشاره به مسائل و مشکلات وزه

گفتنی است، مدیرکل سازمان‌های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت در این سفر با چند تن از مدیران عامل سازمان‌های مردم‌ نهاد و موسسات خیریه مطرح در این استان، تبادل و تبادل نظر کرد.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل