اقتصادی

الهام‌گیری از نقوش مذهبی و بومی در دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران

مجله ایرانی/مازندران مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در بازدید از جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران، گفت: از نقاط برجسته این جشنواره و فن بازار این بود که طراحان با به‌کارگیری روش‌های نوین طراحی به تولید آثار فاخر با الهام گیری از المان‌های مذهبی و نقوش بومی و محلی، پرداختند.

 علی سلیلی امروز در حاشیه بازدید از دومین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران که در نمایشگاه نیاوران ساری برپا شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره با شرکت تولیدکنندگان خرد و خانگی و زنان سرپرست خانوار از سوی اداره کل اجتماعی، اداره کل امور بانوان استانداری، اداره کل فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، سازمان صمت و اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

الهام‌گیری از نقوش مذهبی و بومی در دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران
وی خلاقیت را نقطه عطف این نوع نمایشگاه دانست و افزود: امروز به جهت عصر هوش مصنوعی سرعت خلاقیت بسیار افزایش یافته از این رو باید ازهمه کسانی که در برپایی این نمایشگاه نقش داشتند، قدردانی کنیم.

الهام‌گیری از نقوش مذهبی و بومی در دومین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، تصریح کرد: از نقاط برجسته این جشنواره و فن بازار این بود که طراحان به‌رغم به‌کارگیری روش‌های نوین از هویت دینی تاریخی و بومی فاصله نگرفتند و با به‌کارگیری روش‌های نوین طراحی به تولید آثار فاخر با الهام گیری از المان‌های مذهبی و نقوش بومی و محلی، پرداختند.  

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا