دانش و سلامت

ایجاد ۳۰ درصد از ظرفیت های درمانی کشور در دولت یازدهم و دوازدهم

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: طی هفت سال گذشته 37000 تخت بیمارستانی به ظرفیت ملت و به عبارتی 30٪ تدارکات پزشکی کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم اضافه شده است. ظرفیت ایجاد شد. ”

به گزارش مجله ایرانی ، سید کامل تاگوین زاد در آیین تکریم و معارفه رئیس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیدول گفت: سه میلیون متر مربع معادل 50 درصد ظرفیت بیمارستانهای کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم ساخته شد. . 1200 پروژه طرح تحول نظام سلامت ، شامل كلینیك های ویژه ، بخش های ویژه ، بلوك های زایمان ، مراكز بیماری های ویژه ، به ویژه كنترل سرطان ، و همچنین 8000 پروژه بهداشتی در این دوره و 17000 بازسازی پروژه های بهداشتی انجام شده است.

وی یادآور شد: میزان فرسودگی شغلی در بیمارستان های کشور 60 تا 40 درصد کاهش یافته و ساختمان های بخش بهداشت 24 تا 12.5 سال عمر داشته و خدمات ارزنده ای با کمک کادر بهداشتی و درمانی به مردم و بیماران ارائه داده اند. فراهم شده است

به گفته تاکیوی نژاد ، یکی از موفقیت های بزرگی که در مدیریت کرونا در کشور موفق شده ایم ، توسعه زیرساخت های بهداشتی در دولت های مختلف ، به ویژه دولت های یازدهم و دوازدهم است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تقدیر از یاد و خاطره شهدای سلامت دوست ، گفت: “در حقیقت شهدای محافظ سلامت با آگاهی کامل جان خود را برای سلامتی مردم عزیز ایران فدا کردند ” در جنگ ها ، مردم معمولاً با دشمن در جنگ هستند و توسط آتش دشمن به شهادت می رسند ، اما در نبرد با کرونا ، شهدای سلامتی جان خود را فدا کردند و می دانستند که احتمال نگه داشتن Kovid 19 وجود دارد خواهد شد ، اما هرگز دریغ نکرد. خود را در معرض خطر قرار دهید

وی با تمجید از نیروهای بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا در کشور ، یادآور شد: از اولین روز شیوع جهانی کرونا ، با هوش ، دانش و تجربه ، کمک بزرگی به جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی امروز کرده است. افتخارآفرین. ایران در جهان افتخار می کند و بسیار افتخارتر از کشورهایی است که می توانند از نظر امکانات ، زیرساخت ها و دانش پزشکی از ایران پیشی بگیرند. توسعه داخلی کادر پزشکی و همکاری ارزشمند در بخش بهداشت به ایران داده است این کشور را در مدیریت کرونا به یکی از موفق ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که نیروی بهداشتی به خوبی می درخشد و امروز این مدال بزرگ در گلوی حراست آویزان است که به طور مکرر و از هر موقعیت و موقعیت ، وی توسط مقام معظم رهبری مورد تمجید و تمجید قرار می گیرد.

“در آغاز شیوع کرونا در سراسر کشور ، با کمک نیروهای مسلح ، 40،000 تخت تجمع در کمترین زمان ممکن نصب شد ، اگرچه نیازی به استفاده از این تخت ها نبود ، اما مقامات اطمینان دادند که اگر باگوان علیرغم شدید بیماری ، نیروهای مسلح و سایر سازمانها با همدلی و هماهنگی با وزارت بهداشت وجود دارند.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تأکید کرد: شهرهای ضعیف در زیرساخت ها و بخش های پزشکی باید تقویت شوند. امروز ، ما از چندین بیمارستان و پروژه در دست ساخت بازدید کردیم و یکی از تخصص های این پروژه ها ، مشارکت ارزشمند خیرین در این پروژه ها است. اهدا کنندگان عمده زیرمجموعه های نظام سلامت هستند و در این شهر خدمات و مشارکت های آنها برجسته است.

تقوی نژاد گفت: وزارت بهداشت در نظر دارد با همکاری و مشارکت خیرین سلامت شاخص های پزشکی در این شهرستان را به میانگین کشوری نزدیک کند. اما در شرایط مطلوب باید به شاخص 2.6 تخت در هر هزار نفر در کشور برسیم. پروژه های پزشکی دزفول پیشرفت خوبی داشته اند اما به دلیل شرایط موجود و تغییر قیمت ها باید بودجه کافی برای تأمین و گشایش آنها در نظر گرفته شود و ما در این زمینه و با تأسیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی دزفول را تقویت می کنیم. و ارتقا دهید. ما آماده کمک هستیم.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: من مسئولیت های مالی و اداری بیشتری دارم. در سازمان قبلی که یکی از سازمان های اقتصادی کشور بود ، من یک شعار داشتم و آن اعتماد بود و موضوع نیز مورد توجه رهبران جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. البته ابتدا باید به خود ، منابع و توانایی های خود و سپس به خود اعتماد کنیم. اعتماد به دیگران ایجاد کنید.

تکوی نژاد با تأکید بر تقویت اعتماد بین مجریان و افراد گفت: اعتماد باید تقویت شود و مردم باید عطوفت ، مسئولیت و تعهد ما را درک کنند و خدمات ما باید برای آنها محکم و هدفمند باشد. در حال انجام.

وی یادآور شد: مسئولیت اعتقادی است که به ما واگذار شده و تأکید بر حل مشکلات مردم در هر نقطه است. کلید حل مشکلات توسط مدیران شناخت ویژگی هایی مانند اعتماد به نفس ، رشد ، آموزش و تعالی است که می تواند منجر به رشد در یک محیط کسب و کار شود. ابزارهای جدید مدیریتی و سیستم های جدید در این زمینه به مدیران کمک می کند تا اهداف را دنبال کنند. نیروی انسانی متخصص ، متحرک ، توانمند و با انگیزه در دانشگاه علوم پزشکی دزفول می تواند یکی از مهمترین دلایل موفقیت این دانشگاه باشد.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه به دلیل توفیق کسب شده در برخی مناطق در دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، برخی از مشتریان سایر استان ها از این شهر دیدن می کنند که هم نوع و قربانی هستند. کمک می کند. ” ، باعث افتخار است و ما خود را افرادی می دانیم که در این راه موفق به درک درد شده اند.

تکوی نجد تأکید کرد: وقتی شخصی خود را در موقعیت مسئولیت ، کار و خدمت می بیند ، سلامتی ، وقت و زندگی خود را وقف می کند تا مردم راحت باشند. هر کجا که مسئولیت داشته ام ، به همکارانم گفته ام که مطالعات انجام شده بر اساس 70٪ از مدیران ارشد در شرکت های برتر بین المللی نشان داده است که افراد موفق سخت کوش هستند.

به گفته وبدا ، وی در پایان اظهار داشت: “هفته گذشته شخصی به من پیغام داد كه من به دفتر شما آمده ام و آنها گفتند كه شما ساعت 11 شب از دفتر خود خارج می شوید و این یك روش قدیمی مدیریت است. باید بگویم كه ما نیاز به کار در محل است. ” و اگر رئیس دانشگاه صبح ها به محل کار خود برود و ساعت 12 یا 1 بعد از ظهر برای کار به اتاق عمل برود ، طبیعتاً کار دانشگاه پیشرفت زیادی نخواهد کرد و ما باید کار کنیم و وقف دانشگاه کنیم. مدیران شلوغ مطمئناً موفق خواهند شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا