دانش و سلامت

ایران و روسیه در زمینه طیف‌های فرکانسی همکاری می‌کنند

رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در تهران به دیدن وزیر ارتباطات رفت و نشست مشترکی پیرامون موضوعاتی چون همکاری در مجامع بین‌المللی، حفاظت از کودکان در اینترنت و استفاده از تجربیات یکدیگر در حوزه طیف‌های فرکانسی برگزار شد.

این دیدار که در ادامه تعاملات بین‌المللی وزارت ارتباطات و به درخواست طرف روسی صورت گرفت، همکاری و تعامل در مجامع بین‌المللی همچون ITU و همچنین استفاده از تجارب ایران در حوزه حفاظت از کودکان در اینترنت از رئوس مذاکرات صورت گرفته بود.

همچنین همکاری در زمینه طیف‌های فرکانسی از دیگر موضوعاتی بود که دو طرف پیرامون آن به بحث و بررسی پرداختند.

فردا (دوشنبه) رئیس رگولاتوری روسیه در راستای گسترش روابط دوجانبه در حوزه ICT و کسب بازار برای محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی این حوزه، نشست مشترکی با امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برگزار خواهد کرد.

حضور آندریی لیپوف در تهران در حالی صورت گرفت که چندی پیش، وزارت ارتباطات میزبان اجلاس دو روزه اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بود که با حضور وزرا و هیأت‌های عالیرتبه خارجی همراه بود.

اواخر خرداد ماه نیز عیسی زارع پور به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و اندونزی به همراه آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری به جاکارتا سفر کرد که این سفر به امضای ۱۱ سند مشترک همکاری میان دو کشور در حوزه‌های مختلف منجر شد.

۲۲۷۲۲۷

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا