دانش و سلامتمجله کسب و کار

برای خرید کاندوم چه بگوییم نی نی سایت

کاندوم یکی از وسایل پیشگیری از بیماری های جنسی و جلوگیری از بارداری های ناخواسته است. این شیء از داروخانه ها و یا فروشگاه هایی که وسایل آرایشی و بهداشتی به فروش می رسانند قابل تهیه است. در عین اینکه این وسیله از بروز برخی بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند اما وقتی فردی قصد دارد برای خرید آن اقدام کند، باید خجالت و شرمندگی زیادی به دلیل نگاه آزاردهنده اطرافیان تحمل کند. به همین دلیل، خرید این کالا با سختی های زیادی در کشور ما همراه است. موضوعی که ما در این مقاله از نی نی سایت قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، مشکل خرید کاندوم و ارائه یک راه حل برای پایان بخشیدن به تمام سختی هاست.

شلوغی داروخانه و یا فروشگاه

یکی از مسائل و مشکلاتی که در مورد خرید وجود دارد، شلوغی مراکزی است که این کالا را به فروش می رسانند. همان طوری که اشاره کردیم، برای خرید کاندوم باید به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و یا داروخانه ها مراجعه کرد. معمولا  این مراکز نیز بسیار شلوغ بوده و فردی که قصد دارد کاندوم بخرد یا باید قید نگاه ملامت بار دیگران را بزند، یا باید به فروشگاهی که خلوت تر است برود و یا در ساعت دیگری که معمولا ازدحام جمعیت در فروشگاه کمتر است، برای خرید اقدام کند. البته در برخی موارد نیز مشاهده شده که فرد، کلا قید خرید کاندوم را زده و راه خانه را در پیش گرفته است.

برخورد آزار دهنده اطرافیان

موضوع دیگری که باعث شده خرید کاندوم با سختی های زیادی همراه شود، برخورد و یا نگاه توام با ملامت دیگران است. معمولا فردی که جهت خرید کاندوم به یک فروشگاه می رود، به محض آنکه نام کاندوم از دهانش خارج می شود، تمام نگاه ها به سمت او چرخیده و فرد را از نوک سر تا نوک پا برانداز می کنند تا پی ببرند که چرا این فرد، قصد دارد برای خرید کاندوم اقدام کند. اطرافیان به چشمان فرد خیره شده و به دنبال آن هستند که رازهای مگوی وی را کشف کنند. وقتی چیزی دستگیرشان نمی شود، یک جمله درگوشی و آهسته به فردی که کنارشان ایستاده می گویند و باز هم نگاهی ملالت بار به فرد می کنند. گاهی اوقات تحمل این نگاه ها بسیار سخت است.

رویت توسط اقوام

از دیگر نگرانی ها و سختی هایی که در هنگام خرید کاندوم وجود دارد، رویت شدن توسط اقوام است. امکان ندارد شخصی در میان اقوام خود، کسی را نداشته باشد که نخواهد در همه احوالات زندگی دیگران تجسس کند. تا این افراد از چون و چرای آمدن فرد به داروخانه سر در نیاورند، امکان ندارد بیخیال ماجرا شده و به سراغ کار خود برود. متاسفانه ایراد دیگری که در این افراد مشاهده می شود، پخش کردن اخبار در کسری از ثانیه بین نیمی از جمعیت جهان است و آن زمان است که دیگر، فرد نمی تواند به زندگی عادی خود ادامه داده و مانند روزهای گذشته با سربلندی در میان اقوام حاضر شود. البته، هیچ اشکال و اشتباهی به خرید این وسیله وارد نیست، اما متاسفانه فرهنگی که با آن بزرگ شده ایم، این محدودیت ها و سختی ها را برای ما به وجود آورده است.

سرگردانی در فروشگاه

برخی فروشگاه ها، این کالا را در مقابل چشم قرار نمی دهند و شما مجبور هستید قفسه های زیادی را به دنبال آن بگردید. به همان دلایلی که در بالا شرح دادیم، امکان این که از فروشنده بپرسید این کالا را در کدام قسمت قرار داده اند، وجود نداشته و این نیز باعث می شود که کل فروشگاه را تحت عملیات جستجو و سرچ قرار دهید. در این میان، هم وقت شما در حال تلف شدن است و هم از اینکه نمی توانید کالای مورد نظر را پیدا کنید، کلافه و عصبی می شوید. این مشکل برای زمانی که به دنبال نیز هستید وجود دارد.

خرید کاندوم اشتباه

از دیگر مشکلاتی که می تواند در خرید کاندوم پیش آید، خرید کاندوم اشتباه است. خرید یک کاندوم ساده، خود با دردسرهای زیادی همراه است، مشکل، زمانی که شما می خواهید یک کاندوم تاخیری مضاعف بخرید، صد چندان می شود. تصور کنید که فروشگاه شلوغ است، صدا به صدا نمی رسد، بر زبان آوردن نام این کالا خود یک جرم بزرگ محسوب می شود چه برسد به زمانی که شما یک نوع خاص از آن را سفارش دهید و مجبورید با صدای بلند نوع آن را اعلام کنید. در این حالت، حتی کسانی که در خارج از فروشگاه هستند نیز به شما نگاه کرده و با نگاهشان، هستی شما را زیر سوال می برند.

و اما راه حل این مشکل و خرید بی دردسر کاندوم

بعد از تمام این رنج ها و سختی ها، با خود می اندیشید که برای خلاصی از این مشکلات باید چه کنید؟ آیا روشی برای اینکه، دیگر تحت این همه فشار و استرس قرار نگیرید، وجود دارد؟ پاسخ، آری است. راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکلات و صرفه جویی در وقت و هزینه شما، خرید آنلاین کاندوم است. سایت های معتبری در زمینه محصولات زناشویی فعالیت می کنند که شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید تا به صورت محرمانه در اسرع وقت ارسال شود.

تجربیات تلخی که در بالا از آن صبحت شد، برای هر فردی ممکن است پیش آمده باشد، اما بدانید و آگاه باشید که این دوران سخت به پایان رسیده و شما با مراجعه به داروخانه آنلاین داروبیار، می توانید بدون آنکه نگران باشید بقیه چه فکری در مورد شما می کنند، برای خرید کاندوم اقدام کرده و دقیقا همان نوعی را سفارش دهید که در نظر داشتید. راحتی در خرید، گشتن بین انواع مختلف کاندوم، صرفه جویی در وقت، آرام ماندن اعصاب، تبدیل نشدن به سوژه فامیل، خریدی راحت و بی دغدغه و غیره تنها بخشی از مزیت هایی است که می توانید با مراجعه به این داروخانه و خرید کاندوم از آن، شامل حال خود کنید.

از آنجایی که این داروخانه سعی می کند این کالا را بدون واسطه به دست شما برساند، خرید از آن می تواند بسیار مقرون به صرفه نیز برای شما تمام شود. در ضمن با این روش، می توانید مطمئن باشید که بهترین نوع کاندوم تاخیری، خاردار، ترکیبی، فضایی و کاندوم زنانه را انتخاب کرده و دقیقا همان موردی که مد نظرتان بودن است به دست شما استفاده از کاندوم در هر رابطه جنسی ضروری است. با مطالعه مقاله راهنمای خرید کاندوم شما می‌توانید بهترین کاندوم را با توجه به نیاز خود خریداری کنید تا به اوج لذت رابطه جنسی برسید. به خاطر داشته باشید رابطه جنسی تنها برای جلوگیری از بارداری نیست، بلکه علاوه بر اعتماد به نفس به شما در تنوع بخشیدن در رابطه زناشویی کمک می‌کند.

راهنمای خرید کاندوم

با توجه به وجود انواع کاندوم ، انتخاب یک کاندوم مناسب بر خلاف آنچه تصور می‌کنید، کار خیلی ساده‌ای نیست. در اینجا قصد داریم بر اساس مهمترین معیارها به شما برای کمک کنیم.

انتخاب کاندوم به معیارهای مختلف وابسته و بر اساس نیاز مختلف قابل تغییر است. اما همیشه یک مدل از کاندوم وجود دارد که برای همه کاربردی است و آن هم چیزی نیست جز کاندوم ساده.

با خرید کاندوم ساده که به آن کاندوم کلاسیک نیز گفته می‌شود، علاوه بر اینکه رضایت شما از برقراری رابطه زناشوئی حفظ می‌شود، بالاترین درصد جلوگیری از بارداری را تجربه خواهید کرد. پس اگر تجربه زیادی در رابطه جنسی ندارید یا شریک رابطه جنسی خود را به خوبی نمی‌شناسید انتخاب کاندوم ساده بهترین گزینه برای شما است. فروشگاه اینترنتی کاندوم بازار بسته بندی کاملا محرمانه و ارسال فوری به سراسر کشور دارد

انتخاب انواع کاندوم

همانطور که گفته شد کاندوم آقایان دارای تنوع زیادی است اما اگر بخواهید می‌توانیم به شکل کلی آنها را به چند قسمت کلی تقسیم کرد:

  • کاندوم ساده
  • کاندوم خاردار
  • کاندوم تاخیری
  • انواع دیگر

محبوبیت فراوانی دارد و فروش بالایی در ایران و جهان دارد. این کاندوم مناسب همه نوع آلت تناسلی است. کاندوم نازک نوع دیگری از این دسته کاندوم است.

باعث افزایش میل جنسی در زن شده و ارگاسم بهتری را در شریک جنسی شما ایجاد می‌کند. بنابراین برای لذت بخشیدن به شریک خود می‌توانید از این نوع کاندوم استفاده کنید. کاندوم عروسکی و کاندوم فضایی نیز نوعی از کاندوم خاردار هستند که ویژگی‌های بیشتری دارند. در این نوع کاندوم از ژل لوبریکانت بیشتر استفاده می‌شود.

بیشتر مورد نظر آقایان است و با داشتن لیدوکائین زمان انزال را به تاخیر می‌اندازد. کاندوم تاخیری دارای زمان‌های مختلفی برای تاخیر در انزال است که به حجم استفاده شده از لیدوکائین در آن وابسته است.

توجه: از ترکیبهای مختلف کاندوم  خاردار و کاندوم تاخیری مدل‌های مختلف دیگری نیز ایجاد می‌شود که می‌توان به کاندوم شیاردار ، کاندوم حلقوی و کاندوم چند منظوره اشاره کرد.

انواع دیگر: مدل های دیگری از کاندوم وجود دارد که بیشتر برای تفنن یا کاربرد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه بهتر است تمرکز استفاده خود را روی آنها نگذارید.

انتخاب سایز کاندوم

برای اکثر ایرانی‌ها سایز آلت آقایان مهم است. در اصل آقایان فکر می‌کنند هرچقدر سایز آلت آنها بزرگتر باشد، برای شریک جنسی‌شان جذاب تر و خوشایندتر است این باور غلط است و شاید بهتر است بدانید چیزی که باعث تحریک بیشتر واژن می‌شود قطر آلت تناسلی است و نه طول آن.

  • کاندوم کوچک – ۴۴ میلی‌متر (عرض) در ۱۶۰ میلی‌متر (طول)
  • کاندوم متوسط – ۵۰ میلی‌متر (عرض) ۲۰۰.۶۶ میلی‌متر (طول)
  • کاندوم بزرگ – ۵۳ میلی‌متر (عرض) ۲۰۰.۶۶ میلی‌متر (طول)
  • کاندوم فوق‌العاده بزرگ – ۵۷.۱۵ میلی‌متر (عرض) ۲۰۵.۷۴ میلی‌متر (طول)

کاندوم کوچک برای افرادی است که تازه به بلوغ رسیده یا سایز آلت آنها کوچک است پیشنهاد می‌شود.

کاندوم متوسط سایز استاندارد یا معمول کاندوم است که اکثر برندهای داخلی و خارجی آنها را تولید می‌کنند و مناسب سایز آلت آقایان است.

کاندوم بزرگ سایز نسبتا محبوبی است که برای افرادی پیشنهاد می‌شود که سایز آلت تناسلی آنها کمی بلندتر یا کلفت‌تر از سایر افراد است.

کاندوم ایکس لارج یکی از سایزهای خیلی بزرگ است که برای افرادی استفاده می‌شود که اندازه سایز آلت آنها بیش از اندازه و به صورت غیرمعمول بزرگ باشد.

استفاده از کیسه فریزر بجای کاندوم نی نی سایت | اولین خرید کاندوم نی نی سایت | بهترین کاندوم نی نی سایت

کاربرد کاندوم

قرار نیست شما همیشه از یک مدل کاندوم استفاده کنید. یکی از کاربردهای اصلی کاندوم بجز جلوگیری از بارداری، تنوع بخشیدن به رابطه جنسی و افزایش لذت جنسی است. در نتیجه در دوره‌های مختلف زمانی از مدل‌های مختلف کاندوم استفاده کنید.

کاندوم‌ها علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد مدل‌های دیگری دارند که به صورت کوتاه در اینجا به آن اشاره می‌شود:

کاندوم طعم‌دار: این نوع از کاندوم مناسب افرادی است که علاقه‌مند به رابطه دهانی هستند. بدنه این نوع کاندوم آغشته به طعم دهنده‌های مختلفی از جمله انواع میوه‌ها یا شکلات یا موارد مشابه است.

کاندوم رنگی: کاندوم‌های رنگی بیشتر جنبه فانتزی دارد و برای افرادی که دوست دارند تنوع به رابطه خود بدهند مناسب است. کاندوم شبرنگ یا شب تاب هم وجود دارد که در تاریکی قابل مشاهده است.

قیمت کاندوم

قیمت کاندوم به طور کلی در یک بازه کلی تعریف می‌شود: بسته به نوع کاندومی که انتخاب می‌کنید قیمت مصرف کننده آن از ۱۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان است.

در نظر داشته باشید تعداد کاندوم‌ها در بسته های استاندارد ۱۲ عددی عرضه می‌شود؛ اما در برخی مدل‌ها تعداد کمتر یعنی ۶ عددی هم وجود دارد.

در مورد کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی تعداد کاندوم در هر بسته یک عدد است.

خرید کاندوم

برای خرید کاندوم راه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله جاهایی که می‌توانید با مراجعه به آن به خرید کاندوم بپردازید عبارت هستند از:

  • داروخانه
  • خرید اینترنتی کاندوم
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فروشگاه‌های لوازم بهداشتی
  • برخی از سوپرمارکت‌ها

دلایل اینکه چرا اکثرا ترجیح می‌دهند از روش خرید کاندوم اینترنتی استفاده کنند.

همه این مراکز برای شما در دسترس هستند تا بتوانید کاندوم مورد نظر خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که خرید کاندوم در ایران یک نوع تابو است پس از مراکزی خرید کنید که به سادگی و بدون دردسر بتوانید اطلاعات آن را مطالعه کنید و با استفاده از راهنمای خرید کاندوم بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای اینکه بتوانید با خیال آسوده بهترین کاندوم را خریداری کنید فروشگاه اینترنتی هپیکس است چرا که به شکل محرمانه می‌توانید کاندوم خود را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برسد. بدون شک با خرید از این ، بسیاری از مشکلاتی که در مورد خرید کاندوم تا به حال داشته اید از بین رفته و دیگر نیازی نیست نگران نگاه ملامت بار و سنگین کسانی که در داروخانه و یا مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی حضور داشتند، باشید.

منبع : amazon 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا