نماد سایت مجله ایرانی

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات

خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات

خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات

همچنین در صورتی نیاز امکان ثبت فعالیت به صورت توضیحات (بدون کد گذاری) وجود دارد. ازدیاد طول عمر ماشین آلات و صرفه جویی در خرید ماشینهای جدید. بازار ماشین آلات ایران زیر نظر شرکت ایده آل مبتکر ماشین فعالیت رسمی خود را از نیمه دوم سال ۹۱ آغاز نموده است.دفتر مرکزی بازار ماشین آلات ایران در تبریز واقع شده که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ماشین آلات صنعتی با بهره گیری از تجارب ارزنده کادر متخصص شرکت تلاش می کند تا با ارائه گسترده انواع ماشین آلات صنعتی و راه اندازی خطوط تولید و مونتاژ در سرتاسر ایران جایگاه برتر خود را در بازار ایران کسب و حفظ نماید. یکی از اهداف اصلی OEE کاهش و یا حذف مشکلی است که در دنیای صنعت به آن 6 ضرر بزرگ گفته می شود و از شایعترین علل کاهش بهره وری تولید می باشد. OEE با زمان برنامه ریزی شده برای تولید آغاز می گردد و تمام مواردی که باعث پایین آمدن بهره وری می شود را با هدف کاهش یا حذف آ­نها بررسی می کند. OEE بهترین معیار برای شناسایی ضایعات، محک زدن فرآیندها و بهبود بهره ­وری ماشین­ آلات تولیدی (به طور مثال حذف یا کاهش دورریزها) می­باشد.

با اندازه گیری OEE و 6 ضرر اساسی، می­توان به دیدگاه جامعی درخصوص بهبود سیستماتیک فرآیند تولید دست یافت. انتخاب یک ناحیهٔ آزمایشی برای شروع اجرای نت بهره ور فراگیر باعث میشود تا پرسنل با مشاهدهٔ مستقیم مزایای آن رغبت بیشتری به آن در مراحل بعد نشان دهند. هرچه دارایی های فیزیکی و تجهیزات (قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات) را برای مدت طولانیتری بتوان در حال تولید نگهداشت، ارزشی که بوجود میآورند بیشتر میشود. زمان اجرا همان زمان برنامه ریزی شده برای تولید می باشد که توقف ها (برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده) از آن کم شده است. وظایف نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را با دقت بیشتری بر اساس MTTF دارایی­های کم ارزش خود برنامه ­ریزی کنید. شاید هزینه پرداختی اولیه برای خرید یک نرم افزار نت در گام اول هر چند زیاد یا کم که باشد زیاد مهم نباشد ! خرابی یا از کار افتادگی تجهیزات: زمان مشخصی که برای یک تجهیز برنامه ریزی جهت تولید انجام گرفته باشد و به هر دلیلی که از قبل برنامه ریزی نشده، تولید انجام نگردد. که ازین پس «پیمانکار»نامیده خواهد شد، به منظــور انجام موضوع قرارداد منعقد میگردد و طرفین ملزم و متعهد به اجرای مواد و اصول آن میباشند. از دید وسیع تر مشکلاتی از قبیل نبود اپراتور و مواد اولیه نیز شامل از دسترس خارج شدن یک تجهیز از تولید می­باشد.

توقفهای کوتاه: هنگامی که یک دستگاه برای زمان کوتاهی (حدود یک تا دودقیقه) متوقف می گردد و مشکل توسط اپراتور حل و فصل می گردد. کاهش سرعت مربوط به فاکتور افت عملکرد می­باشد.از جمله دلایلی که باعث کاهش سرعت می­گردد می­توان به آلوده بودن ماشین­آلات و یا فرسوده بودن آن­ها، روغن کاری ضعیف، مواد اولیه غیراستاندارد، بی تجربه بودن اپراتور و شرایط نامناسب محیط اشاره کرد. این ضرر به فاکتور افت عملکرد مربوط می­باشد.از دلایل توقف­های کوتاه می­توان به مواد مضر، تنظیمات نادرست، سنسورهای مسدود شده و … این ضرر مربوط به فاکتور دسترسی می باشد.این نوع توقفات به طور معمول شامل تنظیمات دستگاه­ها و ابزارها و بازرسی های کیفیت و تمیز کردن دستگاه­ها می­باشد. راه اندازی و تنظیمات: زمان مشخصی که برای یک تجهیز برنامه ریزی جهت تولید انجام گرفته باشد و به دلایلی نظیر تغییر تولید و یا تنظیمات سایر دستگاه­ها، تولید انجام نگردد. محیط کار باید طوری باشد تا قدم زدن و انجام کار فیزیکی آسان باشد.

تا پیش از به کار گیری سیستم CMMS، از کارت های پانچ برای یادآوری تکمیل کارها به تکنسین های کارخانه استفاده می شد. عملکرد Performance : عبارت از زمانی که بر اساس سرعت اسمی باید ماشین برای تولید مقدار مشخصی از محصول صرف نماید به زمانی که عملا ماشین برای تولید این مقدار محصول صرف نموده است. کلیه بنگاههای اقتصادی، جهت رقابت در بازار بر اساس برخی اولویتهای مرتبط با توانمندیهایشان با یکدیگر به رقایت میپردازند. در زیر برخی از زیر سیستم ها و امکانات و قابلیت های آلکا قید خواهد شد. همچنین وجود زیر سیستمهای مختلف در نرم افزار از نقاط قوت محسوب میشود. در سیستمهای جذبی غالباً از آب به عنوان مبرد استفاده می شود. کاهش در مصرف لوازم یدکی و تقلیل هزینه مربوطه. فروشگاه اینترنتی داروخانه بابک بهترین بستر برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شما در ایران است . برای این کار OEE دارای 3 فاکتور می باشد که هرکدام به نوعی از زیان ها می پردازند.

منبع مقاله:

دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات

خروج از نسخه موبایل