عمومیمجله کسب و کار

دوچرخه کلیک ساخت کجاست

یکی از وسایل نقلیه دوچرخه است که علاوه برکارکردی که دارد و وسیله ایی مهم برای جابه جایی افراد به شمار می آید، دوچرخه در سلامتی افراد تاثیر مثبت بسیاری دارد و درواقع دوچرخه سواری یک ورزش عالی نیز به حساب می آید. همچنین به علت های فراوانی تعداد علاقه مندان به دوچرخه و دوچرخه سواری در جهان زیاد است. یکی از این دلایل که از علت مهم علاقه مندی به دوچرخه می باشد، این است که دوچرخه سواری هم برای سلامتی مفید است و همینطور برای سپری کردن اوقات فراغت نیزمناسب می باشد. سوار دوچرخه بودن بسیار لذت بخش است و اکثر ما نیز در کودکی  لذت بسیاری نصیب مان شد. برای رفت و آمدهایی که نزدیک به خانه مان بود و یا برای رفتن به سوپرمارکت و خرید خوراکی و… از آن به بهترین وجه ممکن استفاده می کردیم. ولی با گذشت زمان متوجه خواهیم شد که این دوچرخه های دوست داشتنی فقط برای این که ما را به خود مشغول سازند و سرگرم مان کنند و آنچه ما در کودکی از آن استفاده می کردیم، نیستند. دوچرخه ها امروزه در نقاط مختلف جهان دارای کارکردهای مختلفی هستند و می توان برای کارهای گوناگونی از دوچرخه ها استفاده کرد. به این دلیل که استفاده از دوچرخه باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک می شود و همچنین باعث از بین نرفتن و استفاده ی صحیح از منابع کشور می شود؛ به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین مارک دوچرخه هستند. علاوه بر این ها همانطور که قبلا گفته شد دوچرخه بر روی سلامتی نیز تاثیر دارد. در این میان کسانی که می خواهند دوچرخه بخرند، لازم است که بهترین برند های دوچرخه را بشناسند تا با مشکل رو به رو نشوند و درست ترین انتخاب را داشته باشند. ما سعی داریم شما را با بهترین دوچرخه های بازار آشنا کنیم. در ادامه با معرفی بهترین مارک دوچرخه در ایران با ما همراه باشید.

برای آشنایی با بهترین قیمت انواع برند دوچرخه، صفحه قیمت دوچرخه ایمالز را مشاهده کنید.

افراد زیادی وجود دارند که حالا به هر علتی علاقه فراوانی به راندن دوچرخه دارند. خصوصا در کودکان این علاقه را به وضوح می توان مشاهده کرد که آنان همواره به  والدین خود می  گویند که به دوچرخه نیاز دارند. سطح توقع انسان ها هرچقدر که قد می کشند و رشد پیدا می کنند بیشتر خواهد شد و با بالا رفتن سن، به وسیله ایی نیاز خواهند داشت که تخصصی تر و بهتر باشد و به این طیف از دوچرخه ها علاقه مند خواهند شد. با شکل گیری این وسواس نسبت به انتخاب دوچرخه همواره به دنبال این می گردند، کدام یک از دوچرخه های موجود در بازار  را تهیه کنند؟ و کدام دوچرخه در بازار سراسر دنیا از خوب ترین ها می باشد؟ و…

اطلاعاتی درباره بهترین مارک دوچرخه

ما با دوچرخه سواری خاطره های زیادی داریم و در کودکی سوار بسیار از دوچرخه ها شده ایم. در واقع اکثر ما لذت سوار شدن بر دوچرخه هایی که برای سواری در کوه مناسب هستند و یا دوچرخه های داخل شهری را تجربه کردیم. کمپانی های بزرگی مانند: پژو و شیمانو جزو برندهایی هستند که در گذشته وجود داشتند و معمولا افراد دوچرخه های شان را ازاین برندها و متناسب با نیاز خود بخرند. اما با گذشت سالیان متوالی هم اکنون اکثر کمپانی های تولیدی دوچرخه توانسته اند طرفداران بسیاری را به خود جذب می کنند. در ادامه به معرفی برخی ازاین برندها می پردازیم. با معرفی بهترین برند دوچرخه با ما همراه باشید.

برند جاینت یکی از پر سابقه  ترین شرکت های تولید دوچرخه می باشد و توانسته به شکل فراوان و در مقادیر زیاد به تولید و عرضه ی دوچرخه های مختلف بپردازد و یکی از بهترین برند های دوچرخه به حساب می آید. این شرکت در کشور صنعتی تایوان در سال ١٩٧٢میلادی به راه انداخته است. چیزی که سبب موفقیت برند جاینت شده و توانسته  این شرکت را در رقابت با سایر تولیدکنندگان موفق نگه دارد، طراحی زیبای آن و بهره گیری از تجهیزاتی با کیفیت بالا در تولید آن است.

دوچرخه های تولیدی این کمپانی از مهم ترین تولیدات در دنیا می باشد. در واقع این کمپانی توانسته با بهره گیری از توانایی محدودی که دارد، دوچرخه  های با کیفیتی را روانه بازار کند و کینگ لیو، درسال ۱۹۷۲میلادی این شرکت را در تایوان تاسیس کرد. همچنین بهتر است که بدانید نمایندگی های فروش و تولیدی این شرکت، در کشورهایی مانند: تایوان، چین و هلند وجود دارد. بیش از دوازده هزار کشور و همچنین چیزی حدود دوازده هزار فروشگاه آریاچرخ، درسال ۲۰۱۴ میلادی، دوچرخه های کمپانی جاینت به فروش می رسانند. همچنین کمپانی جاینت توانست درسال ۲۰۱۲ میلادی تعداد ۶ میلیون دوچرخه ی جاینت به فروش رسید و این شرکت توانست به درآمد ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و البته قبل از آن درسال ۲۰۰۷ جاینت، چیزی در حدود ۵ میلیون از محصولات تولیدی خود را فروخته بود و توانسته بود رکورد فروش را بزند و نزدیک به ۸۲۰ میلیون دلار را از آن خود کند. میلیون دلار درآمد کسب کند. کمپانی جاینت یکی از موفق ترین شرکت های تولید دوچرخه است و توانسته یک شرکت موفق و رقیب مهم برای سایر تولید کنندگان دوچرخه  باشد و همچنین این کمپانی دارای با کیفیت ترین دوچرخه ها در مقایسه با  شرکت های معروف می باشد و انتخاب اکثر دوچرخه-سواران برتر دنیا است.

بهترین دوچرخه تا ۱۰ میلیون | بهترین دوچرخه تا ۲۰ میلیون | بهترین مارک دوچرخه در جهان به ترتیب

قطعا این برند جزو بهترین برندهای دوچرخه ی دنیا به شمار می رود؛ این درحالی است که این برند دوچرخه سازی نسبت به سایر رقبای خود، سابقه ی چندانی در تولید و ساخت دوچرخه ندارد.

کمپانی بلست با دقت بسیار بالا در طراحی هرچه زیباتر محصولات خود اهتمام ورزیده است و تمرکز زیادی در طراحی آن ها داشته است. این برند به خاطر وجود طراحی منحصربفرد و ظاهر زیبایی که دارد و همچنین عملکرد رضایت بخش خود، توانسته است به مهمترین برند دوچرخه در سرار جهان تبدیل شود. کمپانی بلست، شرکتی واقع در اسپانیا است و فعالیت خود را از سال ۱۹۸۶میلادی شروع کرده است. این شرکت از شروع کارش بر طراحی و زیبایی محصولات خود توجه داشته است و با سابقه ی کمی که نسبت به سایر برندهای رقیب دارد، توانسته جزو بهترین دوچرخه های موجود در ایران به حساب می آید. به دلیل کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فرد، محصولات این شرکت پس از چندسال از گذشتِ تاسیس این شرکت (سال۱۹۸۶میلادی)، توانستند در بین بهترین محصولات و زیباترین دوچرخه های در دنیا جای بگیرند.

شرکت مریدا در تایوان از بهترین شرکت های دوچرخه سواری می باشد. این شرکت در کشور تایوان و از سال 1972 میلادی در کشور راه اندازی شد. از زمان تأسیس این شرکت ایران نیز یکی از صدها نمایندگی این کمپانی است. این شرکت در ایران نمایندگی دارد و به همین خاطر دوچرخه هایی که این کمپانی تولید می کند در تمام نمایندگی های این کمپانی در سراسر ایران موجود می باشد و به آسانی یافت می شود. دوچرخه هایی که شرکت مریدا تولید می کند با توجه به طراحی خاصشان، مهندسی مناسب و استفاده از قطعات با کیفیت در هنگام ساخت و به کاربردن تکنولوژی های مناسب؛ توانسته اند میان مخاطبان محبوبیت خود را داشته باشند و از انتخاب اصلی دوچرخه سواران حرفه ایی نیز می باشند. همچنین دوچرخه های شرکت مریدا توانسته اند با سایر برند های دیگر رقابت کنند و جوایز بسیاری را به خود اختصاص دادند.

برند دوچرخه اسکات (SCOTT)

برای آشنایی با بهترین قیمت‌های دوچرخه های شرکت ویوا، صفحه لیست قیمت‌ دوچرخه ویوا ایمالز را مشاهده فرمایید.

برند دوچرخه اسپشیلایزد (SPECIELIEZED)

تلاش کردیم در این مقاله بهترین مارک دوچرخه را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید پرفروش ترین دوچرخه بازار هستید، یکی از این برند ها می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا