نماد سایت مجله ایرانی

مدت زمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی چقدر است؟

این دوره به عنوان یک دوره آموزشی یا پشتیبانی شناخته می شود که برای تمرکز بر نقاط ضعف زبان شما عالی است. در کلاس های خصوصی زبان تمامی جنبه های یک زبان در کمترین زمان و بدون آموزش بیش از حد لازم آموزش داده می شود. مدت زمان جلسه زبان خصوصی به سطح زبان افراد بستگی دارد. در واقع پایه زبان دانش آموز مشخص می کند که او به 10 درس خصوصی یا بیشتر نیاز دارد.

در مراکز آموزش زبان قبل از شروع کلاس به زبان آموزان مشاوره می دهند و در مورد تعداد کلاس ها با آنها صحبت می کنند. به طور کلی، هر ترم از دوره های زبان شامل 10 کلاس است. اما این کلاس ها در کنار سطح زبان به میزان توانایی شما نیز بستگی دارد. دوره های فشرده زبان شامل دوره های 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه تا یک یا 2 ساله می باشد.

هدف از کلاس های زبان خصوصی

دوره های زبان خصوصی با اهداف متفاوت از کلاس های مدرسه ایجاد شده است. سیاست هایی که می تواند به شما در سفر یادگیری زبان کمک کند. مهمترین اهداف در کلاس زبان مستقل عبارتند از:

اجرای سریع برنامه های یادگیری زبان
استرس کمتر برای دانش آموز
به کلاس برنگرد
انعطاف پذیری کلاس های زبان خصوصی
تحت تأثیر محیط های شلوغ در کلاس های مدرسه
توانایی یادگیری زبان بر اساس نیاز شما.
برای بهبود مهارت های نوشتاری، گفتاری و شنیداری به بهترین شکل ممکن

مزایای تدریس خصوصی زبان

کلاس های خصوصی زبان دارای مزایایی هستند که با آگاهی از آنها، بدون شک شما را تشویق می کند تا در دوره زبان مورد علاقه خود ثبت نام کنید. برخی از مزایای مهم آموزش زبان خصوصی عبارتند از:
دانش آموز تحت تأثیر سایر همکلاسی ها قرار نمی گیرد یا تحت تأثیر رفتارهایی قرار نمی گیرد که در یادگیری آنها اختلال ایجاد می کند.
یک معلم به راحتی می تواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را ببیند و درس را مطابق با آن تطبیق دهد.
آموزش خصوصی زبان محیطی کم استرس را برای زبان آموزان فراهم می کند.
در کلاس های خصوصی، دانش آموزان فرصت بیشتری برای تمرین زبان نسبت به محیط کلاس دارند.
معلم می تواند با توجه به نیازهای دانش آموزان انعطاف پذیر باشد.
آموزش زبان شخصی، رویکرد فردی زبان آموز را افزایش می دهد.

معایب کلاس خصوصی زبان

این درس های زبان مستقل می تواند معایبی نیز داشته باشد که از جمله معایب اصلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از معایب اصلی کلاس های خصوصی هزینه آن است. استخدام یک معلم واجد شرایط می تواند گران باشد و بسیاری از خانواده ها توانایی پرداخت آن را ندارند.
کسانی که بودجه کمی دارند می توانند گزینه های آموزشی ارزان تری را انتخاب کنند. در این صورت، شهریه خصوصی ریسک را افزایش می دهد و ممکن است باعث هدر رفتن پول شود.
تدریس خصوصی اغلب انتخاب والدین است. به همین دلیل کودک به جای لذت بردن از جلسات آموزشی، آن را کار خود می بیند.
استخدام معلمی که مهارت تدریس ندارد یا شخصیت او با شما یا فرزندتان سازگار نیست، می تواند در روند یادگیری مشکل ایجاد کند.

مهمترین نکته درس زبان خصوصی

در کلاس های زبان، بهتر است فقط به زبان مقصد صحبت کنید و یک زبان مکالمه یاد بگیرید. این روش آموزش زبان های خارجی موثرترین روش برای یادگیری سریع زبان است. دانستن زبان مقصد می تواند فرآیند یادگیری را تسهیل کند. در واقع این نوع مکالمه با معلم و همکلاسی هایتان باعث می شود که کلمات و عبارات زبان مقصد را به خاطر بسپارید و هرگز آنها را فراموش نکنید.
تنها و بهترین کاری که می توان برای این کار انجام داد، گفتگوی مداوم در کلاس است. در این صورت باید زبان اصلی و مادری خود را فراموش کنید و فقط به زبان مقصد صحبت کنید.

خروج از نسخه موبایل