فرهنگ و هنر

تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۷ فروردین (۱۴۰۳) تمدید شد. تاکنون ۴۴۸ نفر از اصحاب رسانه برای حضور و فعالیت در این دوره از نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

این کار با هدف تعامل بهتر و بیشتر مدیران نمایشگاه با اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی سریع، به‌هنگام، دقیق و گسترده به آحاد مردم درباره رویدادهای نمایشگاه و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم جهت سهولت فعالیت همکاران رسانه‌ای صورت می‌‎گیرد.

ثبت نام و ارائه خدمات ویژه برای اصحاب رسانه، شامل فعالان تمامی رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه‌ها، نشریات و جراید، رسانه‌های برخط از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (با فعالیت مستمر در سه ماه گذشته در حوزه کتاب) و خبرنگاران و برنامه‌سازان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا پایان روز ۲۷ فروردین (۱۴۰۳) است و اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به سامانه https://survey.porsline.ir/s/۰m۲EDvT نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه تصویر کارت ملی، تصویر معرفی‌نامه از رسانه و عکس پرسنلی است.

ثبت‌نام در این سامانه تعهدی را برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ایجاد نخواهد کرد و صدور مجوز فعالیت و ارائه خدمات بر اساس تأیید کمیته روابط عمومی نمایشگاه صورت می‌گیرد. نتیجه بررسی این کمیته پیش از آغاز برگزاری نمایشگاه به اطلاع متقاضیان تأیید شده خواهد رسید.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات فرهنگ و هنر

با قلمم، شما را در جادوگری و زیبایی کلمات می‌آموزم.
دکمه بازگشت به بالا