عمومیمجله کسب و کار

فواید فیشیال پوست

فیشیال برای انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس)، مناسب است. همچنین از آن برای چند برابر کردن طراوت، شادابی و به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست های سالم بهره برد. فیشیال در تهران مراقبت‌های روزانه پوست را به شما آموزش می دهد، اغلب به دوست داران زیبایی پیشنهاد می‌شود. اما چه بسا بی‌خبریم از مزایای این روش زیباسازی پوست. در این مقاله از کلینیک آتریسا، به بررسی عمیق‌تر مزایای فیشیال پرداخته و نشان می‌دهیم که چگونه این روش معجزه‌کننده می‌تواند پوست شما را هدف‌ قرار دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

کاربردهای فیشیال

افراد مختلف به دلایل متفاوتی به سراغ فیشیال می روند. بعضی ها می خواهند از جوش های سرسیاه خلاص شوند و بعضی دیگر به دنبال جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست هستند. این روش به تمامی این نیازها پاسخگو می باشد.

روش درمانی فیشیال چگونه است؟

در اصل فیشیال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. به همین علت بلافاصله پس از انجام آن پوست کاملا شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد.

مراحل درمانی

مرحله اول فیشیال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.

از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

این یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشیال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرمی

این روش برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.

رولر درما فیشیال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.

مزایای فیشیال چیست؟

  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست

تفاوت فیشیال با پاکسازی | عکس فیشیال صورت | عوارض فیشیال صورت

دیگر مزایای فیشیال شامل:

پوستی درخشان و جذاب

یکی از برجسته‌ترین مزایای فیشیال، تأثیر فوری آن بر پوست است. از طریق پاکسازی حرفه‌ای، لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را پاک می‌کند و پوست تازه و درخشان شما را به نمایش می‌گذارد.

کاهش استرس و افزایش آرامش

فیشیال‌ها فقط درباره مراقبت از پوست نیستند؛ بلکه به عنوان یک نوع درمان آرامش‌بخش هم شناخته می‌شوند. ماساژ آرام‌کننده و فضای آرام‌بخش اسپا می‌توانند استرس را کاهش داده و احساس آرامش و رضایت را ترویج دهند.

معالجه مشکلات خاص پوست

آیا با مشکلاتی مانند جوش، علائم پیری یا تغییر رنگ پوست مبارزه می‌کنید؟ فیشیال‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به منظور حل مشکلات خاص پوستتان از آن‌ها استفاده کنید. درمان‌های سفارشی می‌توانند به شما در کاهش جوش‌ها، خطوط ریز و بهبود رنگ پوست کمک کنند.

تحریک بیشتر گردش خون

ماساژ پوست در فیشیال‌ها گردش خون را تحریک می‌کند، که در نتیجه اکسیژن‌دهی به سلول‌های پوستی را بهبود می‌بخشد. این افزایش در گردش خون به داشتن پوستی سالم‌تر و درخشان‌تر می‌انجامد.

جذب بهتر محصولات مراقبتی

پس از یک فیشیال، پوست شما آمادگی بهتری برای جذب محصولات مراقبتی پوستی دارد. این بدان معناست که سرم‌ها و کرم‌های مورد علاقه‌تان حالت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما را به نتایج دلخواه می‌رسانند.

دانش فیشیال

برای ارزیابی بهتر مزایای فیشیال‌ها، مهم است که دانش این فرآیند را درک کنید. پوست به عنوان حساس‌ترین اندام بدن نیاز به مراقبت مناسبی دارد تا به بهترین شکل خود را نشان دهد.

پاک‌سازی عمیق

فیشیال‌ها شامل فرآیند پاک‌سازی دقیقی هستند که آلودگی‌ها را از عمق پوست از بین می‌برند. این روند پاک‌سازی پیشگیری از جوش و لکه‌های سیاه پوستی را تضمین می‌کند و پوست شما را تمیز و شاداب می‌کند.

لایه‌لایه صاف کردن پوست

صاف کردن پوست یکی از اجزای اساسی فیشیال‌هاست. با حذف لایه‌های مرده پوست، این فرآیند به تجدید سلول‌ها کمک می‌کند و به نمایی جوان‌تر و درخشان‌تر از پوست شما منجر می‌شود.

رطوبت و تغذیه

فیشیال‌ها معمولاً حاوی ماسک‌ها و سرم‌های مرطوب‌کننده هستند که سطح رطوبت پوست را ترمیم می‌کنند. پوست خوب ترطیب شده کمتر به خشکی، پوسته‌رویی و پیری زودرس تمایل دارد.

انتخاب درست فیشیال

حال که مزایای مختلف فیشیال‌ها را بررسی کردیم، مهم است که نوع مناسبی را برای پوست خود انتخاب کنید. با یک متخصص حرفه‌ای مشاوره کنید تا تعیین کند کدام فیشیال برای نیازهای منحصر به فرد پوست شما مناسب است.

انواع فیشیال صورت

فیشیال کلاسیک

فیشیال کلاسیک شامل پاک‌سازی، صاف کردن پوست، بخور دادن، مکش، ماسک و مرطوب‌سازی و ماساژ است. این نوع فیشیال برای انواع پوست مناسب است و باعث بهبود بافت پوست می‌شود.

فیشیال ضد جوش

این فیشیال تخصصی به بهبود پوستی که به جوش مستعد است می‌پردازد. به کاهش جوش‌ها و کنترل تولید چربی اضافی کمک می‌کند. اغلب شامل اسید سالیسیلیک یا دیگر مواد مبارزه با جوش است.

فیشیال ضد پیری

این نوع فیشیال برای مبارزه با علائم پیری طراحی شده است و موادی مانند رتینول و آنتی‌اکسیدان‌ها را به منظور کاهش چین و چروک و افزایش تولید کلاژن دارد.

چه مواقعی باید برای فیشیال مراجعه کرد؟

به دلیل اینکه در افراد مختلف بازسازی سلول ها در بازه زمانی متفاوتی اتفاق می افتد ممکن است فواصل زمانی جلسات برای هر فرد فرق داشته باشد. اما در حالت طبیعی، انجام آن یک بار در ماه توصیه می شود. در صورت داشتن پوست حساس می توانید هر 6 هفته برای جلسه مراقبتی خود مراجعه کنید. روش های مختلفی برای فیشال وجود دارد که به منظور هدف شما از درمان هر کدام به صورت جداگانه انجام می شود.

بهترین مرکز فیشیال پوست

برای انجام فیشیال به مراکزی مراجعه کنید که معتبر باشد و این کار توسط افراد دوره دیده و متخصص انجام شود.

آشنایی بیشتر با فیشال:

نتیجه‌گیری

در تلاش برای داشتن پوستی زیبا، فیشیال‌ها به عنوان یک روش مناسب مورد توجه قرار می‌گیرند که دست‌کم یک روش را ارائه می‌دهند. از درخشش فوری تا بهبود‌های دائمی در سلامت پوست، فیشیال‌های منظم یک سرمایه‌گذاری در بهبود پوست شما هستند. پس چرا منتظر بمانید؟ به خودتان یک تجربه جوانسازی با فیشیال بدهید و رازهای پوست سالم و درخشان را کشف کنید.

آیا فیشیال برای همه انواع پوست مناسب است؟

بله، فیشیال‌ها برای انواع مختلف پوست و مشکلات آن سفارشی‌سازی می‌شوند. بنابراین تقریباً برای همه قابل استفاده هستند.

چقدر باید فاصله زمانی بین دو فیشیال باشد؟

توصیه می‌شود هر 4 تا 6 هفته یک بار فیشیال انجام دهید تا نتایج بهتری به دست آورید، اما تعداد جلسات فیشیال ممکن است براساس نیازهای پوست شما متغیر باشد.

آیا فیشیال‌ها می‌توانند به کاهش جای جوش کمک کنند؟

بله، برخی از فیشیال‌ها مانند میکرودرم ابریژن و پیل‌های شیمیایی می‌توانند به کاهش ظاهر جای جوش کمک کنند.

آیا باید پس از فیشیال به یک روتین مراقبتی پوستی ادامه دهم؟

بله، حفظ یک روتین مراقبتی پوستی منظم در خانه برای افزایش مزایای فیشیال ضروری است.

آیا بعد از فیشیال نیاز به زمان برای بهبودی داریم؟

بیشتر فیشیال‌ها زمان بهبودی کمی دارند و یا اصلاً نیازی به آن نیست. با این حال، برای کسب بهترین نتایج، مهم است که دستورالعمل‌های پزشک را رعایت کنید.

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا