نماد سایت مجله ایرانی

معرفی و مقایسه 4 ابزار محبوب آموزش زبان در دنیا

معرفی و مقایسه 4 ابزار محبوب آموزش زبان در دنیا

معرفی و مقایسه 4 ابزار محبوب آموزش زبان در دنیا

 

  1. LingQ

به صورت رایگان در وب، اندروید، آیفون موجود است. اشتراک دسترسی نامحدود 12.99 دلار در ماه هزینه دارد. یادگیری زبان با اخبار

زبان ها: فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی، ایتالیایی، آلمانی، روسی، چینی، پرتغالی، سوئدی، کره ای، هلندی، لهستانی، یونانی، فنلاندی، نروژی، چکی، عربی، عبری، ترکی، لاتین، رومانیایی، اسپرانتو، اوکراینی.

چگونه کار می کند

LingQ یک راه آسان و سرگرم کننده برای تمرین واژگان  است. پس از ثبت نام، زبان مورد نظر برای یادگیری و سطح خود را انتخاب کنید، برنامه دروس صوتی و تصویری را برای شما انتخاب می کند. همچنین می توانید کتاب و داستان کوتاه را انتخاب کنید.

با این برنامه گوش دهید، بخوانید و دایره لغات خود را تقویت کنید.

با اجازه دادن به شما برای خواندن مقالات آنلاین در مورد موضوع مورد نظر خود، تجربه ای همه جانبه را فراهم می کند. در حین خواندن، هر کلمه ای را که متوجه نمی شوید انتخاب می کنید و اپلیکیشن آن را برای شما ترجمه و تلفظ می کند. برنامه یادگیری زبان تمام کلماتی را که انتخاب می کنید به خاطر می آورد. همچنین یک انجمن برای زبان آموزان وجود دارد که می توانید با سایر اعضای LingQ چت کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

طرفداران

منفی

  1. ریدلنگ

دو گزینه قیمت گذاری: رایگان و حق بیمه (5 دلار در ماه). برنامه بومی Readlang اندروید یا iOS وجود ندارد، اما برنامه وب Readlang روی هر دستگاهی کار می کند.

Readlang یک برنامه یادگیری زبان است که به شما امکان می دهد هر متن زبان خارجی را بخوانید. ترجمه فوری کلمه ای را که نمی دانید در اختیار شما قرار می دهد.

زبان ها: اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی و 40 زبان دیگر

چگونه کار می کند

می‌توانید از افزونه مرورگر برای استفاده از Readlang در هر صفحه وب استفاده کنید، یا می‌توانید هر متنی را وارد یا کپی و در وب‌سایت Readlang جای‌گذاری کنید. برای ترجمه روی هر کلمه ای که نمی دانید کلیک کنید. این برنامه کلماتی را که ترجمه کرده اید ردیابی می کند و فلش کارت (با الگوریتم تکرار فاصله دار و پارامتر فرکانس) و لیست کلمات را برای تمرین شما ایجاد می کند. همچنین می توانید یک فرهنگ لغت را سفارشی کنید و ویدیوهای YouTube را با رونویسی همگام کنید. با فهرست 48 منبع ESL ما برای دانش آموزان، از یادگیری زبان بیشتر بهره ببرید.

 

طرفداران

هر محتوایی را به زبان مقصد خود با استفاده از افزونه مرورگر بخوانید و کلماتی را که نمی دانید به سرعت ترجمه کنید.

یک سیستم بررسی چشمگیر این سیستم از یک الگوریتم تکرار فاصله دار استفاده می کند و کلمات را بر اساس فراوانی آنها در زبان مورد مطالعه اولویت بندی می کند.

منفی

این یک وب سایت آموزش زبان استاندارد نیست. دوره های آموزشی یا آموزشی ارائه نمی دهد.

  1. Busuu

فقط برخی از ویژگی‌های Busuu در وب رایگان هستند، اما آموزش‌های رایگان در حال حرکت از طریق برنامه‌های Busuu برای Android و iOS در دسترس هستند.

زبان ها: انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی، ترکی، عربی، لهستانی، آلمانی، روسی، ژاپنی، چینی

چگونه کار می کند

Busuu یک جامعه جهانی یادگیری زبان آنلاین با 60 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به شدت به تلاش های کاربران خود برای کمک به آموزش یکدیگر متکی است. این فرصت را برای یادگیری خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن، و ایجاد شبکه با دیگر زبان آموزان ارائه می دهد. مبتدیان می توانند از فلش کارت ها برای یادگیری واژگان جدید استفاده کنند، اما دروس برای زبان آموزان پیشرفته شامل نوشتن و پاسخ دادن به سؤالاتی است که توسط افراد بومی در سایت تصحیح می شود. کاربران می توانند از طریق یک پنجره چت، اتصال صوتی یا اتصال وب کم تعامل داشته باشند.

طرفداران

منفی

 

  1. Babbel

از 12.95 دلار در ماه برای اشتراک در Android، iOS و وب.

Babbel یک برنامه یادگیری زبان آنلاین است که هزینه آن بیشتر از بسیاری از رقبای ذکر شده در اینجا است، اما دوره های با کیفیت بالا ارائه می دهد.

زبان ها: اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی، لهستانی، انگلیسی، اندونزیایی، هلندی، دانمارکی، سوئدی، نروژی

چگونه کار می کند

Babbel یک دوره آموزشی آنلاین زبان سنتی است و طیف گسترده ای از مواد آموزشی را ارائه می دهد. مزیت اصلی این برنامه واژگان بصری آن است که بر اساس درس های موضوعی تقسیم شده است. هر درس از بخش های واژگان، دیالوگ، گرامر و مرور تشکیل شده است. Babbel بر ایجاد مهارت های اساسی مکالمه تمرکز می کند، بنابراین زبان آموزان از اولین درس شروع به صحبت می کنند. ابزار تشخیص گفتار یکپارچه می تواند تلفظ را آزمایش کرده و درجه بندی کند. این برنامه درسی را که شما تکمیل کرده اید، پیگیری می کند. خانم به انگلیسی

طرفداران

منفی

 

خروج از نسخه موبایل