نماد سایت مجله ایرانی

معرفی 8 سایت دانلود از اینستاگرام

معرفی 8 سایت دانلود از اینستاگرام

معرفی 8 سایت دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام امروزه یک شبکه اجتماعی است که افراد کمی آن را می شناسند و از آن استفاده نمی کنند، این شبکه اجتماعی پر از موضوعات مختلف، موضوعات آموزشی، موضوعات سرگرمی، اطلاعات مختلف و … است که برای بسیاری از افراد بسیار کاربردی است. جالب است اما یک نکته در مورد اینستاگرام این است که این شبکه اجتماعی به دلیل محتوای سیاسی به کاربران اجازه دانلود مطالب منتشر شده در این شبکه اجتماعی را نمی دهد و این دلیلی شده است تا کاربران این شبکه اجتماعی از اینستاگرام برای دانلود مکانی استفاده کنند. برای دانلود محتوای مورد علاقه خود از اینستاگرام

اما همانطور که احتمالا می دانید وب سایت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از طریق آنها دانلود کنید، اما در واقع فقط برخی از آنها به معنای واقعی کار می کنند و کاربردی هستند و خوشبختانه از طریق آنها می توانید پست های اینستاگرام را دانلود کنید. در اینجا لیستی از بهترین سایت های دانلود اینستاگرام برای شما آورده شده است که واقعاً کار می کنند و می توانید فیلم ها و عکس های اینستاگرام را دانلود کنید.

چگونه با استفاده از سایت دانلود اینستاگرام از اینستاگرام دانلود کنیم

قبل از اینکه صفحه دانلود اینستاگرام را معرفی کنیم، در این قسمت به طور خلاصه نحوه دانلود فیلم یا عکس از اینستاگرام با استفاده از صفحه دانلود اینستاگرام را آموزش می دهیم.

  1. وارد اینستاگرام شوید، روی آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، روی گزینه Copy Link کلیک کنید و لینک پست مورد نظر را کپی کنید.
  2. سپس وارد یکی از سایت های زیر شوید و لینک کپی شده را در محل مشخص شده پیست کنید.
  3. روی دکمه دانلود کلیک کنید تا پست مورد نظر دانلود و در موبایل شما ذخیره شود.

معرفی 13 سایت برتر برای دانلود از اینستاگرام

در این قسمت 8 سایت برتر برای دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.تمامی سایت های لیست شده قانونی هستند. و می توانید پست های اینستاگرام خود را در کمتر از 2 دقیقه دانلود کنید.

  1. سایت اول (downloadinsta.app)

این سایت یکی از اولین سایت های دانلود در اینستاگرام است که به شما امکان دانلود انواع پست های اینستاگرام را می دهد.

برای استفاده از این سایت وارد سایت شوید آدرس مورد نظر پست خود را کپی کنید و وارد باکس مورد نظر کنید و گزینه download   رو بزنید و ویدئو های خود را با کیفیت بسیار عالی دانلود کنید.

  1. سایت دوم (InstaDownloader.co)

وب سایت InstaDownloader.co با بهترین رابط کاربری این امکان را به شما می دهد تا در کمترین زمان ممکن فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

  1. سایت شخص ثالث (w3toys)

وب سایت w3toys یکی از بهترین سایت ها برای دانلود از اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید تمامی مطالب و مقالات را از اینستاگرام به راحتی دانلود کنید.

  1. رتبه چهارم (InstaOffline)

یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود پست از اینستاگرام، وب سایت InstaOffline است که کاربر پسند است و حتی کسانی که با این وب سایت آشنایی ندارند نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

  1. سایت پنجم (دانلود گرام)

دانلودگرام یکی دیگر از سایت های دانلود اینستاگرام است که به شما امکان دانلود پست های محبوب و محبوب اینستاگرام را می دهد.

  1. سایت شش (KeepVid)

KeepVid وب سایتی است که در آن می توانید ویدیوهای اینستاگرام را با انجام دو مرحله دانلود کنید. جی. با کپی کردن لینک و چسباندن آن در محل مشخص شده.

  1. سایت هفتم (Gramsave)

Gramsave یک دانلودر نامحدود اینستاگرام است که به شما امکان می دهد تقریباً تمام ویدیوهای ارسال شده در اینستاگرام و سایر فرمت های ویدیویی مانند استوری ها، عکس ها، تلویزیون IG و موارد دیگر را دانلود کنید.

  1. سایت هشتم (رگرامر)

Regrammer یکی از بهترین سایت های دانلودر اینستاگرام است که به راحتی می توانید فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کرده و در گالری خود ذخیره کنید، این سایت دارای بهترین کیفیت دانلود ویدیو اینستاگرام است.

قبل از خدافظی

گاهی اوقات ممکن است بخواهید خودتان صفحات دانلود اینستاگرام را دانلود کنید و در هر شرایطی بتوانید انواع محتوای اینستاگرام را دانلود کنید. در زیر برخی از ویژگی های اساسی سایت های دانلود اینستاگرام خوب و قابل اعتماد را به شما آموزش می دهیم. به راحتی می توانید بهترین سایت های دانلود اینستاگرام را پیدا کنید.

سایت های صفحه اول گوگل را بررسی کنید. اولین نکته ای که در انتخاب سایت دانلود اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که یکی از وب سایت هایی را انتخاب کنید که شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد.گوگل بسیار هوشمند است و وب سایت ها را در صفحه اول خود نشان می دهد که جزو بهترین و معتبر هستند. سایت های.

به ظاهر سایت دقت کنید. به یاد داشته باشید نکته دوم این است که به ظاهر سایتی که می خواهید محتوای اینستاگرام را در آن دانلود کنید توجه کنید، سایت های معتبر معمولا ظاهری شیک و کاربرپسند دارند و ظاهر آن ها نظر شما را به خود جلب می کند.

به رابط کاربری سایت توجه کنید. نکته دیگری که در انتخاب بهترین دانلودر اینستاگرام باید به آن توجه کرد توجه به رابط کاربری سایت انتخابی است، رابط کاربری واقعا سهولت استفاده از این سایت است. به عنوان مثال، بررسی کنید که آیا در استفاده از این وب سایت سردرگم نیستید، اگر فقط می توانید از آن استفاده کنید: هرچه استفاده از وب سایت راحت تر و روان تر باشد، رابط کاربری بهتری دارد.

خروج از نسخه موبایل