نماد سایت مجله ایرانی

نحوه عملکرد قرص نوروبیون نورودینون ایرانی

نحوه عملکرد قرص نوروبیون نورودینون ایرانی

قرص نوروبیون ایرانی (نورودینون) Neurodinon برای درمان اختلالات عصبی، تشنج، کمبود ویتامین B12، عوارض ناشی از بارداری، کمبود تیامین استفاده می‌شود. این قرص هم‌اکنون در داخل ایران با نام تجاری نورودینون و همچنین با همان خواص و مواد در شرکت مهبان دارو تولید و در حال حاضر در تمامی داروخانه‌های سراسر کشور توزیع‌شده است.

قرص نوروبیون ایرانی در متابولیسم کربوهیدرات‌ها نقش دارد و به‌این‌ترتیب با نگه‌داشتن قند خون در سطح طبیعی سبب حفظ رشد طبیعی، تولید آنتی‌بادی‌ها (پادتن‌ها) و هموگلوبین‌ها می‌شود. قرص نوروبیون حاوی ویتامین B12، B6 و B1 به‌عنوان مواد فعال هست.

نحوه عملکرد قرص نوروبیون نورودینون

موارد مصرف قرص نوروبیون (نورودینون)

قرص و آمپول نوروبیون برای درمان، کنترل، پیشگری و بهبود بیماری‌ها، شرایط و علائمی که در لیست زیر به آن‌ها اشاره‌شده است مورداستفاده قرار می‌گیرد:

عوارض جانبی قرص نوروبیون (نورودینون)

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص نوروبیون ایرانی ممکن است پیش بیاید ذکرشده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی‌افتند و احتمال وقوع آن‌ها به سیارکم و نادراست. برخی از اثرات جانبی می‌توانند به‌ندرت رخ دهند و درعین‌حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علائم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید به‌ویژه اگر علائم قطع نشوند و مداوم باشند:

اگر هم‌زمان با نوروبیون از داروهای دیگری استفاده می‌کنید ممکن است اثربخشی نوروبیون تحت تأثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تأثیر نوروبیون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده می‌کنید اعم از ویتامین‌ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شمارا راهنمایی کند. ازجمله:

منبع: دکتر نیوز

خروج از نسخه موبایل