اقتصادی

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تجهیزات تولید کارت سوخت در حال به روز رسانی است، ظرفیتی که می‌تواند امکان تولید کارت سوخت را به ۸۰ هزار کارت سوخت در روز برساند.

به گزارش مجله ایرانی، محمد صادقی در گفت‌وگویی تلویزیونی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنانمان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.  

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و 600 هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا