اجتماع

داداش زاده: دربی چنگی به دل نزد و رفع مسئولیتی بود/استقلال می‌خواست گل نخورد که به هدفش رسید

داداش زاده: دربی چنگی به دل نزد و رفع مسئولیتی بود استقلال می‌خواست گل نخورد که به هدفش رسید

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: استقلال می خواست صدر جدول را حفظ کند که به هدفش رسید.

بهزار داداش  زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دربی 103 دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی همین است ولی استقلال به هدفش رسید. پرسپولیس همه جوره مالک زمین بود ولی استقلال می خواست صدر جدول را حفظ کند که به هدفش رسید.

وی افزود: استقلال در دفاع و دروازه خیلی خوب بود و در فاز هجومی ضعیف بود. فوتبالی که از دو تیم دیدیم چنگی به دل نزد و خیلی توپ لو دادند. در کل دو تیم رفع مسئولیتی بازی می کردند.

وی با اشاره به رفتارهای تماشاگران و پرتاب سنگ و بطری به سمت بازیکنان گفت:همه جا طرفدارنما داریم. نمی دانم چرا این رفتارها انجام شد ولی باید مشخص شود از چه کسی دلخور هستند. این رفتارها را همه می بینند و به راحتی میزبانی بازی های آسیایی را از ما می گیرند. من خودم به ورزشگاه رفتم و ماموران بازرسی بدنی زیادی انجام می دهند. این همه اشیا و سنگ از کجا می آید را نمی دانم.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره تساوی کسل کننده دو تیم گفت: پرسپولیس میل به گل زدن داشت و استقلال می خواست گل نخورد. مساوی برای استقلال برد محسوب می شد چون می خواست صدر جدول را حفط کند. باز هم می گویم بضاعت و قدرت هر دو تیم همین است. این تیم ها ممکن است روی اشتباهات داوری به گل برسند یا یک پنالتی برایشان بگیرند.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا