اجتماع

تاج: پرسپولیس و استقلال مشکل جدی در مجوز حرفه ای ندارند/ از آنهایی که در راهپیمایی شرکت نکردند باید پرسید چرا نیامده اند+ فیلم

تاج: پرسپولیس و استقلال مشکل جدی در مجوز حرفه ای ندارند  از آنهایی که در راهپیمایی شرکت نکردند باید پرسید چرا نیامده اند+ فیلم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بعید می دانم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بحث مجوز حرفه ای مشکل جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم روز قدس اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ورزش کشور همیشه حضور پرشکوه در این مراسم داشتد و هیچ سالی به این اندازه استقبال نداشتیم. همه مردم از همه اقشار آمده اند و باید از کسانی که نیامده اند پرسید که چرا نیامده اند با توجه به جنایات اخیری که رژیم صهیونیستی علیه کشورمان داشت و هیچ قوانین بین المللی را رعایت نکردند. سردار زاهدی یکی از چهره های درخشان است و مثل این افراد هیچ کجا نیست. آنها سالم ترین و متدین ترین افراد بودند که توسط این رژیم منحوس شهید شدند. 

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: مجوز حرفه ای در واقع هر دو باشگاه مشکل جدی ندارند اما بارگذاری در اختیار خودشان است و آخرین تحولات را خودشان م یدانند هر چند که ما هم آنلاین روی سیستم می بینیم و مسئول مجوز حرفه ای فدراسیون هم هم بررسی می کند. وزیر ورزش هم بعد از عید 4 جلسه در مورد مجوز حرفه ای گذاشت و خود وزیر ورزش می خواست مشکلات دو باشگاه حل شود و احساس می کنم مشکل جدی وجود ندارد. 

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا