ورزش

دفاعیه رسمی پرسپولیس مقابل مهاجم سپاهان

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که در لیگ بیست و یکم به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات در نهایت به عضویت سرخپوشان در آمد، اکنون بعد از دو فصل جدایی از این تیم، برای دریافت مطالبات خود به چالش افتاده است.

به نقل از ورزش سه اسدی طی درخواستی که با حکم کمیته تعیین وضعیت نیز همراه شد، به دنبال مطالبات دو میلیاردی خود بود که از مهلت آن نیز گذشته است. با این حال این بازیکن در پنجره زمستانی با عبور از شکایت خود در جهت همراهی با تیم سابق خود و همچنین هواداران این تیم برای تقویت به دنبال ایجاد شرایطی برای حل این ماجرا بود.

اما اکنون باشگاه پرسپولیس طی ارائه مستنداتی به کمیته انضباطی با این خواسته رضا اسدی مخالفت کرده است و آن را نپذیرفته است.

باشگاه پرسپولیس طی این دفاعیه اعلام کرده که طبق بند 4 ماده 4 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، در صورتی ادعای خواهان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت که دلیل قانونی برای بررسی آن وجود داشته باشد. بنابراین بدون ارائه مستندات مربوط به دادخواست آقای اسدی رسیدگی به آن بر اساس مقررات امکانپذیر نیست. نامبرده در دادخواست خود مستندات قرارداد و تعلق آپشن‌های قراردادی را ارائه ننموده است.

این اولین ادله‌ای است که باشگاه پرسپولیس برای رد حکم کمیته تعیین وضعیت در خصوص خواسته رضا اسدی از این باشگاه ارائه کرده است. این باشگاه همچنین اعلام کرده که کمیته تعیین وضعیت بعد از دریافت و تکمیل پرونده از سوی خواهان (رضا اسدی) و ابلاغ به خوانده (باشگاه پرسپولیس) مهلتی 10 روزه به این باشگاه برای بررسی مستندات ارائه دهد.

در این خصوص رضا اسدی البته از مدت‌ها پیش خواسته خود را به اطلاع کمیته وضعیت و همچنین کمیته وضعیت اعلام کرده بود و حتی خواستار ایجاد فضایی دوستانه برای حل این موضوع و کسر از مطالبات نیز شده بود و مشخص نیست بر چه اساسی باشگاه چنین خواسته‌ای را مطرح کرده است.

در بخش بعدی دفاعیه باشگاه پرسپولیس نیز این باشگاه با اشاره به این موضوع که باید از مبلغ قرارداد بازیکن 2 درصد حق عضویت و نیم درصد نیز به دلیل عدم داشتن تیم بانوان کسر شود، مدعی شده که این ارقام در مبلغ مدنظر این بازیکن لحاظ نشده است و باید کسر می‌شده است.

در نهایت باید دید باشگاه پرسپولیس پرونده خود با رضا اسدی را به چه مرحله‌ای خواهد رساند و طرفین در فضایی دوستانه این موضوع را حل خواهند کرد یا به واسطه تاخیر در پرداخت مطالبات، اسدی نیز به شکلی قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.

257 251

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا