عمومیمجله کسب و کار

چرا تلگرام طلایی کد نمیده؟

تلگرام طلایی چیست ؟ برای دانلود تلگرام طلایی کلیک کنید !

همانطور که مستحضر هستید در دی ماه به دلایلی تلگرام و smm panel twitter فیلتر شد و زمزمه های این موضوع بود که برنامه هایی مشابه تلگرام اما نسخه ی داخلی جایگزین تلگرام خارجی شوند اما نام رسمی این پیام رسان ایرانی منتشر نشد، گویا تلگرام طلایی همان پیام رسانی است که قرار است جایگزین تلگرام گردد و اخیرا نیز نام آن بر سر زبان ها افتاده است. به گفته ی رئیس وزارت ارشاد این پیام رسان به نوعی کدنویسی شده است که کاربران سرورهای خارجی تلگرام می توانند تمامی شرایطی را که در آن داشته اند، در تلگرام طلایی و cheapest smm panel نیز از همان ممبرها و اعضا و حتی ربات ها بهره مند گردند. حتما مقاله نصب تلگرام را هم بخوانید.

چرا کد تلگرام نمیاد | حل مشکل پیامک تلگرام | دریافت کد تلگرام از طریق تماس

ویژگی های تلگرام طلایی

  • کدنویسی این پیام رسان به طور رسمی در داخل ایران انجام شده است و میزان امنیت طلگرام به شدت بالاست و شباهت بسیار زیادی به خود تلگرام دارد.
  • افراد می توانند به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا از آن استفاده نمایند.
  • تمامی افرادی که در تلگرام ربات نوشته اند می توانند از همان ربات ها در طلگرام نیز استفاده نمایند.
  • تمامی افرادی که ممبرهای بالا در کانال ها و گروه های خود دارند، تعابیری اندیشیده شده است که بتوانند تمامی آن ها را در طلگرام مورد استفاده قرار دهند.

تلگرام طلایی همانند برنامه ی تلگرام اصلی از API های اصلی خود تلگرام استفاده می کنند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام متصل شده و از لحاظ امنیتی تلگرام و طلگرام با هم هیچ تفاوتی ندارند.

امکانات تلگرام طلایی

  • امکان پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان سرچ کانال های موردنظر خود و عضویت در آن ها
  • امکان جستجوی عکس، کلیپ و متن در کانال هایی که عضو آن ها نیستید
  • جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال های تبلیغاتی

در نهایت وجود برنامه ای که به سرورهای خارجی این پیام رسان تلگرام متصل باشد، بسیار کاربردی است و در زمان فیلترینگ تلگرام خارجی کارایی آن مشخص می گردد و حتما تلگرام طلایی (طلگرام) را نسب کرده و از امکانات آن بهره مند گردید.

چرا کد تلگرام نمیاد | آموزش حل عدم دریافت کد تلگرام +[ویدئو]

عدم دریافت کد تلگرام یکی از مشکلات  عمده کاربران تلگرام است فرآیند ثبت اکانت تلگرام به دلیل ساده بودن، نیاز به مهارت خاصی ندارد و زمان زیادی را از کاربران نمی‌گیرد. اما باوجود سادگی ثبت‌نام در تلگرام، گاهی اوقات خطاهایی در قالب عدم دریافت کد تلگرام رخ می‌دهد.

تعداد زیادی از کاربران با این مشکل روبرو می‌شوند. اگر تلگرام هیچ کدی برای شما ارسال نکرد یا کد پیامکی به شماره تلفن شما نیامد، درواقع چه‌کاری باید انجام دهید؟ بیایید عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم تا بدانیم چیست و چگونه از شر این مشکل غیرمنتظره خلاص شویم. در مقالات قبل با آموزش رفع ریپورت تلگرام، دیلیت اکانت تلگرام و … آشنا شده اید.  در این مقاله از مهندس جواب  قصد داریم دلایل عدم دریافت کد تلگرام را بررسی کنیم، همچنین قرار است راه‌حل‌هایی را برای رفع این مشکل به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

کد تایید تلگرام چیست؟

تلگرام به‌عنوان یک برنامه پیام‌رسان، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید از این برنامه در دسکتاپ، اندروید و همچنین در iOS استفاده کنید. تلگرام سیستمی بنام تأیید کد تلگرام دارد تا حساب تلگرام شمارا ایمن‌تر کند.

چه زمانی تلگرام کد تأیید ارسال می‌کند؟

کد تأیید به معنای رمز عبور یک‌بار مصرف می‌باشد که برای تأیید مالکیت در چنین مواردی به شماره‌ی شما ارسال می‌شود:

    هنگام ثبت اکانت جدید.

    هنگامی‌که از دستگاه دیگری وارد حساب خود می‌شوید.

    هنگام تغییر شماره تلفنی که مشخصات شما با آن مرتبط است.

    اگر از حساب خود خارج شدید و می‌خواهید مجدداً به‌حساب خود وارد شوید.

    نکته: اگر کدی برای تأیید وجود نداشت، هرکسی می‌توانست به‌حساب شما دسترسی پیدا کند و در چنین مواقعی امنیت حساب به خطر می‌افتاد.

هرکدام از اقدامات بالا نیاز به تأیید دارند، بنابراین در صورت درخواست، یک کد به شماره‌ی شخصی که به‌حساب کاربری مرتبط است، ارسال می‌شود. نکته مهمی که باید بدانید این است که برنامه به گوشی شما متصل است و به پیام‌ها دسترسی دارد، بنابراین کد به‌صورت خودکار به فیلد اضافه می‌شود. اما اگر می‌خواهید اکانت خود را از طریق یک سیم‌کارت دیگر بسازید باید به سیم‌کارت دسترسی داشته باشید تا کد را درون فیلد جایگذاری کنید.

نحوه نصب تلگرام و ساخت اکانت

شما می‌توانید اکانت تلگرام خود را در سیستم‌عامل های مختلف ایجاد کنید. برای اطلاع از نحوه ایجاد اکانت تلگرام در سیستم‌عامل های مختلف به خواندن مطالب ادامه دهید و موارد زیر را دنبال کنید:

  • به “app store” بروید و نسخه سیستم‌عامل خود را در آنجا جستجو کنید.
  • برای دانلود بر روی دکمه “Install” کلیک کنید.

روند نصب تلگرام در رایانه، کمی متفاوت به نظر می‌رسد:

  • فایل نصب مربوط به سیستم‌عامل خود را از وب‌سایت رسمی برنامه دانلود کنید.
  • سپس آن را اجرا کنید.

پس از نصب تلگرام، می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و باید بدانید که ثبت اکانت در تلفن، تبلت و رایانه یکسان است.

  • پس از باز کردن برنامه بر روی گزینه “start” کلیک کنید.
  • سپس شماره ای که می‌خواهید اکانت بر روی آن نصب شود را وارد کنید .
  • پس‌ازآن منتظر کد فعال‌سازی اکانت خود باشید (این روش ممکن است کمی طول بکشد).
  • زمانی که پیامک حاوی کد را دریافت کردید، باید کد را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  • برنامه اکنون آماده کار است، اما اگر پیامک حاوی کد را دریافت نکردید، مشکل از چند طریق حل می‌شود.

چرا تلگرام کد نمیده ؟

ممکن است بخواهید برای اولین بار در تلگرام یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، بنابراین شماره تلفن خود را برای تایید وارد می‌کنید، اما پس‌ از گذشت مدت‌زمان مشخص‌شده، هیچ کد تأییدی ارسال نمی‌شود و یا ممکن است این مشکل در موقعیت دیگری رخ بدهد، برای مثال می‌خواهید از دستگاه دیگری وارد حساب خود شوید؛ شماره تلفن خود را وارد می‌کنید، اما تلگرام هیچ کدی را برای شما ارسال نمی‌کند که بتوانید از آن طریق وارد حساب کاربری خود شوید! این مشکل یک خطا است و ما این خطا را با عنوان «Telegram Not Sending Code Error» خطاب می‌کنیم.

چرا تلگرام کد ارسال نمی‌کند؟

هنگام ثبت حساب کاربری، ممکن است با خطاهای مختلفی مواجه شوید. اگر هنگام ثبت‌نام در تلگرام کدی دریافت نکردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کمی صبر کنید یا بعد از مدتی دوباره امتحان کنید. چندین مشکل باعث عدم دریافت کد تلگرام می‌شود. گاهی ممکن است این خطا تقصیر شما باشد و گاهی نیز احتمال دارد که یک خطای فنی باشد. در ادامه قرار است برخی از مشکلات پیش‌بینی‌شده برای عدم دریافت کد تلگرام را به شما توضیح دهیم:

  • ممکن است شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشید.
  • ممکن است شماره تلفن شما، فاقد کد کشور باشد.
  • احتمالا قبلاً OTP را اشتباهی وارد کرده اید.
  • ممکن است مشکل از شبکه باشد.
  • حذف و نصب بیش‌ازحد تلگرام نیز باعث این مشکل خواهد شد.
  • دریافت اس ام اس فعال‌سازی به‌صورت پشت سر هم، باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شود.

موارد بالا ازجمله مشکلاتی هستند که نمی‌توانید کد پیامکی را دریافت کنید. البته ممکن است مشکلات دیگری نیز وجود داشته باشد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا