عمومیمجله کسب و کار

پمپ کارواش برتولینی ۱۱۰ بار تک فاز

کارواش صنعتی تک مرحله ای با موتور برق موتوژن تبریز و پمپ 110 بار برتولینی ایتالیا یکی از بهترین برندهای پمپ کارواش می باشد.

کارواش صنعتی به کارواش یا کارواش صنعتی واتر جت گفته می شود. کارواش صنعتی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: پمپ پیستونی و موتور الکتریکی یا (موتور بنزینی، دیزلی)، قسمت پمپ پیستونی کارواش صنعتی عموماً پمپ پیستونی ایتالیایی یا چینی است. استفاده شده، بهترین پمپ پیستونی برای استفاده در کارواش های صنعتی را می توان مدل برتولینی عنوان کرد، قسمت دوم کارواش های صنعتی موتور الکتریکی (موتور) می باشد که بسته به پمپ و فشار پمپ می توان از الکتروموتورهای مختلف استفاده کرد. از جمله برتولینی ایتالیا، زیمنس، موتوژن تبریز، الکتروژن، جمکو، کایجلی چین و … در این کارواش صنعتی استفاده شده است. لازم به ذکر است که پرفروش ترین کوپلینگ مورد استقبال مشتریان، ماشین لباسشویی صنعتی با پمپ برتولینی و اینتر به همراه الکتروتور موتوژن تبریز می باشد. یعنی فشار تا 100 بار برای پمپ اینتر و فشار 110 بار برای برتولینی در الکتروموتورهای تک فاز و تک فاز برای این پمپ پیستونی و برای کارواش های صنعتی با فشار بالای 100 بار برای اینتر و 110 بار برای برق سه فاز برتولینی استفاده می شود. موتورهای استفاده می شود لطفا توجه داشته باشید لطفا توجه داشته باشید که الکتروموتورهای کلاچ دار در کارواش های صنعتی استفاده می شوند، زیرا تاثیر زیادی بر طول عمر، کیفیت و کارایی کارواش صنعتی دارند.

موتور برق 3 اسب بخار موتوژن تبریز 2.2 کیلو وات 1500 تکفاز

الکتروموتور یکبار مصرف با پوسته آلومینیومی 1500 دور 3 اسب بخاری در صنایع مختلف کاربرد دارد و عمدتا در شرکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. یک موتور الکتریکی یکبار مصرف با پوسته آلومینیومی دارای سرعت 1500 دور، قدرت 2.2 کیلو وات و سرعت موتور 1500 دور در دقیقه است.

موتور برق تک فاز موتوژن، بدنه آلومینیومی، 1500 دور در دقیقه، 2.2 MOTOGEN kw

موتور الکتریک تبریز موتوژن 3 هسپ 2.2 کیلو وات 1500 دور در دقیقه موتوژن تک فاز جنس بدنه این محصول از آلومینیوم ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد و همچنین وزن موتور برق موتوژن 3 هسپ به 23 کیلوگرم می رسد.

موتور الکتریکی نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. موتورهای الکتریکی از طریق یک اثر الکترومغناطیسی کار می کنند و ایده کلی این است که وقتی یک رسانای جریان حامل تحت یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد، میدان مغناطیسی روی آن هادی جریان حامل نیرویی در میدان مغناطیسی اعمال می کند. rpm 2.2 motogen kw دارای پد نصب و جنس بدنه آلومینیومی است. کلاس حفاظت الکتروموتور تکفاز موتوژن روکش آلومینیومی 1500 دور 2.2 MOTOGEN kw حدود IP44 می باشد. اکثر موتورهای الکتریکی دوار هستند، اما موتورهای خطی نیز وجود دارند. در موتور دوار به قسمت متحرک روتور و به قسمت ثابت (معمولاً داخل موتور) استاتور می گویند. در موتور الکتریکی، روتور به دلیل گشتاور ناشی از نیروی ایجاد شده توسط میدان مغناطیسی در استاتور، حول محور خود می چرخد. تمام موتورهای الکتریکی بر اساس ساختار خود با جریان مستقیم DC یا جریان متناوب AC تغذیه می شوند. جالب است بدانید که مایکل فارادی اولین موتور الکتریکی را در سال 1821 ساخت و زمانی که این نوع موتور ساخته شد، نیکول فرانسوی آن را در سال 1910 تکمیل کرد. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت و تکنولوژی، بشر توانست موتورهای الکتریکی پرقدرت تولید کند.

قدرت موتور: 3 اسب بخار – 2.2 کیلو وات

دور موتور: 1440 دور در دقیقه

فرکانس: 50/60 هرتز

شدت جریان: 13.5 آمپر

کلاس عایق: F

قابلیت نفوذ: IP44

وزن دستگاه: 23 کیلوگرم

این محصول در ایران تولید می شود.

شیر فشار شکن برتولین 110 ایتالیا

از جمله مزایای پمپ برتولینی می توان به اندازه جمع و جور و صدای کم پمپ های صنعتی و همچنین دسترسی، سهولت در نگهداری و تعمیر آن ها اشاره کرد. کارکرد و حمل پمپ پرفشار و کم صدا بسیار آسان است و جایگزین بسیار مناسبی برای پمپ های قدیمی و قدیمی است و تفاوت زیادی در پمپاژ کارواش ایجاد کرده است.

ویژگی های دیگر پمپ تزریق آب برتولینی ایتالیا 110 بار مدل BERTOLINI WBL1111 شامل:

عمر طولانی و کیفیت بالا

عملکرد آسان بدون لرزش

راندمان کاری بالا

طراحی زیبا و منحصر به فرد

در دسترس بودن قطعات یدکی

مشخصات فنی پمپ پیستونی 110 بار برتولینی ایتالیا مدل BERTOLINI WBL1111

فشار خروجی: 110 بار (بار)

دبی: 10.6 لیتر در دقیقه (L/min)

موتور الکتریکی مورد نیاز: 2.2 کیلووات (Kw) – 3 اسب بخار (Hp)

دور موتور الکتریکی: 1450 دور در دقیقه

مدل شفت: با شفت مستقیم

جنس سر سیلندر: آلیاژ برنج – با پوشش نیکل داغ

افت فشار سنج: دارد

دهانه: 1/2 اینچ

فاصله باز شدن: 3/8 اینچ

مواد پوسته فولاد ضد زنگ HT200

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا