دانش و سلامت

آیا خال‌ها موجب سرطان سینه می‌شود؟

مجله ایرانی/خراسان رضوی انجمن سرطان مریکا(ACS) معلوم الب این است که اکثر افراد د از چند الای دید ولی نمی کنند. ر اله وشخیم است؛ این معنی سرطانی نیست و مشکلی رای سلامتی ایجاد نمی کند. ما ن ال دری در دن ما در الکی است.

نقل از لث، احتمالا نیدهاید اید الها را وسط

اما ال میوانند نشانه سرطان سینه نیز هست؟

مین ده میود از ر ن ن در ولندگی ود سرطان سینه مبتلا مود. امروز سرطان سینه از رایجرین انواع سرطانهای داده شده در نان مود.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و کنترل از بیماری ایالات متحده آمریکا (CDC) شایع ترین علائم سرطان سینه توده در بافت سینه، فرورفتگی پوست سینه، عوارض از شیر مادر، حرکت پوست یا پوسته پوسته شده و درد داخل سینه است. در الیمه این لائم در اطراف منطقه سینه است، سایر لائم سرطان سینه را میوان در سرار .

نایج روی دن ود دارد و ر د سرطان سینه را نان. مشخص شده زنانی که خال‌های بیشتر دارند، در خطر خطر بیشتر برای هر گونه چیزهایی از سرطان سینه قرار دارند اما به این نکته مهم توجه می‌کنند که تعداد خال‌هایی که یک زن دارد، قطعی خطر از سرطان سینه در اوست.

محقق این نرسیدند نانی الهای ری دارند، سرطان سینه نیز دارند. صرف نظر از تعداد خال‌ها به همه خانم‌ها توصیه می‌شود در سن 45 سالگی که در معرض خطر بالای سرطان سینه قرار دارند، ماموگرافی را سالانه انجام می‌دهند اما زنان 40 ساله را انجام می‌دهند و بالاتر می‌توانند برای انجام ماموگرافی‌ریزی منظم‌تری برنامه‌ریزی کنند.

بعلاوه برای خال‌های بیشتر با افزایش خطر به سرطان سینه مرتبط، تعداد ۵۰ خال بیشتر روی بدن شما، چه زن چه مرد باشید، می‌توانید شما را در معرض خطر قرار دهید.

موسسه ملی سرطان است لاوه ر این امکان وجود دارد ال سرطانی روی افت استستان ایجاد ود. ر ند ررسی ال ا سرطان سینه متفاوت است.

ABCDE رای دم ارن، اشیه، رنگ، ر و امل روی نید.

اگر نگران الها روی وست ود ستید، ر است رای ارزیابی متخصص وست رار ملاقات ارید.

انتهای ام

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا