دانش و سلامت

ادامه روند صعودی کرونا در کشور/ انتقاد از آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها

بیمارستان عفونی امام خمینی (ره) با اشاره به روند صعودی حوادث در کشور، با انتقاد از عصرار برای آموزش حضور در مدارس و دانشگاهها با وجود سویه بسیار مسری امیکرون، گفت: چوب این موضوع را می خورد و باز هم می خواهد خورد. ? اما، نمیدانم را در این مینه مسئولین مربوطه وتاه نمیدن.

در مید مادی وچک در وگو اِسنا، با اشاره به اینکه جهش امیکرون ویروس کووید 19 شدید و نگران کننده نیست، گفت: به آن اندازه که درگیری شدید و مرگ و میر در جهش دلتا رخ داد، در این جهش جدید نگران نداریم; ال رخی از افراد الات دید ماری را ربه میندند این روح سانی استند واکسن دریافت نکردند. در واقع ستری و مرگ و میر واکسنزدها در ورت به رونا، ل واضح تر از سایر رات.

او اکید رد: این موضوع نشان دهنده اهمیت ریق واکسن است. را سانى واکسیناسیون دارند الات نده و رناک ماری ووید۱۹ را ربه نمینند. ر این اساس ر بررسی ما م ل سرپایی درمان میوند و ار ستری نمیرسد.

وی افزود: در سوش دلتا معمولا مدت رنتینه ماری را دو اعلام میردیم؛ ولی چون بیماری امیکرون نسبتا خفیفتری است بر اساس مقالات موجود ما هم قرنطینه پنج روزه را پیشنهاد می کنیم که پس از این مدت فرد ناقل ویروسی نباشد، اما برخی از موارد هم به شکل استثنا ممکن است که لازم باشد قرنطینه باشد 5 روز از بیش از حد در نظر گرفته شده است. ود.

او درباره پیش بینی شرایط در روزهای آتی، تاکید کرد: در مورد پیش بینی کار اشتباهی، اما فکر می کنم با توجه به این که آمار روزانه در حال افزایش است و در مراحل بالاتری قرار داریم، تا حدود دو هفته آینده به قله پیک ششم. میرسیم.

ن متخصص ماریای ونی، ادامه داد: مار ستریای لی رونا در مارستان امام مینی(ره) در الی در نجم ا سویه دلتا ستری م میرسیدیم. این نشان می دهد رفیت رش مار وجود دارد، اما اید دانیم ادر درمان مسته دهاند.

وی درباره میزان آمادگی بیمارستان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تختهای Icu یک مقدار هنوز فقط کافی است که آن را به دلیل این موضوع نمی توان بیان کرد، اما همچنان به نتیجه نرسیده است که این بخش ها را در اختیار خود قرار دهند. در مجموع در وزه دارو، و ات لا مبود دی وجود ندارد.

مادی ا انتقاد اایی ور مدارس، : این ار اشتباهی است ما وب این موضوع را وردیم و از م واهیم ورد؛ اما، نمیدانم را در این مینه مسئولین مربوطه وتاه نمیدن.

او با تاکید بر تزریق و تکمیل واکسیناسیون، ادامه داد: تزریق واکسن به خانمهای باردار بسیار مهم است زیرا ایمونوگلوبولین از طریق جفت به کودکی که به دنیا میآید، میرسد و ایمنی نسبی برای ایجاد نوزاد می شود. از سال است یک سناسیون انواع واکسنها در ال انجام واکسیناسیون ووید۱۹ اکنون مادران اردار اثیر منفی ندارد. سوش امیکرون نسبت سایر ها ا را ر درگیر میند و اید از اقداما مناسب ریق واکسن مادران اردار است.

انتهای ام

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا