دانش و سلامت

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت در گزارشی صریح گفت: در ماه هندودر کارهای جالب زیادی انجام شده است که مرکز جامع سلامت، مجهز و مجهز و با کمک خیرین و تجهیزات راه اندازی شده است. توسط وزارت بهداشت انجام شده است و در حال حاضر مرکزی در شازند وجود دارد که حدود 70 درصد آن در 2 هزار متر مربع تکمیل شده و از نظر بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه نوع طب خانواده و گسترش آن جزء برنامه های وزارت بهداشت است، در مراکزی که امروز افتتاح شد، طب خانواده سطح یک به صورت فایل الکترونیکی و به صورت کلی در حال اجراست.

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که امسال افتتاح می شود و این مرکز دارای خدمات بهداشتی کامل خواهد بود.

عین اللهی گفت: بعد از این پسر اعظم عراق خواهیم بود و از بیمارستان ولیعصر بازدید خواهیم کرد، این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان های عراق است که 400 تخت خواهد داشت و 400 میلیارد تومان برای سفر این بیمارستان اختصاص یافته است. استانداری در استان مرکزی امید است این مرکز بتواند یکی از مراکز پیشرفته کشور باشد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از ابتدای دولت تا امروز 850 پروژه بزرگ بهداشتی را افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال به 2 هزار پروژه می رسد و این در تاریخ کشور بی سابقه است. 79 مرکز درمانی را با 10 هزار و 800 تخت راه اندازی کرده ایم و تا پایان امسال 7 هزار و 700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه کنیم.

افتتاح دو پروژه در حوزه سلامت در شهر شما

شهرستان های خیرخواه پایگاه اورژانس 115 توسط مرحوم مشهدی احمدی بیقش و سرکار خانم زنگنه در مدت یک سال و نیم ساخته شده است.

مساحت زمین این پایگاه یک هزار و 25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع می باشد همچنین پارکینگ اتوبوس و آمبولانس نیز در حاشیه این پایگاه در متراژ 340 متر مربع در حال ساخت می باشد. متر زمین

همچنین تور شهری اورژانس فرودگاه در مدت 3 ماه و با مساحت 2000 و 150 متر مربع ساخته شده است و یکی از 12 فرودگاه استان مرکزی است و حدود 200 میلیون روپیه دارد. صرف شده است.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز سلامت جامع شهری و روستایی بازدید کرد.

اورژانس در حاشیه افتتاح این پایگاه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فراوانی مراسم، این پایگاه توسط خیرین ایمن سازی شد و از خیرین این پایگاه تشکر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا