دانش و سلامت

اُمیکرون علائم متفاوتی از سویه دلتا ایجاد می کند

نتایج مطالعه نشان می دهد سویه امیکرون لائم متفاوتی از سویه دلتا ایجاد می ند.

به گزارش مجله ایرانی، یافته‌های حاکی از آن زمان در مجموعه‌ای از بیمارانی است که می‌توانند بیماری‌های عفونی را برای مدت کوتاه‌تری ادامه دهند، کمتر در معرض خطر بیماری‌های بیمارستانی قرار می‌گیرند و از سویی دیگر از علائم متفاوت دلتا در این مورد. افراد مشاهده میود.

مان در مطالعه سترده این موضوع را دیدند دوره مار

نتایج این مطالعه تنها چند روز پس از آن منتشر شد که سرویس سلامت همگانی انگلیس (Nःs) 9 علائم دیگر بیماری کوید -19 را به علائم موجود از جمله تب، دست دادن از سرفه ادامه و یا تغییر در حس بویایی یا چشایی اضافه کرد.

متخصصان دریافتند که در زمان کشورهای سویه امیکرون به بیماری کووید -19 مبتلا شده اند، مبتلایان به نصف افرادی هستند که در زمان سویه دلتا این بیماری دچار شده اند، یکی از سه بیماری را گزارش کرده اند.

همچنین متخصصان انگلیسی مشاهده می کنند که علائم بیماری در زمان غالب بودن سویه امیکرون به طور متوسط ​​6.9 روز ادامه داشته است که مدت زمان بیماری در زمان سویه دلتا 8.9 روز بوده است. لاوه راین در مدت مان وع سترده سویه اُمیکرون احتمال ستری دن در مارستان درصد متر وده است.

به گزارش مجله ایرانی، به نقل از روزنامه گاردین، نتایج حاکی از آن تنها 17 درصد از افرادی است که در زمان غالب امیکرون به کوید -19 مبتلا شده اند، حس بویایی خود را از دست داده اند. این رقم در من الب ودن سویه دلتا درصد وده است. ا این ال، لودرد و رفتگی دا ر دو میان افراد لوده سویه اُمیکرون عائر وده است.

انتهای ام

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا