نماد سایت مجله ایرانی

ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

“مایک گرینلی” سیمر “یا احساس” در یک بیانیه گفت: تصاویر گرفته شده توسط ماهواره های ما که به دلیل وجود آنها در صدد شرایط آب و هوایی به فرد است، با سایر منابع تصویری از شرکت های تجاری رصد زمین، ادغام و تجزیه و تحلیل و تحلیل واهند د اَرشای اطلاعاتی امع و نزدیک در لحظه رای مردم نند.

وی افزود: ما مفتخریم که می‌توانیم از قابلیت‌های ماهواره‌های راداری خود استفاده کنیم و بتوانیم هر کاری را در توان خود برای کمک به دولت برای محافظت از محیط‌های مختلف انجام دهیم.

رکت “مکدونالد، دتوایلر و رکا” اختصار “MDA” این رکت، در سراسر آنادا و مریکا دارد. مهمترین محصولات این شرکت شامل “کانادارم” است که توسط “شاتل فضایی ناسا” استفاده می شود و همچنین “کانادارم 2” و “دکستر” که توسط ایستگاه فضایی بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

“کانادرم” (کانادرم) این ابزار وسط «آژانس ایی آنادا» راحی و ساخته میود.

ابلیتای راداری «MDA» ابل وجه است. به عنوان، این شرکت ماهواره “Hriadrst-2” را که از دسامبر 2007 دور سیاره ما میچرخد و همچنین فضاپیمای “Radarsat Constellation” را در ژوئن 2019 بر فراز موشک “فالکون 9” متعلق به شرکت “اسپیسایکس” ساخته است. مدارمین رتاب دند.

آنیه وتا “گرینلی” مشخص شده است “MDA”

رخی احتمالات وجود دارد. برای مثال، شرکت “کاپلا اسپیس” (Capella space) مستقر در کلرادو نیز تصاویر “Shahri” از ماشین را در 24 فوریه روسیه ثبت کرده است و فضاپیماهایی که توسط شرکت “مکسار تکنولوجیز” (Maxar Technologies), “پلنت” (Planet) ) و بلکااسکای “(Blchcshky) ادارات می شوند، عکسهایی از روسیه به اوکراین و تهاجم آنها گرفته شده است. رنظامی در ر محاصره ده “ماریوپل”(Mariupol) وارد ده است.

46

خروج از نسخه موبایل