پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

وزیر داشت، درمان و موزش در امی عیاد ماه آن را ریک .

ارش مجله ایرانی و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است: «ماه مبارک شعبان ماهی است که به پیامبر اکرم (ص) نسبت داده می شود و این فخر عالم امکان حضرت محمد (ص) است که راهبر و هدایتگر واقعی است. همه ماست شاید به همین بهانه در صلوات گهربار شعبانیه از خداوند مسئلت مینمایم که هم آن وجود مبارک را شفاعت کننده ما قرار دهد و چه او را «طریق مهیع» و راه و هموار ما برای نیل به خودش قرار دهد.

انجانب آن ماه رکت و اعیاد سراسر نور ن را ر مامی محبانی، ماهی که میلاد سر سلسله شهیدان و آزادگان امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، ولادت امام سجاد (ع) تبینگر نهضت عاشورا به آن متبرک تبدیل شده است; اعیاد مبار را مامی آنی در امت اسداری، انبازی و ایثارگری در اهل دمت د م م م م

در این ایام سختی که کشور با بلای جهانی دست به گریبان است، نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج در قامت پاسداری از جان هموطنان عزیز با جانفشانی خویش و همراهی با مدافعان جان بر کف سلامت راه و سلوک حضرت سیدالشهدا را در اجرای طرح موفق. د والامقام و اسدار نمونه راه امام سین(ع) سردار اج اسم سلیمانی نمایش اشتند.

امید ن دارم در مامی مراحل زندگی ملهم از سیره زندگی این رگواران وفیق رار رفتن در رکاب ر.

انتهای ام

دکمه بازگشت به بالا