نماد سایت مجله ایرانی

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

وزیر داشت، درمان و موزش در امی عیاد ماه آن را ریک .

ارش مجله ایرانی و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است: «ماه مبارک شعبان ماهی است که به پیامبر اکرم (ص) نسبت داده می شود و این فخر عالم امکان حضرت محمد (ص) است که راهبر و هدایتگر واقعی است. همه ماست شاید به همین بهانه در صلوات گهربار شعبانیه از خداوند مسئلت مینمایم که هم آن وجود مبارک را شفاعت کننده ما قرار دهد و چه او را «طریق مهیع» و راه و هموار ما برای نیل به خودش قرار دهد.

انجانب آن ماه رکت و اعیاد سراسر نور ن را ر مامی محبانی، ماهی که میلاد سر سلسله شهیدان و آزادگان امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، ولادت امام سجاد (ع) تبینگر نهضت عاشورا به آن متبرک تبدیل شده است; اعیاد مبار را مامی آنی در امت اسداری، انبازی و ایثارگری در اهل دمت د م م م م

در این ایام سختی که کشور با بلای جهانی دست به گریبان است، نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج در قامت پاسداری از جان هموطنان عزیز با جانفشانی خویش و همراهی با مدافعان جان بر کف سلامت راه و سلوک حضرت سیدالشهدا را در اجرای طرح موفق. د والامقام و اسدار نمونه راه امام سین(ع) سردار اج اسم سلیمانی نمایش اشتند.

امید ن دارم در مامی مراحل زندگی ملهم از سیره زندگی این رگواران وفیق رار رفتن در رکاب ر.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل