نماد سایت مجله ایرانی

مزایای خرید تلویزیون اسمارت سامسونگ 75au7100

در اين بخش ما بزرگترين اندازه توليد شده، يعني اندازه 75 اينچ را بررسي مي كنيم و موارد مورد علاقه خود را براي ما توضيح مي دهيم. تلویزیون سامسونگ 75AU7100 به دليل اندازه اي كه دارد، براي محيط هاي بزرگ بسيار مناسب است و جذابيت بسيار خاصي را براي دكوراسيون داخلي به ارمغان مي آورد. براي طراحي صفحه نمايش اين تلويزيون از فناوري كريستال استفاده شده است كه باعث بهبود كيفيت تصوير مي شود.

 

تلویزیون AU7100 دارای طراحی AirSlim است که به نسبت مدل های 2020 طراحی باریک تر و حاشیه کمتری را دارد. البته سامسونگ از قابلیت‌های بی‌نظیر دیگری نیز در بخش کیفیت تصویر تلویزیون استفاده کرده است. یکی از تأثیرگذارترین بخش‌های مربوط به تصویر در تلویزیون سامسونگ پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است.

طراحی تلویزیون اسمارت سامسونگ 75AU7100

با استفاده از آن می توانید از راه دور تلویزیون تان را به کامپیوتر اداره وصل کرده و با اتصال ماوس و کیبورد، در خانه و در صفحه نمایشی بزرگ به انجام کارها و وظایف اداری تان بپردازید. در تلویزیون سامسونگ 75AU7100 مد تصویر استاندارد برای هر محتوا به کار می رود اما مثلا باید از مد تصویر Sportبرای تماشای بازی ها استفاده کرد.

در آن تصاویری که از منبع پخش کننده با سرعت 24 فریم ارسال می شوند و با تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100 نمایش داده می شوند، دیگر پردازنده فریم های دیگری را به آن ها اضافه نمی کند و تصویر بسیار طبیعی و مطابق میل کارگردان نمایش داده می شود.

در هر صورت کیفیت فورکی تعبیه شده در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100 به تنهایی تضمین کننده تصاویری بسیار مطلوب و حیرت انگیز می‌باشد و با کمک یک پردازنده بی نقص شاهد تصاویر فوق العاده مناسب خواهیم بود. کمپانی سامسونگ در تلویزیون مورداشاره از پردازنده بی‌نظیر تصویر Crystal Processor 4K استفاده نموده است که این پردازنده قدرتمند به خوبی تصاویر را پردازش و آنالیز می‌کند.

صرف نظر از سطح مشاهده تلویزیون در هر سطحی ، تنها گزینه ای نیست که بتوان آن را خریداری کرد و در واقع می توان گفت که کیفیت تصویر نیز به همان اندازه مهم است. کیفیت صدا و این دو عوامل مختلف می توانند مشتریان را برای خرید تلویزیون متقاعد کنند. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین 20 وات خروجی صدا تولید می کند.

تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل ۷۵AU7100 را می‌توان یک محصول زیبا و باکیفیت دانست که به دلیل کیفیت تصویری و صدای با کیفیت یک انتخاب خوب و مناسب برای خانه‌هاست. اگر شما نیز از افرادی هستید که به صدای بلندتر علاقه دارید می‌توانید در کنار این محصول از یک ساندبار استفاده کنید. سیستم صوتی تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل ۷۵AU7100 با به کار گیری فناوری dolby digital plus صدا را غنی و با کیفیت و به صورت سه‌ بعدی نمایش می‌دهد.

سایر امکانات تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل ۷۵AU7100

این محصول دارای مرورگر وب یا Web Browser می باشد و با استفاده از آن می توانید به وب گردی از طریق تلویزیون بپردازید. سامسونگ این تلویزیون را با زبان طراحی New Bezel-Less تولید نموده است و حاشیه های آن از 3 طرف بسیار باریک طراحی شده اند.

پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و بدون نیاز به پیچ اتصال، در شیار مخصوص پایه چفت می شوند. به همراه این پایه ها 2 عدد گیره نگهدارنده برای مرتب و مخفی کردن کابل ها پشت پایه های تلویزیون وجود دارد. آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه ما بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد و رضایت مشتری حاصل شود.

برای حصول این شرایط ، فروشگاه ما، قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته است که طبق دستورالعمل تنظیم شده برای حمل و نقل کالا بسته به محل مشتری معمولاً هزینه ثابت میباشد. اگر می خواهید بدانید فروشگاهی که از آن خرید می کنید، چه عملکردی دارد، نظر مشتریانشان را ببینید.

با سامسونگ تی وی پلاس از تماشا کردن کانال ها و نمایش های جدید و بروز لذت برده و از آخرین اطلاعات جدید باخبر شده و به هر چیزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. پیکسل های خود نورده علاوه بر نور خود، از نور پس زمینه نیز بهره می برند و با کمک فناوری HDR10+ تصاویر را شناسایی کرده و متناسب با آن رنگ و نور را انتشار می دهند.

طراحی چشم نواز تلویزیون 75 اینچ Au7100

کافی است تلویزیون تان را رویSamsung Plus TVتنظیم کنید و از آن لذت ببرید. چون به فیلم، موزیک، اخبار، ورزش و دیگر برنامه های سرگرمی جذاب و به روز دسترسی دارد. نیازی به کارت اعتباری، ایجاد عضویت، دانلود و یا ورود به حساب کاربری هم ندارد.

دستیارهای Google و Alexa در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100 مهیا شده اند تا کاربران بتوانند به صورت صوتی تلویزیون خود را تنظیم و مدیریت کنند یا به جستجوی محتویات مدنظرشان بپردازند. فروشگاه دوزین کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه. 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان.

تصاویر واقعی را با وضوح 4k ببینید

کیفیت صدا یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب تلویزیون برای مصرف کننده است. تلویزیون 55Q70A سامسونگ از توان خروجی 20 وات استفاده می کند که می تواند صدا را با راه حل های مناسب به کاربران منتقل کند و سیستم صوتی مورد استفاده در این مدل 2 کاناله است. برای بهبود محتوای صوتی از Dolby Digital quality Plus استفاده شده است که به از طریق این صفحه یک صدای کامل و چند بعدی را به کاربر منتقل کنید.

سیستم صوتی و کیفیت تصویر در تلویزیون ها مکمل یکدیگرند یعنی هر نمایشگر با برخودار بودن از تصویری عالی باید سیستم صوتی رسا و بدون نویز را هم داشته باشد که بیننده را در هنگام نگاه کردن به تلویزیون در خود غرق کند.

کیفیت صوت تلویزیون سامسونگ 75au7100

به همین دلیل تلویزیون AU7100 از این دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند تا اگر این وسیله کاربردی را دارید بتوانید به تلویزیون متصل شوید و اعمال تلویزیون را از طریق صدای خود کنترل کنید. تلویزیون‌های این سری به دلیل کیفیت و البته قیمت بسیار مناسبی که دارند محبوبیتی عالی میان کاربران کسب کرده‌اند. به همین دلیل سامسونگ همچنان خط تولید مربوط به این سری از تلویزیون‌ها را دارد.

یکی از تفاوت‌های مهم تلویزیون‌های سری کریستالی با سایر مدل‌ها استفاده از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K می‌باشد. تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ AU7100 نیز جزو مدل‌های سری کریستالی بوده از این پردازنده عالی بهره‌مند شده است. تلویزیون سامسونگ 75AU7100 به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های سامسونگ از کیفیت ساخت عالی برخوردار است.

دالبی دیجیتال پلاس یک فناوری صوتی محیطی پیشرفته است که تجربه صوتی دالبی را در میان سینماهای خانگی، گوشی های هوشمند، سیستم های عملکردی و مرورگر ها ممکن می سازد. با استفاده از این فناوری صوتی می توانید از نوعی صدای محیطی با کیفیت و سرزنده لذت ببرید.

فناوری Dolby Digital Plus در مقایسه با فرمت های صوتی استاندارد نمایانگر کیفیت صدایی بسیار بهبود یافته، کانال های بیشتر، فشردگی کمتر و یک تجربه صوتی واقعی تر می باشد. با این فناوری یک سینمای خانگی در خانه خود تجربه خواهید کرد.

اگر بخواهیم به اصلی‌ترین تفاوت تلویزیون AU7100 و مدل پایین‌تر یعنی AU7000 اشاره کنیم باید بگوییم اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل در امکانات گیمینگ تلویزیون است. بهرحال افراد زیادی به استفاده از تلویزیون برای بازی‌های ویدیویی علاقه دارند و این امکانات گیمینگ برای حائز اهمیت خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل