عمومیمجله کسب و کار

عکس کابینت آشپزخانه سفید قهوه ای

3.9 109

اینجا قصد داریم ابتدا در مورد و کابینت های گلاس سفید و بعد درمورد سایر کابینت‌های سفید با متریال‌های مختلف صحبت کنیم. سپس می‌خواهیم ببینیم که این کابینت‌ها، با چه رنگ‌هایی می‌توانند ترکیب شوند تا نمای زیبایی برای یک آشپزخانه سفید، در حد آشپزخانه‌های جذاب سال 2023 ایجاد کنند. بنابراین کلی نمونه کار جذاب و جدید برای شما آورده‌ایم.

اما یک نکته مهم: در تمام طول مطلب، می‌توانید هر طرحی که مورد پسندتان بود را همان‌جا از «سلام ساختمان» سفارش دهید! حتی می‌توانید قیمت هر طرح را رایگان دریافت کنید و در مورد آن مشاوره تخصصی بگیرید. فقط باید روی همان عکس و یا نزدیک‌ترین لینک کلیک کنید. پس برویم در ادامه کلی عکس و مدل برگزیده و جذابِ کابینت سفید را باهم ببینیم.

قهوه گانودرما دکتر بیز برای زگیل تناسلی چگونه آن را درمان میکند؟

کابینت سفید، مرواریدی در دل آشپزخانه شما!

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. حتی در سال 2023 هم احتمالاً این رنگ، پرطرفدارترین رنگ برای کابینت‌ها باشد. رنگ سفید، درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده تمیزی و پاکی است؛ علاوه بر این‌ها، سردی و بی روحی را هم القا می‌کند. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان‌ها از رنگ سفید استفاده می کنند، این است که این رنگ حس پاکیزگی می‌دهد.

اولین مدل کابینت سفید را که متعلق به یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است، در بالا می‌بینید. با کلیک روی عکس، می‌توانید قیمت آن را بگیرید. از دیگر خوبی‌های سفید و به طور کلی رنگ‌های روشن، این است که فضا روا باز و بزرگ نشان می‌دهند. برعکسِ رنگ‌های تیره که با استفاده از آن‌ها، فضا کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌آید. این ویژگی در آشپزخانه‌های کوچک خیلی پراهمیت است.

سفید، رنگی خنثی است و به عنوان پس زمینه خیلی از رنگ‌ها به کار می‌رود. به‌طور کلی می‌توانیم سفید را در هرجایی و درکنار هر رنگی به عنوان ترکیب به کار ببریم. این ترکیب، به خصوص با رنگ‌های گَرم حس خیلی خوبی را منتقل می‌کند. البته استفاده افراطی از این رنگ، ممکن است باعث ایجاد سردی و کسلی شود. می‌توانیم برای این‌که سردی رنگ سفید را بگیریم، در کنار آن از طرح چوب یا طرح‌های طبیعی یا حتی از استفاده کنیم. در کنار سفید، جلوه رنگ‌ها و طرح‌های دیگر بیشتر می‌شود. رنگ سفید شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است، مثل:

  • سفید ساده که به دو صورت براق و مات به‌کار می‌رود
  • شیری
  • استخوانی، که مقداری مایل به زرد است
  • سفید عاجی
  • سفید مرمری
  • سفید صدفی و …

استفاده از ترکیبات رنگی سفید که در بالا گفتیم، در کنار رنگ‌هایی مثل نقره‌ای، قهوه ای، طلایی و …، جذابیت خیلی زیادی ایجاد می‌کند.

برای مثال در تصویر بالا ترکیب رنگ سفید را با طلایی و آبی می‌بینید که توسط یکی از متخصصین عضو سلام ساختمان، به زیبایی در تهران اجرا شده است. با کلیک روی عکس می‌توانید سایر نمونه‌کارهای ایشان را ببینید. در ادامه مدل‌های کابینت سفید را در دو بخش زیر بررسی می‌کنیم:

  • کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید

  • کابینت سفید با سایر متریال‌های پرکاربرد

همراه ما باشید تا با ترکیب‌های رنگی مختلف کابینت سفید با جنس‌های مختلف آشنا شوید.

دکوراتور های «ایده پرداز و خلاق» سلام ساختمان

کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید 2023 سرد یا هیجان انگیز؟!

در مورد رنگ سفید صحبت کردیم و گفتیم که کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. حالا می‌خواهیم مدل‌های کابینتِ های گلاس و ام دی اف که ترکیب سفید با رنگ‌های دیگر را دارند ببینیم و به سوال بالا جواب دهیم که واقعاً سفید با وجود سردی ذاتی، می‌تواند ایجاد یک فضای هیجان انگیز کند یا نه؟! برخی از ترکیبات پرکاربرد رنگ سفید عبارت‌اند از:

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه‌ای
  2. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی
  3. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

در ادامه نمونه‌کارهای مربوط به هر یک از سه حالت بالا را آورده‌ایم.

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه ای

آماده‌اید کلی مدل زیبا و جدید را با هم ببینیم؟

عکس بالا یک ترکیب سفید با قهوه‌ای را نشان می‌دهد که ترکیبی متداول است؛ یک نمونه از کابینت‌های زیبای سال 2023. رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی رنگ پرکاربردی است، مخصوصا طیفی از رنگ قهوه‌ای که تداعی کننده طرح چوب باشد. رنگ سفید هم همین‌طور. ترکیب این دو رنگ ایجاد نمای زیبایی می‌کند. یکی از دلایل ایجاد ترکیب زیبا توسط این دو تا رنگ این است که قهوه‌ای برعکس سفید، رنگی گرم است و در کنار سفید یک تعادل دلنشین ایجاد می‌کند. در طرح بالا هم دلنشینی این ترکیب را مشاهده می‌کنید.

تصویر بالا یکی از نمونه کارهای کابینت‌سازهای سلام ساختمان است که در اهواز ساخته شده است.

در این تصویر و تصویر بعدی، دو نمای متفاوت از کابینت اهوازی ما را که ترکیبی از ام دی اف سفید با قهوه‌ای است را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که می‌بینید کار در عین سادگی بسیار شیک و با کیفیت است. یادتان باشد با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد آن مشاوره رایگان بگیرید.

تصویر بالا هم یک نمونه دیگر کابینت هایگلاس سفید با ام دی اف قهوه ای را نشان می‌دهد که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در شیراز اجرا شده است. راستی می‌دانستید سلام ساختمان قیمت کابینت و مبلغ پیش‌پرداخت شما را ضمانت می‌کند؟!

طرح بالا یک طرح مدرن سفید قهوه‌ای است. جزیره چوبی باعث کاهش یکنواختی محیط شده و گرمای خوبی به محیط داده است. در این آشپزخانه از آنجایی که رنگ غالب سفید است، بدون نگرانی از دلگیری فضا، می‌توان نورپردازی را انجام داد.

یک طرح مدرن از کابینت هایگلاس با رنگ‌های سفید و قهوه‌ای. در اینجا کابینت‌ها و صفحه روی جزیره کاملاً سفید است و کابینت جزیره با رنگ قهوه‌ای کفپوش خانه ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد کرده است.

دو عکس زیر، نمونه‌کار یکی از چندین کابینت‌ساز سلام ساختمان در کرج است. با کلیک روی تصویر می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، در این آشپزخانه کابینت به رنگ سفید با رنگ قهوه‌ای (طرح چوب) ترکیب شده و با توجه به طراحی مدرنی که دارد، کار به زیبایی اجرا شده است.

عکس بالا هم فضای داخلیِ آشپزخانه قبلی را از نمایی نزدیک‌ر نمایش می‌دهد.

برویم سراغ یکی دیگر از نمونه‌کارهای کابینت‌سازهای سلام ساختمان:

این کابینت با شکوه توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در گیلان اجرا شده است. همان‌طور که می‌بینید در این آشپزخانه از هایگلاس سفید و ام دی اف برجسته طرح چوب قهوه‌ای تیره استفاده شده.

کابینت گیلانی سفید قهوه ای را در تصویر بالا از نمایی دیگر مشاهده می‌کنید.

طرح بالا نه هایگلاس است و نه اما از جهت ترکیب رنگی، همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای در کنار یک رنگ سوم! معمولاً رنگ‌هایی مثل سبز، کمتر در کنار رنگ‌های دیگر قرار می‌گیرند اما اینجا می‌بینیم که این سه رنگ چقدر زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند. البته احتمالاً طرح کلاسیک کابینت‌ها در ایجاد این زیبایی تأثیر داشته و ممکن است یک طرح مدرن با این ترکیب به این زیبایی نشود.

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی

رنگ طلایی می‌تواند در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن را منتقل کند. اما باید توجه کرد که استفاده از طلایی، ظرافت‌های خاصی دارد. در مورد استفاده از رنگ طلایی حتما باید به این نکته توجه کنید که دیوارهای اطراف چه رنگی دارد؟ مثلاً اگر دیوار شما بلکا با رنگ سفید باشد و بخواهید کابینت سفید طلایی کار کنید، احتمالاً ترکیب خوبی شود.

تصویر بالا یک نمونه کابینت سفید طلایی است که توسط یکی از متخصصین ما در تهران اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

در طرح‌های مدرن و سبک‌های جهانی کابینت، بیشتر از رنگ طلایی در دستگیره‌ها، یراق آلات و اِلِمان‌های ظریف استفاده می‌کنند. این به روانشناختیِ انسانیِ رنگ طلایی هم نزدیک‌تر است، چون بَشَر طی هزاران سال عادت کرده طلا را به صورت باریکه‌هایی از حلقه، دستبند، گردنبند و امثال آن ببیند و از آن لذت ببرد. سایر تصاویر زیر را که انواعی از کاربرد رنگ طلایی در کابینت‌های سفید را نمایش می‌دهند، با هم مرور می‌کنیم.

بعد از چند مدل بررسی طرح‌های سفید قهوه‌ای، می‌رسیم به ترکیبات مختلف سفید و طلایی. در این آشپرخانه، ترکیب رنگ سفید-مشکی را داریم که با دستگیره‌ها و شیرطلایی، حسی از لوکس بودن را منتقل می‌کند. شاید یکی از بهترین‌های سال 2023 باشد.

در این کابینت آشپزخانه نیز یک مدل دیگر از کابینت سفید طلایی را مشاهده می‌کنید. این کابینت از است که به رنگ  سفید با دستگیره‌های طلایی ساخته شده است.

سازنده این کابینت، یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران است. در سلام ساختمان از قیمت کابینت خودتان مطمئن باشید، چون ما برای شما ضمانت قیمت در نظر گرفته‌ایم و با شما قرارداد می‌بندیم.

باز هم . دستگیره‌ها، چراغ‌ها و پایه‌های صندلی طلایی باعث زیبایی بیشتر این کابینت‌های سفید شده است. به طور کلی از رنگ طلایی به همین سبک استفاده می‌شود. یعنی به مقدار کم و بسیار ظریف. همین مقدار از رنگ طلایی، سردی سفید را گرفته و به محیط درخشندگی و گرمی بخشیده است.

اینجا هم از رنگ طلایی مثل بقیه‌ی طرح‌ها، به مقدار کم و در حاشیه‌ی درب کابینت و هود استفاده شده است. آشپزخانه‌ی مدرن با قسمت‌های منحنی مثل هود، لوستر و صندلی که باعث ملایمت فضا شده‌اند. یک طرح لوکس برای سال 2023.

برخلاف طرح‌های قبلی، اینجا از رنگ طلایی به میزان کم استفاده نشده و شاهد صفحات گسترده طلایی در آشپزخانه هستیم. این طرح حسی از لوکس بودن را به ما منتقل می‌کند و شایسته انتخاب برای سال 2023 در یک طراحی خاص است.

باز هم یک مدل سفید طلایی با بخش های طلایی نسبتا زیاد. این طرح با این‌که ممکن است از طرح قبلی کاربردی‌تر باشد، اما باز هم معایب طرح قبلی را دارد.

رنگ طلایی در کابینت جزیره با صفحه سفید. طرحی نسبتاً کم کاربرد ولی در نگاه اول زیبا.

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

خب الان می‌رسیم به ترکیب . این ترکیب به صورت سفید-نقره‌ای و سفید طوسی در آشپزخانه‌ها به کار می‌رود. رنگ نقره‌ای جزء طیف روشن و براق رنگ طوسی است. این رنگ از صدها سال پیش تا همین امسال (2023) مورد استفاده بوده. در چند عکس بعدی، چند مدل از این ترکیب رنگ را بررسی می‌کنیم.

به طور کلی رنگ طوسی در دید مردم به عنوان یک رنگ کِسل شناخته می‌شود که البته بررسی می‌کنیم که این دیدگاه فقط گاهی درست است و می‌شود این حس را از بین برد. درکابینت بالا با این‌که رنگ کابینت‌ها طوسی است، اما آن حس کسالت و افسردگی را منتقل نمی‌کند. چون سایر اجرای آشپزخانه ترکیب رنگ خوبی دارند. پنجره‌های بزرگ و نمای آجری دیوار روبه‌رو و کفپوش قهوه‌ای و طرح سفید روی کابینت، مجموعه این ترکیب چشم نواز را می‌سازند.

در کابینت هایگلاس بالا که از نوع پلی گلاس است، از رنگ سفید و طوسی به صورت تقریبا برابر استفاده شده است. همان‌طور که می‌بینید، این کابینت در عین سادگی نمای زیبایی دارد. این کابینت آشپزخانه توسط یکی از ده‌ها دکوراتور سلام ساختمان در تهران ساخته شده است. با کلیک روی عکس بالا می‌توانیند سایر نمونه کارهای ایشان را ببینید و مشابه هر کدام که مورد پسندتان بود را سفارش دهید.

هم زمان با مشاهده کابینت هایگلاس و کینگ گلاس بالا که در اصفهان اجرا شده، حتماً می‌دانید که سلام ساختمان می‌تواند بهترین دکوراتورهای شهرتان را به شما معرفی کند! کابینت‌سازهایی که وارد سیستم سلام ساختمان شده‌اند به‌صورت مداوم ارزیابی می‌شوند و نمونه کارها و نظرات مشتریان آن‌ها در صفحه پروفایلشان در سایت سلام ساختمان منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت‌سازها، به راحتی در سلام ساختمان فراهم شده است.

رنگ غالب در تصویر بالا طوسی تیره است. این رنگ حس ثبات و سادگی دارد و لوکس بودن را منتقل می‌کند. البته این رنگ اگر زیاد به‌کار رود می‌تواند باعث ایجاد احساس کسالت شود. بنابراین در ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می‌شود. در اینجا سفیدی باعث سردی فضا شده که این سردی به وسیله‌ی رنگ طوسی تیره، ازبین رفته چون‌ این رنگ به محیط اطرافش گرما می‌دهد.

به خاطر دارید که گفتیم یک ترکیب رنگ زیبا در کنار رنگ طوسی روشن، می‌تواند سرمای محیط را کم کند؟ اینجا را ببینید. یه ترکیب رنگ سرد که می‌تواند حس افسردگی و کسالت را به ما منتقل کند. حتی آن طرح چوب هم کمکی به گرما بخشی آشپزخانه نکرده است. یکی از دلایلی که آن مجسمه خرگوش سبز رنگ جلب توجه می‌کند همین است.

در عکس بالا هم کابینت سفید طوسی که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران اجرا شده را مشاهده می‌کنید.

کابینت ام دی اف سفید طوسی ساده را در تصویر بالا می‌بینید که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در کرج اجرا شده است. البته از رنگ طوسی در این کابینت به میزان زیادی استفاده شده.

کابینت سفید با بخش های کوچکی رنگ نقره‌ای. کف چوبی باعث ایجاد شور و نشاط در این آشپزخانه شده است.

سفید-طوسی با طرح چوب. یک طرح تکراری ولی جذاب و چشم نواز. طرحی که تعادل بین  گرما و سرمای محیط در آن رعایت می‌شود به شرطی که هرکدام از این رنگ‌ها به مقدار متناسب به کار روند.

تصویر بالا هم مربوط به یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است که از رنگ نقره‌ای به میزان کم و فقط در نمای روبه‌رویی کابینت‌ها استفاده شده است.

کابینت قرمز 2023. توجه شما را جلب کرد. این‌طور نیست؟ علت آن این است که ترکیب رنگ ، محیطی ایجاد کرده که رنگ‌های دیگر به چشم می‌آیند. مشابه ترکیب سفید- سیاه، این ترکیب رنگ هم باعث می‌شود که بقیه رنگ‌هایی که در این زمینه رنگی قرار گرفته‌اند، کاملاً جلب توجه کنند.

باز هم یک رنگ سوم در زمینه‌ی سفید-نقره ای. این رنگ با اینکه مثل رنگ قرمز جذاب نیست اما بازهم در این زمینه رنگی به چشم می‌آید. البته این نوع ترکیب‌ها ممکن است مورد پسند همه سلیقه‌ها نباشد. در این نمای زیبا، یکی از سبزترین طرح های سال 2023 را دیدید.

مشابه قرمز، رنگ زرد در زمینه سفید و نقره‌ای کاملا به چشم می‌آید. یک آشپزخانه گرم با رنگی شاد و جذاب.

بازهم طوسی و سفید و طرح چوب. البته اینجا طوسی تیره به کار رفته ولی اصلاً آشپزخانه دلگیر نیست. به‌علاوه   این رنگ باعث ایجاد حس صلابت و قدرت شده است. پنجره‌های بزرگ باعث شده که یک فضای خیلی روشن داشته باشیم و اصلاً نگرانی بابت نور نداشته باشیم. رنگ چوب هم باعث شادی فضا شده و حس و حال خوبی را منتقل می‌کند.

می‌توانیم بگوییم یک ترکیب سرد و بی روح! حتی آن پایه‌های چوبی هم زیاد نتوانسته‌اند باعث گرما بخشیدن به محیط شوند.

نورپردازی خیلی خوب در یک فضای لاکچری نسبتاً سرد. البته رنگ کف و آن رنگ‌های داخل دکور، باعث کاهش کسالت آوری محیط شده‌اند. مشابه کابینت بالا را می‌توانید به سلام ساختمان سفارش دهید.

یک طرح هایگلاس نسبتاً متعادل با کف طرح چوب. این طرح می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب باشد. از اآنجایی که مجموع رنگ‌ها در این آشپزخانه روشن هستند، نورپردازی این محیط، کار نسبتاً راحتی است و از نظر روشنایی مشکلی ندارد.

مدل‌های کابینت سفید با سایر متریال‌های مختلف، زیبا و پرطرفدار!

تا اینجا با انواع کابینت سفیدِ هایگلاس و ام دی اف آشنا شدید. در ادامه می‌خواهیم کابینت سفید با متریال‌های دیگر را به شما معرفی کنیم که عبارت‌اند از:

  1. کابینت سفید ممبران
  2. کابینت سفید پولیشی و انزو
  3. کابینت سفید چوب و روکش چوب
  4. کابینت سفید پلی اورتان

هر کدام از موارد بالا می‌توانند کابینت سفید زیبای آشپرخانه شما باشند که در ادامه مدل‌های مربوط به آن‌ها را می‌بینیم.

  1. کابینت سفید ممبران

کابینت ممبران سفید بیشتر در طرح‌های مجلل و خاص ساخته می‌شود و خیلی زیبا و پرطرفدار است. این کابینت قیمت مناسبی دارد و جایگزین خوبی برای کابینت چوبی گران قیمت است. در ادامه چند نمونه کار ممبران سفید که توسط متخصص‌های سلام ساختمان در شهرهای مختلف ایران ساخته شده‌اند را می‌بینیم.

در کابینت ممبران سفیدی که در بالا می‌بینید از دستگیره‌های طلایی و کفپوش سفید استفاده شده که روشنایی فضا را چندین برابر می‌کند. این کابینت در مشهد ساخته شده و جزو طرح‌های پرطرفدار است. طراحی پنجره‌های این کابینت به صورت منحنی‌های در هم تنیده است که برای طرفداران این سبک خیلی جذاب به نظر می‌رسد. با کلیک روی عکس می‌توانید قیمت آن را رایگان از سلام ساختمان بپرسید.

عکس بالا هم یک نمونه متفاوت از کابینت ممبران سفید را نشان می‌دهد که توسط متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. دستگیره‌های طلایی، ظرافت این کابینت را بیشتر کرده‌اند. همچنین استفاده از کفپوش و سنگ بین‌کابینتی تیره، تضاد رنگی جذابی را در این کابینت سفید به وجود آورده. استفاده از چوب هم، گرمای خاصی به این کابینت سفید بخشیده است.

  1. کابینت سفید پولیشی و انزو

در واقع کابینتی با یک طراحی خاص است که این طراحی روی کابینت با متریال‌های مختلفی از جمله کابینت پولیشی اجرا می‌شود. به این صورت که اگر در چهار طرف درب کابینت پولیشی، یک قاب فرورفته ایجاد کنیم، صاحب یک طرح انزو هستیم. رنگ سفید یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها برای ساخت کابینت پولیشی و انزو است.

در تصویر بالا یک نمونه کابینت پولیشی با طرح انزوی سفید براق را می‌بینید که با رنگ کفپوش هماهنگی دارد و فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. دستگیره‌ها در این کابینت مثل زیور آلاتی طلایی هستند که روی کابینت می‌درخشند. صفحه روی کابینت و بین‌کابینتی مشکی هم، همان تضاد جذاب همیشگی را به‌وجود آورده است. این کابینت در شهرک غرب تهران توسط متخصص سلام ساختمان اجرا شده.

تصویر بالا مربوط به یک کابینت پولیشی سفید با طرح انزو است که در تهران اجرا شده. متخصص سلام ساختمان در اجرای این کابینت، از جزیره سفید با صفحه کابینت مشکی استفاده کرده که باعث جذابیت کار شده است. کفپوش‌های کِرِمی رنگ آشپزخانه با طرح شطرنجی نیز، در ترکیب با کابینت سفید هماهنگی خوبی را ایجاد کرده‌اند.

  1. کابینت سفید چوب و روکش چوب

کابینت‌های چوب و روکش چوب در طیف‌های مختلف رنگ سفید ساخته می‌شوند و معمولا دارای سبک کلاسیک هستند و ظاهری بسیار سلطنتی و لاکچری دارند.

منبت کاری‌های طلایی روی بدنه کابینت چوبی سفید بالا، یک اثر هنری زیبا رد به‌وجود آورده است. در این کابینت کلاسیک که توسط یکی از ده‌ها متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده، رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی به خوبی در ترکیب با هم استفاده شده‌اند. روی عکس کلیک کنید و سایر نمونه‌کارهای این کابینت‌ساز را ببینید.

کابینت روکش چوب سفید بالا مربوط به طیف خاصی از رنگ سفید است که از طلایی و کرمی در آن استفاده شده است. اگر مایل هستید چنین کابینت کلاسیکی را در شهر قم داشته باشید، می‌توانید روی عکس بالا کلیک کنید و از سلام ساختمان رایگان مشاوره بگیرید. همان‌طور که می‌بینید، از گرمای کفپوش قهوه‌ای در این تصویر نمی‌شود چشم پوشی کرد.

کابینت ملامینه سفید قهوه ای - کابینت ساده ارزان 2022

  1. کابینت سفید پلی اورتان

کابینت سفید پلی اورتان، همان کابینت با ام دی اف خام و روکش رنگ سفید پلی اورتان است. در ادامه چند نمونه کابینت پلی اورتان سفید را با هم می‌بینیم.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز به دلیل ترکیبات بی نظیر و کمیابی که دارد برای لاغری شکم و پهلو در زمان کم بسیار به شما کمک میکند و پیشنهاد میکنیم برای مشاوره لاغری با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

جزیره آبی رنگ آشپزخانه بالا در کنار کابینت پلی اورتان سفید، ترکیب متفاوتی را ایجاد کرده است. این طرح توسط  یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده. اگر دقت کنید متوجه براق بودن رنگ سفید در این کابینت می‌شوبد. شما می‌توانید کابینت بالا را با هر ترکیب رنگ دیگری که دوست دارید، در کنار رنگ سفید سفارش دهید.

کابینت پلی اورتان سفید بالا، از یک قسمت جداگانه به عنوان مطبخ ساخته شده که شما می‌توانید با خیال راحت‌تری به آشپزی کردن در این فضا بپردازید و آشپزخانه تمیزتری داشته باشید. در ادامه نمای دیگری از این کابینت که در مشهد و توسط متخصص عضو سلام ساختمان اجرا شده را می‌بینید. سایر نمونه‌کارهای این کابینت‌ساز را با کلیک روی عکس می‌توانید ببینید.

تصویر بالا هم، نمای دیگری از بخش قابل رویت این آشپزخانه سفید رنگ را نشان می‌دهد. برای پیدا کردن کابینت ساز حرفه‌ای شهر خودتان، روی عکس بالا کلیک کنید.

پایان مطلب

همان‌طور که دیدید، رنگ سفید در طیف‌های مختلفی از جمله استخوانی، صدفی و … وجود دارد که هر کدام مناسب طراحی خاصی هستند و زیبایی خودشان را دارند. رنگ سفید فضا را روشن‌تر، دلبازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت سفید در طرح‌ها و متریال‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خودتان را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه‌کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافی است روی لینک کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خودتان را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه

 

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟4.1 21

اینجا 75 تا از جدیدترین مدلهای کابینت هایگلاس کرم قهوه ای و سفید قهوه ای را ارائه کرده ایم.

هر کدام از این مدلها را که بخواهید، ما برای‌تان اجرا می‌کنیم. سلام ساختمان با تجربه 5 ساله در حوزه کابینت و کمد و مشاوره به بیش از 40,000 پروژه و اجرای بیش از 3,000 پروژه کابینت و کمد در سراسر ایران، در خدمت شماست.

همیشه مسأله‌ای که از انتخاب یک رنگ اهمیت بیشتری دارد، انتخاب ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم از دسته‌ی ترکیبات محبوب است که به ویژه در طراحی می‌تواند فضایی مطلوب را برای شما فراهم کند. اینجا می‌خواهیم ابتدا علت مناسب بودن ترکیب این رنگ‌ها را بررسی کنیم و سپس مدل‌های مختلف کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای و سفید قهوه‌ای را ببینیم.

نکته مهم: توجه کنید که تمامی مدل‌های کابینت هایگلاس توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان قابل اجراست و شما می‌توانید با کلیک روی هر مدل و نمونه‌کار و ثبت درخواست، از مشاورهای سلام ساختمان در مورد قیمت و اطلاعات فنی؛ مشاوره رایگان دریافت کنید. سلام ساختمان برای اجرای هر طرح مدنظرتان به شما متخصص حرفه‌ای و مطمئن معرفی می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای یا کرم قهوه ای؟!

از بین رنگ‌های متنوع موجود در بازار برای کابینت هایگلاس، رنگ سفید و قهوه‌ای هیچ‌ وقت قدیمی نشده و هنوز هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است. رنگ سفید یک رنگ خنثی و آرامش بخش می‌باشد و به خوبی می‌تواند با رنگ‌های دیگر همخوانی پیدا کند. در واقع بیشتر رنگ‌ها قابلیت مکمل شدن با رنگ سفید را دارند، رنگ قهوه‌ای هم در طیف کم‌رنگ تا پررنگ به عنوان یک رنگ گرم، هارمونی بی‌نظیری با رنگ سفید کابینت هایگلاس ایجاد می‌کند و با سلیقه بسیاری از افراد جور در می‌آید. از طرفی رنگ کرم، رنگی خنثی و بسیار زیباست که با تم قهوه‌ای هماهنگ است و به آن حس زنده بودن می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ سفید قهوه‌ای یا کرم قهوه‌ای

اگر این ترکیب رنگ را انتخاب می‌کنید حواستان به چند نکته باید باشد، یکی این که سعی کنید رنگ کف‌پوش، دیوار یا  را با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید یا کرم کابینت‌ها باشد بهتر است از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلگیر نشود. داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل کار سختی نیست فقط نیاز به کمی خلاقیت و ایده‌پردازی دارد تا کنتراست رنگ بین وسایل و مصالح به کار رفته در آشپزخانه و کابینت آشپزخانه به خوبی برقرار شود و زیبایی چشم‌نوازی را به شما هدیه کند.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

ترکیب رنگی کرم قهوه‌ای، انعطاف‌پذیری کمی داشته و با طیف وسیعی از رنگ‌ها ممکن است ترکیب مناسبی ایجاد نکند بنابراین تطابق با رنگ‌های جانبی باید با دقت خیلی زیادی صورت بگیرد تا فضایی چشم‌نواز را ایجاد کند. اما این ترکیب بسیار شیک است و ظاهری خاص دارد. همچنین در این ترکیب، میزان به کار رفتن رنگ‌ها و نورپردازی فضا بسیار مهم است. درصورتی که رنگ غالب در این فضا قهوه‌ای باشد، باید فضایی پر نور را داشته باشیم تا از دلگیری فضا جلوگیری شود.

قهوه‌ای یا کرم اگر به تنهایی به کار بروند، ممکن است منجر به یکنواختی محیط و خستگی افراد بشوند. رنگ کرم می‌تواند منجر به یکنواختی و رنگ قهوه‌ای منجر به دلگیری فضا بشود بنابراین این دو رنگ بهتر است که در کنار هم به کار بروند.

در ادامه مدل‌های متفاوت و زیبایی از کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای روشن و کرم قهوه‌ای تیره را با هم می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای روشن

رنگ کرم در این آشپزخانه به همراه رنگ قهوه‌ای طرح چوب با طرح‌های حجیم کنار آشپزخانه، ایجاد هارمونی رنگ مناسبی کرده است. دکور ورودی بسیار زیباست ولی این آشپزخانه فاقد اپن است که مقداری محدودیت ایجاد می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این آشپزخانه، کابینت‌های بزرگ و جادار آن است.

نمونه کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

تصویر زیر، یک آشپزخانه با کابینت کرم و قهوه‌ای روشن با نور طبیعی بسیار عالی و جزیره‌ مدرن و منحنی که آنقدر دلنشین است که نمی‌توان در مورد معایبش چیزی گفت.

در تصویر زیر هم یک نمونه کابینت هایگلاس مات کرم رنگ را می‌بینیم که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده است (سلام ساختمان قیمت، کیفیت و زمان تحویل کابینت شما را هم ضمانت می‌کند). این روزها هایگلاس مات طرفداران زیادی پیدا کرده و جلوه ای شیک و مدرن به آشپزخانه‌ها می‌دهد.

در ویدئوی زیر نظر مشتری سلام ساختمان که کابینت هایگلاس تصویر بالا برایشان اجرا شده است را مشاهده می‌کنید:

بخشی از نمای آشپزخانه کرم قهوه‌ای روشن که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. این کابینت از ترکیب هایگلاس مات و ام دی اف ساخته شده است. به هماهنگی بین رنگ کابینت‌ها با کف‌پوش و بین کابینتی توجه کنید. با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد طرح انتخابی خود از سلام ساختمان مشاوره رایگان بگیرید.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای مخصوص آشپزخانه ایرانی مستطیلی است که به صورت یو شکل اجرا شده است (نمونه کار سلام ساختمان).

کابینت ترکیبی در رنگ و متریال. این کابینت ترکیب طرح چوب روشن، کرم و قهوه‌ای تیره است. به علاوه بخش‌های کرم مربوط به جزیره از جنس هایگلاس بوده و سایر بخش‌ها از جنس ام‌دی‌اف کار شدند. درضمن درب شیشه‌ای که برای آشپزخانه تعبیه شده است، باعث شده در عین حالی که آشپزخانه از نظر فیزیکی از راه پله جداست، اما ارتباط داشته باشد و بتوانیم از بیرون به داخل آشپزخانه دید داشته باشیم.

باز هم ترکیب ام‌دی‌اف طرح چوب با جزیره هایگلاس کرم قهوه‌ای. نورپردازی و روشنایی اینجا مناسب و خوب است. جزیره دارای شکستگی با اینکه در فضا محدودیت ایجاد می‌کند اما اگر هنرمندانه و با طراحی مناسب کار شود، می‌تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره

کابینت هایگلاس مات ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای که مدل اپن جادار و بزرگی دارد. دستگیره‌های مخفی در کنار این ترکیب رنگ، نمای زیبایی ایجاد کرده است.

در تصویر زیر نمای دیگری از این کابینت هایگلاس مدرن را مشاهده می‌کنید، این کابینت توسط تیم سلام ساختمان و در تهران اجرا شده است. به این نوع طراحی آشپزخانه که 3 ضلع دارای کابینت هستند، آشپزخانه‌های یو شکل می‌گویند.

عکس زیر هم خانه یکی از مشتری‌های سلام ساختمان است که دکوراسیون داخلی آن توسط متخصص عضو سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا شده است. مشتری مراحل زیر را طی کرده است:

  1. درخواست فرستادند (اگر شما هم در فکر ساخت کابینت یا کمد هستید، می‌توانید درخواست‌ خود را ثبت کنید.)
  2. کارشناسان سلام ساختمان با مشتری صحبت کردند و به‌ صورت رایگان جهت انتخاب کابینت به او مشاوره دادند.
  3. دو نفر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان از محل بازدید کردند و صحبت‌های اولیه را انجام دادند.
  4. کارفرما یکی از کابینت‌سازها را انتخاب کرد و پروژه شروع شد.
  5. در نهایت هم کار را با رضایت تحویل گرفتند.

باز هم روشنایی بسیار عالی و نورپردازی قوی در ترکیب طرح کرم با قهوه‌ای تیره. رنگ قرمز در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند. این نشان می‌دهد با این که این ترکیب رنگ همان‌طور که گفته شد، ترکیب کم انعطافی است و کمتر در کنار رنگ‌های دیگر زیبا می‌شود اما اینجا به خوبی رنگ قرمز در کنار رنگ کابینت کرم قهوه‌ای نشسته و نمای خوبی ایجاد کرده است.

مطالب خیلی خیلی مفید

در این آشپزخانه که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان و در قم اجرا شده تعادل بین رنگ کرم با قهوه‌ای به خوبی رعایت شده است.

طرح کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس کرم قهوه‌ای تیره با صفحه کابینت ام‌دی‌اف. این آشپزخانه مقداری نورپردازی ضعیف‌تری دارد اما از جهت روشنایی مشکلی ندارد که علت آن به استفاده‌ی بیشتر از رنگ کرم در این آشپزخانه برمی‌گردد که می‌توانیم با نور کمتری روشنایی مناسبی در فضا ایجاد کنیم.

ترکیب رنگ‌های مختلف از جمله کرم، قهوه‌ای، نقره‌ای و زرد را در کنار هم نگاه کنید. یک آشپزخانه‌ی مدرن با رنگ‌هایی دلنشین البته مشکل این آشپزخانه شاید دیوارهای تیره باشد که مقداری باعث دلگیری این فضا شده است.

آشپزخانه‌ای فوق‌العاده شیک و کوچک که فضایی دوست داشتنی و صمیمی ساخته است و دارای کابینت‌های متعدد و جادار می‌باشد.

در عکس بالا، نمونه اجرا شده توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان را می‌بینید که از ترکیب ورق هایگلاس کرم و قهوه‌ای تیره ساخته شده است. در این نمونه‌کار که یکی از 1000 قرارداد سالانه‌ی سلام ساختمان است.

ترکیب ام‌دی‌اف و هایگلاس با رنگ‌های مختلف. هایگلاس کرم رنگ روی کابینت و جزیره با ام‌دی‌اف قهوه‌ای تیره ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است. در مورد کابینت قهوه‌ای تیره، نورپردازی و روشنایی فضا اهمیت دارد چون معمولا این طیف رنگی دلگیر بوده و بازتاب نور خوبی ندارد.

در این مدل، مسأله‌ای که به چشم می‌خورد کم عرض بودن آشپزخانه است. در آشپزخانه‌های باریک و کم عرض بهتر است که از رنگ‌های تیره کمتر استفاده شود و بیشتر رنگ‌های روشن به‌ کار رفته شود تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. بنابراین در این مدل بهتر بود که به جای بخش‌های تیره، از رنگ قهوه‌ای روشن استفاده شود.

مدل کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

کابینت‌های دورنگ ترکیب رنگ جذابی را می‌توانند ایجاد کنند که بیشتر به نوع انتخاب و تناسب رنگ‌های اجرا شده در کابینت بستگی دارد. چند مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه‌ای را با هم ببینیم:

کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بالا را یکی از صدها کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، حضور جزیره اجباری نیست و در بعضی طراحی‌ها می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. گاهی حذف جزیره باعث می‌شود دید بهتری نسبت به کل فضای آشپزخانه داشته باشیم. حتی کابینت ماشین‌لباس‌شویی هم دارای درب ساخته شده تا با بستن آن، بتوانیم نمای خالص کابینت کرم قهوه‌ای را ببینیم.

کابینت این آشپزخانه چیزی بین قهوه‌ای روشن و تیره است. به یک نکته توجه کنید که فقط بخش‌های سفید روشن این کابینت‌ها های‌گلاس بوده و بخش قهوه‌ای آن‌ها از جنس ام‌دی‌اف (MDF)  است. به همین علت درخشش و بازتاب نور از بخش سفید بسیار بیشتر از بخش قهوه‌ای آن است.

یک مدل کابینت سفید قهوه‌ای که توسط متخصص سلام ساختمان در شهر تهران، یکی از … استانی که سلام ساختمان در آن‌ها فعال است‌، اجرا شده است. در این کابینت از ورق هایگلاس سفید طرحدار استفاده شده است.

وقتی آشپزخانه بزرگ باشد و نور خوبی هم داشته باشد دستمان بازتر می‌باشد تا رنگ قهوه‌ای را بیشتر در کابینت به کار ببریم، آشپزخانه در تصویر اول که تقریباً بزرگ است، کابینت‌های پایین را از نوع هایگلاس قهوه‌ای و کابینت‌های بالا را از نوع  کار کرده و به نظر جالب می‌آید ولی در مدل دوم بهتر بود از نورپردازی بهتری استفاده شود.

مدل زیر، یکی از هزاران نمونه‌ای هست که در سلام ساختمان اجرا شده است. برای داشتن چنین مدل‌هایی لازم نیست دنبال یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بگردید! چون سلام ساختمان این کار را برای شما انجام داده است. فقط کافیست درخواست خود را بفرستید و یکی از صدها کابینت‌ساز ما بعد از طی یک روند کوتاه، کابینت مد نظرتان را اجرا می‌کنند. برای این کار فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

این آشپزخانه هم همان ترکیب رنگ را انتخاب کرده و با این که نور خوبی هم دارد ولی آشپزخانه نسبتا کوچکی محسوب می‌شود و بهتر بود از رنگ قهوه‌ای در کابینت‌ها کمتر استفاده می‌کرد تا به بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپرخانه تا حدودی کمک می‌کرد. اما به طور کلی طراحی خوبی دارد، مخصوصاً فضای بازی که بالای فر و مایکروفر ایجاد کرده از یکنواختی آشپرخانه کم کرده است.

عکس یک آشپزخانه بزرگ و دلباز که مورد پسند بیشتر خانم‌هاست را می‌بینید. جزیره شیک این آشپزخانه از جنس هایگلاس قهوه‌ای که به عنوان میز غذاخوری هم استفاده می‌شود و کابینت‌های متعدد از جنس هایگلاس سفید و قهوه‌ای، فضای جذابی را ایجاد کرده است.

با اینکه این آشپزخانه پنجره ندارد و نورپردازی خاصی هم انجام نشده اما به خاطر کابینت هایگلاس سفید مات و نورپردازی فضای دلبازی برای آشپزخانه ایجاد شده است. دستگیره مخفی کابینت هایگلاس به یکدست نشان دادن کابینت خیلی کمک می‌کند.

کابینت هایگلاس قهوه ای براق و سفید مات، نمونه کار تیم سلام ساختمان

کابینت‌های هایگلاس سفید قهوه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای داشتن چنین کابینت‌های زیبایی کافی است روی عکس کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین سلام ساختمان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

استفاده از اپن با طرح شکسته و کابینت‌های پله‌ای در قسمت بالای آشپزخانه و همچنین کابینت هایگلاس سفید به همراه کابینت امدیاف قهوه‌ای طراحی نسبتاً مدرنی برای این آشپزخانه ایجاد کرده و بهترین استفاده را از همه ابعاد آشپزخانه به عمل آورده است.

یک جزیره زیبا و بزرگ و یک ردیف کابینت هایگلاس قهوه‌ای در یک سمت جلوه‌ی زیبایی دارد، به نظر می‌آید رنگ سفید متمایل به طوسی است که یک مقدار با رنگ قهوه‌ای متضاد است اما این هم یک سلیقه محسوب می‌شود و قطعاً برای خیلی‌ها انتخاب خوبی است.

همیشه لازم نیست کل آشپزخانه را با کابینت بپوشانیم! گاهی با یک ایده مدرن و جالب می‌توان کابینت سفید قهوه‌ای هایگلاس را در همین تعداد محدود به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار داد و از بقیه فضای باز آشپزخانه استفاده‌های دیگر را به عمل آورد.

نورپردازی خوب و نور طبیعی مناسب به همراه کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای و جزیره شیک و بزرگ، نمی‌توان از این دو مدل ایرادی گرفت!

این هم نمونه اجرا شده کابینت سفید قهوه‌ای مدرن در آشپزخانه‌ای روشن که در تهران و توسط کابینت‌ساز عضو سلام ساختمان اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

برای مشاهده ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها مطالب زیر را مطالعه کنید:

اگر کابینت هایگلاس قهوه‌ای را خیلی می‌پسندید و به عنوان رنگ غالب انتخابش می‌کنید، حواستان به نورپردازی آشپزخانه باشد که فضای آشپزخانه‌ خیلی کوچک و دلگیر نشود.

کابینت هایگلاس سفید و شکلاتی هم یکی از انتخاب‌های جذاب و محبوب است که با یک ایده‌پردازی خلاقانه؛ خیلی خوب می‌تواند محیط آشپزخانه را مدرن نشان دهد.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن که در این عکس زیبایی چشم‌نوازش را به خوبی می‌بینید. ست کردن رنگ قهوه‌ای روشن با پله‌ها و کف‌پوش هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ای است.

کابینت‌ منحنی یکی از انواع کابینت‌های مدرن محسوب می‌شود مخصوصاً اگر ترکیبی از هایگلاس سفید و امدیاف قهوه‌ای باشه که در این عکس یک نمونه را می‌بینید.

کابینت هایگلاس مات سفید و قهوه‌ای در یک سبک مدرن و بی‌نظیر و با دستگیره مخفی که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آشپزخانه کوچک بخشیده است.

آشپزخانه بزرگ دیگر مشکل فضا ندارد، بنابراین نیازی به کابینت‌های پوشیده تا سقف نیست و بهتر است روی ترکیب رنگ کابینت و طراحی و جانمایی کابینت‌ها بیشتر وقت گذاشته شود. در این دو آشپزخانه هم با ترکیب هایگلاس سفید و قهوه‌ای تیره طراحی نسبتاً خوب و تمیزی به اجرا درآمده است.

فراموش نکنید که جانمایی صحیح وسایل آشپزخانه خیلی مهم است و زیبایی طرح را بیشتر می‌کند. در تصویر پایین که اجرای یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران است، هود به صورت فیزیکی حذف نشده ولی نمای آن به‌ خوبی از فضا حذف شده و ظاهری یک تکه را ساخته است. این نوع خلاقیت‌ها را فقط باید از یه دکوراتور باسابقه و ماهر انتظار داشت که ما برای شما پیدا می‌کنیم.

کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

وقتی کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای را تا سقف آشپزخانه طراحی و اجرا کنید می‌توانید از فضای آشپزخانه به شکلی بهینه و مفید استفاده کنید. این دو عکس دو نمای متفاوت از یک آشپزخانه را به نمایش گذاشته‌اند.

یک ایده خوبی که می‌توانید از این عکس کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بگیرید اجرای هایگلاس قهوه‌ای و سفید در انتهای سالن و هماهنگی رنگ آن با کابینت‌های آشپزخانه هست که طراحی شیک و جالبی را رقم زده است.

استفاده از گاز صفحه‌ای روی جزیره این آشپزخانه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه ایده جالبی است اما از قسمت بالای کابینت‌ها می‌توانست استفاده بیشتری به عمل بیاید که فضای خالی و پرتی آن قسمت کمتر دیده شود.

تصاویر زیر نمونه کارهای کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای اجرا شده توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان است.

هایگلاس سفید و قهوهای روشن یا چوبی انتخاب جذابی برای شیک پسندان می‌تواند باشد. طبقات استفاده شده در کابینت‌های بالایی به خوبی تونسته یکنواختی را از این آشپزخانه دور کند. به طور کلی این آشپزخانه جزء طرح‌های خاص و مدرن به حساب می‌آید.

خلاصه مطلب

در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای و کرم قهوه‌ای در طرح‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافیست روی لینک کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ، یکی از بهترین محصولات شرکت بیز است.قیمت  قهوه گانودرما سوپریم مناسب است و علاوه برآن فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. طعم خامه‎ای قهوه دکتر بیز سوپریم و کافه لاته با قارچ گانودرما آن ها را یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت بیز کرده است.

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا