اجتماعمجله کسب و کار

لباس پلیس بچه گانه دخترانه

لباس پلیس بچه گانه دخترانه را از کجا بخریم؟

همه والدین می دونن که بازی پلیسی یکی از پرطرفدارترین بازی های مخصوص کودکان هست. اما واقعا نمی دونن که بازی های نقش آفرینی چه تاثیری روی ذهنیت و خلاقیت بچه ها داره. وقتی کودک خودش رو در نقش پلیس تصور می کنه، سعی می کنه که جایگاه اجتماعی پلیس رو در خودش نهادینه کنه، و کارهایی رو انجام بده که پلیس های واقعی انجام میدن از احترام گذاشتن و برداشتن کلاه از سرو درآوردن تفنگ از غلافش و عکس العمل برای مبارزه گرفته تا شرکت در یه عملیات دستگیری باندهای مثلا خلافکار.

بازی پلیسی به کودکان قدرت و جایگاه اجتماعی بالایی می ده و باعث می شه که اونها برای زندگی اجتماعی در سنین بزرگسالی اعتماد به نفس کافی به دست بیارن. خرید لباس پلیس یکی از بهترین هدایای روز تولد و یا روزهای مهم رشد و پیشرفت کودک محسوب می شه، بسیار می بینیم والدینی رو که می خوان تو روز مهم تولد کودکشون، اونها رو با این هدیه شگفت انگیز سورپریز کنن. و بسیار دیدیم کودکان دختر و پسری که با نقش آفرینی در نقش پلیس، ساعتها با شادی و خوشحالی سرگرم شدن و یه دنیای دیگه رو تجربه کردن.

ما اینجا می خوایم اطلاعات خرید لباس نظامی بچه گانه فروشگاه اینترنتی میلی جون رو به طور کامل در اختیار شما بذاریم تا اگه خواستید و دوس داشتید، این محصول را از فروشگاه ما خرید کنید.

کیفیت بالای لباس پلیس بچگانه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که ذهن خریداران عزیز ما رو برای تهیه این لباس ها مشغول می کنه، قیمت و از اون مهمتر کیفیت هست. لازم به ذکره که ازونجاییکه پوست کودکان حساسه و لباسی که تهیه می کنید، باید از نظر جنس و کیفیت، مقبول باشه، ما این تضمین رو میدیم که این لباس هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنه و کاملا مناسب بدن حساس کودکان انتخاب شده. شما می تونید با در نظر گرفتن هزینه و میزان استفاده کودکتون از لباس پلیس، مدل انتخابی خودتون رو از بین ده ها مدل دیگه که برای کودکان 2 تا 12 سال ترتیب داده شده، تهیه کنید.

 در نظر داشته باشید که بچه ها به خاطر شور و هیجان زیادی که موقع پوشیدن این لباس دارند، حتی دوس ندارن موقع خوابیدن این لباس رو از تنشون دربیارن و شما گاهی مجبورید چندین روز متمادی لباس را به کودکتون بپوشونید، پس در نتیجه هر چقدر که کیفیتش بالاتر باشه، مدت زمان بیشتری می تونید از اون استفاده کنید، چون لباس های بی کیفیت سریعا آسیب می بینن و پاره می شن و به علت علاقه بیش از حد کودک، شما را مجبور به خرید مدل مشابه دیگری می کنن. بنابراین حتما سعی کنید با کیفیت ترین لباس موجود رو تهیه کنید.

طرح مشابه نمونه واقعی لباس پلیس کودک

حتما موقع خرید لباس پلیس بچگانه توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما مشابه نمونه واقعی باشه چرا که کودکان باهوش، تفاوت بین لباس پلیس نمونه واقعی و لباس های مشابه رو متوجه می شوند و ممکنه به هیچ وجه از لباسی که تهیه کردید استفاده نکنن.

در ضمن شما می تونید لوازم پلیس همراه لباس رو از محصولات دیگه موجود در سایت خرید کنید، کافیه روی این لینک کلیک کنید.

در اینجا می خوام تاکید کنم که لباس و کلیه لوازم لباس پلیس یگان ویژه بچه گانه ایرانی، در ایران تولید شدن و تولید ملی هستن و شما با خرید این لباس، از تولید ملی حمایت می کنید و کارآفرینی رو در کشور خودمون تقویت می کنید نه در کشور چین!

قیمت لباس پلیس کودک

کاملا واضح و مبرهنه که قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهم برای والدین هست. فروشگاه اینترنتی میلی جون، لباس پلیس و لوازمش رو با قیمت خیلی مناسب در اختیار شما گذاشته. حتما موقع خرید، به قیمت کلیه فروشگاه ها توجه کنید تا با قیمت واقعی این محصول رو تهیه کنید.

این سوال خیلی از والدین هست که لباس پلیس بچه گانه رو از کجا بخرم؟ لازم به ذکره که فروشگاه اینترنتی میلی جون، تولید کننده و تامین کننده لباس پلیس کودکانه و در کوتاهترین زمان ممکن می تونه لباس رو به شما برسونه تا رضایت شما و کودک عزیز شما رو جلب کنه.

شما می تونید با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، این لباس رو در تهران یک ساعته و در شهرهای دیگر 2 روزه تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم تا بدون نیاز به صرف هزینه و موندن تو ترافیک، این لباس را درب منزلتون تحویل بگیرید و هزینه و زمان خودتون رو ذخیره کنید. بسته ها با پیک موتوری برای شما ارسال می شن و یک الی دو ساعته در تهران و دو روز کاری در شهرهای دیگه به شما تحویل داده میشن.

راستی، فروشگاه اینترنتی میلی جون نماد اعتماد داره، با اطمینان کامل خرید کنید.

خرید لباس پلیس کودکان در مدل های متنوع

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی میلی جون، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. چرا که می تونید، از جمله لباس پلیس راهنمایی و رانندگی، لباس پلیس نیروی انتظامی، لباس پلیس یگان ویژه (لباس پلیس نوپو بچه گانه)، لباس ارتشی، لباس پلیس کامپیوتری، روپوش همیار پلیس، جلیقه پلیسی با 3 طرح مختلف، کلاه پلیس بچه گانه و صدها مدل دیگه رو در فروشگاه اینترنتی میلی جون مشاهده، انتخاب و اقدام به خرید کنید.

راهنمای انتخاب سایز لباس پلیس بچگانه

جهت انتخاب سایز مناسب، در ابتدا سایز کودک خود را با راهنمای سایز زیر مطابقت دهید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. راهنمای سایز شامل دو بخش لباس های بلوز و شلوار و لباس های سرهمی می باشد، خواهشمندست به مدل لباس توجه فرمایید و بر اساس آن سایز مناسب کودک دلبندتان را انتخاب نمایید

 لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه شامل بلوز، شلوار، کلاه، کمربند، تابلو ایست و سوت می باشد. شما می توانید با استفاده از زرین پال، خریدی امن داشته باشید. یا با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، از نحوه ثبت سفارش مطلع شوید.

خرید لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس بچه گانه را می توانید از روش های زیر خرید نمایید:

  1. خرید از طریق تلگرام و واتزاپ
  2. خرید از طریق سایت میلی جون با اتصال به درگاه بانک ملت
  3. خرید حضوری لباس پلیس بچه گانه

 

یکی از مواردی که برای بعضی از ما مهم است تولید لباس مشاغل بچه گانه به دست تولید کنندگان و نیروهای داخلی است. همچنین طرح لباس پلیس برگرفته از نمونه داخلی آن است. پوشیدن لباس پلیس موجب می شود که بچه ها از سنین پایین با این شغل بسیار مهم آشنا شوند. مهارت های خود را در این شغل بسنجند. بازی با هم سن و سالان و پوشیدن لباس مشاغل بچه ها را به خوبی در نقش آن شخصیت فرو برده و میزان قانون مند بودن در آن ها را ارزیابی و تقویت می کند.

همه ما از سنین پایین به خوبی به یاد داریم که داشتن یک وسیله اسباب بازی که شبیه به نمونه واقعی آن است ما را تا چه حد با کاربرد آن وسیله عجین می کرد. بنابراین می توان گفت به عنوان مثال پوشیدن لباس پلیس بچه گانه تاثیر بسیار زیادی در آموزش بچه ها برای رعایت قانون و شناخت آن دارد.

پوشیدن لباس پلیس بچه گانه خارجی حداقل 3 عیب را با خود دارد. یکی این است که لباس اصلا شبیه به چیزی که در واقعیت پلیس های ما می پوشند نیست و مختص کشور تولید کننده است. بنابراین بچه با آن ارتباط لازم را برقرار نمی کند. ضمن آنکه ممکن است از فرهنگ و آداب لباس پوشیدن کشور تولید کننده لباس الگو برداری کند. دوم اینکه به دلیل وارداتی بودن لباس پلیس بچه گانه، اندازه و سایزهای آن نیز محدود می باشد.

چنانچه سفارش دهنده نیاز به ویژگی خاصی در لباس باشد یا باید در صورت ممکن تغییراتی در آن صورت گیرد که این عمدتا به وسیله خریدار انجام می شود و یا امکان سفارش سازی لباس وجود ندارد. در حالی که لباس پلیس بچه گانه ایرانی به دلیل تولید و دوخته شدن در داخل ایران به راحتی و با صرف هزینه بسیار پایین امکان سفارش سازی و یا احیانا رفع ایراد دارد.

سومین نکته جنس لباس است. ممکن است که یک لباس دارای طرح زیبایی باشد اما لباس از کیفیت لازم برخوردار نباشد. اکثر تولیدات داخلی از پارچه های مرغوب برای تولید لباس بچه گانه استفاده می کنند و یا این امکان را برای خریدار فراهم می کنند تا جنس پارچه را خود انتخاب کند.

انواع لباس پلیس بچه گانه

لباس پلیس دارای انواع مختلفی مانند لباس تکاوری، لباس ناجا و لباس راهور است. همچنین عمدتا لباس پلیس برای پسر بچه ها تولید می شود چراکه این شغل در ایران لباس رسمی برای آقایان دارد. لباس پلیس بچه گانه دخترانه معمولا در انواع خارجی و با طرح لباس پلیس آن کشور تولید و به فروش می رسد.

خرید لباس پلیس بچه گانه

برای خرید لباس پلیس بچه گانه می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. ست لباس پلیس بچه گانه در کنار لوازم کامل آن برای خرید در سایت موجود است. همچنین راهنمای سایز نیز وجود دارد که شما می توانید در پایین هر محصول آن را پیدا کنید. با تطبیق دادن راهنمای سایز با سایز کودک سایز مناسب را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

اندازه های سایز 6:

قد لباس: 53

سر شانه: 37-38

استین : 43

دور شکم: 90

دور کمر شلوار: 68-70

قد شلوار : 77

دور ران: 43-45

شناخت رویکردهای کودک با خرید لباس پلیس بچه گانه

کودک شما حتما در محیط دبستان، پیش دبستانی یا مهد کودک فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که در شکل گیری نگرش شغلی او در آینده موثر هستند. مراکز آموزشی از همان سنین ابتدایی آگاهی فرزند شما را نسبت به تنوع شغلی بالا می‌برند.

مثلا پلیس یکی از مشاغل پرطرفداری است که در راس شغل‌های مهم و اثرگذار جامعه به کودکان معرفی می‌شود. مضامین بسیاری از اشعار کودکانه‌ای هم که از سن دو سه سالگی به کودک می‌آموزند شامل سپاسگذاری و قدردانی از جایگاه پلیس است. پس طبیعی است اگر کودک شما به جایگاه شغلی پلیس، هیجانات و ماجراجویی آن علاقمند شود.

در این بین کتاب‌ها، ویدئوهای آموزشی و آموزش مربیان برای لمس هیجان این شغل توسط کودک کافی نیست. خرید لباس پلیس بچه گانه یکی از بهترین اقداماتی است که با استفاده از آن باعث می‌شویم کودک لذت واقعی پلیس بودن را بچشد.

نقش آموزشی لباس پلیس بچه گانه

یکی از مفاهیم ابتدایی که از سه چهار سالگی به کودک آموخته می‌شود انواع مشاغل مثل پلیس است. کودک شما به واسطه تصاویر، فیلم یا گفته‌های شما با مشاغل مختلف آشنا می‌شود. اما کم‌تر کسی چالش‌های یک شغل و ملاحظات آن را به کودک نشان می‌دهد.

فرض کنید قرار است خطرات شغل یک پلیس را در حین انجام ماموریت به فرزندتان نشان دهید. یا این که می‌خواهید لزوم استفاده از وسایل ایمنی را در همه مشاغل به او گوشزد کنید. در این حالت استفاده از لباس پلیس بچه گانه بهترین راهکار برای آموزش ملاحظات امنیتی و ایمنی مشاغل به کودک است.

لباس پلیس بچه گانه و کمک به شناخت استعدادهای کودک

استعدادیابی در بچه‌ها فقط یافتن توانایی و کشف علایق آن‌ها نیست. بلکه وظیفه اصلی پدر و مادر کمک کردن به بچه‌ها برای پیدا کردن مسیر درست زندگی است. والدین بهترین کاشف فرزندان خود و بهترین افراد برای راهنمایی درست جهت انتخاب مسیر زندگی آنها هم خواهند بود. اما چطور؟
در حالی که به موضوع مهم استعدادیابی در جامعه ما و در مراکز آموزشی اهمیت چندانی داده نمی‌شود، والدین با بازی مشاغل به راحتی می‌توانند توانایی کودک خود را ارزیابی کنند.

وقتی که کودک در لباس پلیس بچه گانه ظاهر می‌شود هوش هیجانی او فعال‌تر از زمانی است که فقط با نقاشی و آموزش کلامی بخواهد مسئله را مجسم کند. کودک شما در دنیای تن پوش پلیس می‌تواند ایده‌های خلاقانه خود را بروز دهد و توانمندی‌هایش را با علاقمندی خود هماهنگ کند.
خرید لباس مشاغل مختلف نظیر لباس پلیس بچه گانه کمک می‌کند تا کودک هم جهت با خواسته و استعدادهای خودش پیش رود و قربانی خواسته پدر و مادر نشود.

سخن آخر

خرید لباس پلیس بچه گانه بهترین راه برای کشف استعدادها و توانمندی کودک خردسالتان است. لباس مشاغل علاوه بر این که به سرگرمی کمک می‌کنند، تاثیر زیادی روی فعال شدن قوای تخیل و یادگیری او دارند. ضمن این که یادگیری مشاغل مختلف و وظایف آن‌ها با استفاده از تن پوش هر شغل راحت‌تر خواهد بود.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا