نماد سایت مجله ایرانی

آشنايي کامل با مشکلات رايج پکيج هاي ديواري برند بوتان

در بعضی از مواقع ممکن است به علت استفاده نادرست از پکیج های دیواری برند بوتان با مشکلاتی مواجه شوید. این مشکلات نظیر نشتی آب و اتومات نکردن و خاموش شدن پکیج و غیره است. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای پکیج بوتان پیش می‌ آید اتومات کار نکردن آن است. یکی از عواملی که موجب اتومات نکردن این پکیج می شود هوای سرد و دیر روشن شدن آن است. در واقع زمانی که دستگاه به دمای واقعی خود نرسد با این مشکل مواجه می شود. بهترین کار برای تعمیر آن فرصت دادن به پکیج است. شما باید بگذارید تا پکیج به دمای واقعی خود برسد تا مشکل حل شود.

بروز کد خطای A02 در پکیج بوتان

کد خطای A02 در این پکیج نشان دهنده بروز خطا در کلید حرارتی است. هنگامی که با این مشکل مواجه شدید در اولین اقدام بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید تا بتواند مشکل دستگاه شما را در کمترین زمان و با هزینه کم رفع کند. در واقع در مواقعی که گرمای آب بیش از حد شود موجب ایجاد اتفاقات در مدار گرمایش و خراب شدن کلید حرارتی می شود.

دلایل زیاد دیگری وجود دارد که موجب بروز کد خطا A02 بر روی پکیج می‌ شود. از آن می توانیم به قطع بودن کابل متصل به مدار گرمایش و یا رسوب در مبدل ثانویه و ایجاد اشکال در شیر موتور برق گرفتگی صافی برگشت اشاره کنیم. در حقیقت زمانی که با این مشکلات مواجه شده بهترین کار این است که بدون اطلاعات دستگاه را تعمیر کنید. چرا که می توانید با این کار طول عمر پکیج خود را کاهش دهید و مشکلات زیادی برای آن به وجود آورید.

نمایش ارور A01 در پکیج بوتان

زمانی که در پکیج بوتان با ارور مواجه شدید به هیچ عنوان از آن چشم پوشی نکنید. چرا که هر اروری که در نمایشگر به نمایش گذاشته می شود نشانه خرابی یک بخش از دستگاه است. به عنوان مثال زمانی که بر روی دستگاه با ارور A01 مواجه شدید در ابتدا باید توجه کنید که ممکن است مشکل عدم روشن شدن مشعل دستگاه باشد. در این صورت دلایل زیادی وجود دارد که موجب ناتوان شدن دستگاه از گرم کردن آب مصرفی و هوای ساختمان می شوند.

به عنوان مثال می‌ توان به خرابی فندک و شیر گاز و خراب بودن حسگر شعله و قطع بودن گاز شهری اشاره کنیم. شما عزیزان هنگامی که با هر خطای بر روی پکیج بوتان مواجه شدید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید از خدمات نمایندگی بوتان استفاده کنید. در واقع تعمیرکاران متخصصی که برای شما ارسال می شوند در این زمینه تخصص زیادی دارند.

علت بروز کد خطای A04 و A03 در پکیج بوتان

یکی دیگر از کدهایی که بر روی نمایشگر پکیج بوتان به نمایش گذاشته می‌ شود کد A03 است. در حقیقت بروز این کد تهویه دود هایی است که از اشتعال ناشی و با هوای تازه جایگزین می شود.  دلایل زیادی موجب بروز این کد در پکیج می شود. این دلایل شامل: گرفتگی در مسیر دودکش پکیج و خراب بودن فن و خراب بودن ترموستات دود است.

کد دیگری که بر روی پکیج بوتان به نمایش درمی‌ آید شامل کد A04 است. شما عزیزان می توانید با مشاهده کدهای خطا بر روی دستگاه بوتان و ایجاد مشکلاتی در عملکرد پکیج تان از خدمات تهران سرویسکاران استفاده نمایید.

بررسی کد خطا بر روی پکیج دیواری بوتان

از جمله کدهای دیگری که بر روی پکیج دیواری بوتان به نمایش گذاشته می شوند شامل کد A07 و A11 و E01 یا E1 و E02 است. هر یک از این کدها یک راه برای شناساندن شما از خرابی قسمتی از پکیج است. به عنوان مثال هر وقت که شما با کد E04 مواجه شدید باید توجه کنید که این نشان دهنده وجود بیش از اندازه آب در پکیج است.

هنگامی که با کد E06 مواجه شدید نشان دهنده خرابی سنسور ان تی سی است. همچنین کد خطا E37 نشان دهنده پایین بودن ولتاژ برق ورودی در دستگاه است. علاوه بر این کد خطای E42 نشان دهنده خرابی دکمه های برد است که منجر به نمایش درآمدن خطا بر روی نمایشگر شده است. اما در مورد کد خطای E99 باید ذکر کنیم که این نشان دهنده خطای عمومی در پکیج است. لذا اگر شما متخصص نیستید بهتر است از متخصصان برای از بین بردن مشکلات در پکیج خود کمک بگیرید تا از ایجاد مشکلات احتمالی خطرناک جلوگیری نمایید.

مشکلات رایج در پکیج های دیواری بوتان

یکی از مهمترین و رایج ترین مشکلاتی که در پکیج دیواری بوتان به وجود می‌ آید خاموش شدن آن است. دلایل زیادی وجود دارد که موجب از کار افتادن این دستگاه می شود. در بعضی از مواقع ممکن است یک دلیل ساده موجب از کار افتادن دستگاه شده باشد. اما در مواقعی دیگر کاملاً برعکس است و ممکن است مشکلات دستگاه شما جدی باشد.

در این صورت باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. به عنوان مثال یک قطع گاز یا برق یکی از دلایل اصلی و رایج و ساده خاموش شدن پکیج است. برای جلوگیری از این مشکل می توانید هواگیری سیستم پکیج را هر چند وقت یک بار انجام دهید. اما کمبود آب در پکیج  و یا خراب بودن پمپ پکیج و  و خراب شدن الکترود یون و کم بودن فشار گاز و خراب بودن شیر تنظیم گاز پکیج و خراب بودن فن پکیج و گرفتگی لوله های رادیاتور باشد.

جمع بندی

کد خطای که بر روی پکیج ایران رادیاتور به نمایش گذاشته می شود نشان دهنده خرابی در هر یک از قسمت های پکیج است. به همین جهت زمانی که کد خطا را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده کردید به هیچ عنوان از آن غافل نشوید. چرا که ممکن است مشکل دستگاه شما جدی باشد.

در این مقاله در مورد مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و علل خرابی و خاموش شدن دستگاه مطالبی برای شما عزیزان ارائه دادیم. در واقع دلایل متعددی موجب خاموش شدن دستگاه می شوند که چند مورد از آن خراب بودن پمپ پکیج و تنظیم نبودن شیر گاز و یا خراب بودن فن و گرفتگی لوله های رادیاتور است. شما می توانید از خدمات تهران سرویسکاران استفاده کنید و مشکل پکیج خود را با هزینه مقرون به صرفه حل کنید.

خروج از نسخه موبایل