اجتماع

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران

شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران آخرین وضعیت ترافیک معابر را تشریح کرد.

به گزارش مجله ایرانی بنا بر اعلام مرکز کنترل ترافیک، در پی بارش برف و باران در بزرگراه‌هاو معابر زیر ترافیک سنگین و نیمه سنگین وجود دارد.

شرق به غرب زین الدین، همت و خرازی از بزرگراه امام علی (ع) تا حقانی و در ادامه از مدرس تا چمران و از یادگار امام تا آزادگان، غرب به شرق خرازی و همت از آزادگان تا اشرفی اصفهانی و در ادامه از شیخ فضل اله نوری تا گاندی، شرق به غرب صدر از صیاد تا مدرس ترافیک گزارش شده است.

همچنین شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) از حسین آباد تا خاوران، شرق به غرب آزادگان از فدائیان اسلام تا تندگویان، غرب به شرق شیخ فضل اله نوری از آزادگان تا یادگارامام، جلال آل احمد از شیخ فضل اله نوری تا چمران در هر دو مسیر، شمال به جنوب باقری از زین الدین تا یاسینی، شمال به جنوب شریعتی از قدس تا صدر و در ادامه از کلاهدوز تا گل نبی ترافیک گزارش شده است.

بر این اساس ترافیک خودروها در جنوب به شمال خیابان ولی عصر (عج) از پارک وی تا تجریش؛ شمال به جنوب یادگارامام از محدوده هاشمی تا شیخ فضل اله نوری و در ادمه از یادگارامام تا ستاری؛ شرق به غرب سلیمانی، حکیم و علامه از بزرگراه امام علی (ع) تا شریعتی در ادامه از محدوده مصلی تا تونل رسالت و تونل رسات ودر ادامه از تونل رسالت تا شیخ فضل اله نوری، غرب به شرق علامه از ستاری تا تعاون، شمال به جنوب صیاد از مسیل باختر تا میدان سبلان، جنوب به شمال صیاد از میدان سبلان تا سلیمانی، شمال به جنوب چمران هاشمی تا حکیم و در ادامه از جلال تا تونل توحید، شمال به جنوب مدرس از پل پارک وی تا سلیمانی و در ادامه از محدوده بهشتی تا میدان هفت تیر، جنوب به شمال سعیدی یافت آباد تا میدان فتح، شرق به غرب دماوند از محدوده آیت تا میدان امام حسین (ع)، شرق به غرب انقلاب از میدان امام حسین (ع) تا فردوسی، شرق به غرب آزادی از میدان انقلاب تا محدوده یادگار امام گزارش شده است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا