نماد سایت مجله ایرانی

پرفروش ترین رنگ کرم پودر استی لودر

بهترین شماره کرم پودر استی لودر

معرفی برند Estee Lauder

این یک برند آمریکایی بسیار شیک از لوازم آرایشی و عطر است که دارای چندین برند فرعی است که در فروشگاه های لوکس در سراسر جهان و فروشگاه عسل بانو به فروش می رسد. دفتر مرکزی استی لادر در محله معروف منهتن نیویورک واقع شده است. استی لادر و همسرش جوزف لودر کسب و کار خود را در سال 1946 در نیویورک تنها با چهار محصول آغاز کردند و دو سال بعد موفق شدند محصولات خود را در بازار لوکس فروشگاه معروف Saks Fifth Avenue به فروش برسانند. پس از 15 سال، Estée Lauder اولین گام را در بین المللی کردن نام تجاری خود در Harrods لندن و سال بعد در هنگ کنگ برداشت.

استی لادر در سال 1964 ادکلن آرامیس را با طرح آرام یارانیان به نام شهری در ارمنستان روانه بازار کرد و محصولات مردانه خود را برای دامادها به بازار عرضه کرد. استی لادر شخصاً توسط سردبیران روزنامه های آمریکایی به عنوان یکی از ده تاجر زن موفق جهان شناخته شد و در سال 1964 جایزه ای از کالج پزشکی آلبرت انیشتین دریافت کرد. او آزمایشگاه های کلینیک را تأسیس کرد و اولین برند بهداشتی غیر حساسیت زا و بدون اسانس را ایجاد کرد. توسط متخصصان پوست مورد تایید قرار گرفت و اولین کسی بود که محصولات پوست و بهداشتی Clinique را برای مردان در سال 1976 و سپس در سال 1981 در روسیه عرضه کرد.

مدل معروف هیلاری ردا از سال 2010 به عنوان سخنگوی استی لودر شناخته می شود و اخیراً به مدل های چینی، پورتوریکویی و فرانسوی علاقه مند شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ شرکت لوازم آرایشی کالیفرنیایی «SMASHBOX» را تأسیس کرد که توسط دین و دیویس فاکتور (مکس فاکتور) تأسیس شد و در سال ۲۰۱۱ با توری برچ، تاجر سرشناس و فعال خیریه و بشردوستانه قراردادی امضا کرد. همکاری در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی. آرین لادر ARIEN LAUDER و برند معروف RODIN OLIO LUSSO معروف به تولید روغن های گیاهی لوکس و برند عطر LE LABO که به عنوان انقلابی در زمینه عطر شناخته می شود را به مجموعه خود اضافه کرده است.

فروش استی لودر در سال 2014 ده میلیارد دلار آمریکا در پرونده مالیاتی شرکت بود و 87 درصد از سهام این شرکت متعلق به خانواده استی لادر است. شرکت Estée Lauder در مبارزه با سرطان سینه فعال است و بنیاد تحقیقاتی برای مبارزه با این بیماری با سرمایه این شرکت ایجاد شد و روبان صورتی نمادین آن با کمک خانم Olin Lauder اختراع شد. دیگر شرکت های معروف آرایشی و عطرسازی مانند MAC، Tom Ford، TOM FORD و JOE MALONE نیز متعلق به Estee Lauder هستند و این شرکت بیش از 99 عطر مختلف را منتشر کرده است.

لطفاً توجه داشته باشید که فهرست مواد ممکن است هر از گاهی تغییر کند یا با آنچه دریافت می‌کنید متفاوت باشد. برای دریافت به روزترین لیست مواد، لطفاً به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می کنید مراجعه کنید یا قبل از خرید با فروشگاه عسل بانو شاپ تماس بگیرید.

خرید بهترین کرم پودرهای استی لادر اصل با قیمت فوق العاده

کرم پودر استی لادر مدل خاویار شماره 1W0 حجم 30 میلی لیتر ۳.۷ ناموجود کرم پودر استه لودر مدل Double Wear شماره 2W2 حجم 30 میلی لیتر ۳.۲ ناموجود کرم پودر استی لودر مدل Double Wear شماره 2W1 حجم 30 میلی لیتر ۲.۶ ناموجود کرم پودر استی لادر estee-lauder با کاور فوق العاده برند استی لادر در آمریکا و در سال 1946 توسط زوج لادر تاسیس شد.

بهترین و برترین برند کرم پودر آرایشی(اس تی لودر-لادر Estée …

کرم پودر و لوازم آرایشی اس تی لودر ( استه لودر Estee Lauder ) اصل مستقیما از آمریکا با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با کرم پودر عالی استی لودر آشنا شوید.معرفی برند استی لودریک برند بسیار شیک لوازم آرایش و عطریات امریکایی است …

کرم پودر مرطوب کننده استی لودر

بهترین شماره کرم پودر استی لودر چه شماره ای است؟ از سری نخودی شماره 2W1 و 2W2 و از سری طبیعی شماره 1N2 و از سری صورتی شماره 2C3 پر طرفدار هستند. نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر کجاست؟ استی لودر یک برند امریکایی هستند که در ایران نمایندگی رسمی ندارد. اما می توانید تمام محصولات اصل استی لودر را از کاج شاپ تهیه کنید.

کرم پودر دابل وییر استی لودر اصل [ مشخصات+قیمت+خرید ]

کرم پودر دابل وییر استی لودر یکی از بهترین کرم پودر های دنیا و معروف ترین محصول استی لودر می باشد. این کرم پودر با تنوع بی نظیر مناسب تمام تناژهای پوست از روشن تا تیره می باشد. پوشش قابل تنظیم از متوسط تا زیاد و با دوام 24 ساعت که در هوای شرجی نیز به خوبی مقاوت کرده و آرایش شما حفظ می شود.

کرم پودر استی لودر شماره 2W2 RATTAN – عمده لوازم آرایشی

LONG-WEAR: کرم پودر استی لادر دابل ویر از زمانی که شما آرایش خود را با آن شروع می کنید مدت ۱۵ ساعت برروی پوست با پوشش خوب و بدون توقف ماندگاری دارد و یکی از بهترین ویژگی های گرم پودر استی لادر است …

کرم پودر مناسب پوست گندمی (4 … – کمدا

کرم پودر برای پوست گندمی کرم پودر استی لودر برای پوست گندمي یکی از بهترین کرم پودرهایی که برای پوست گندمی تولید شده است، کرم پودر استي لودر است. این کرم پودر ساخت کشور آمریکا است و برای انواع جنس پوست مناسب است و ماندگاری ۲۴ ساعت دارد.

بررسی پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2018

در فروشگاه لوازم آرایشی و عطر لیلیوم مجموعه ای از برترین برندهای آرایشی و عطر گرد آوری شده است. تنوع کرم پودرهای به بیش از 100 مدل رسیده است. در این مقاله به پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2018 در سایت لیلیوم Liliyome اشاره می کنیم:

کرم پودر استی لادر دابل ویر

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup این کرم پودر علی رغم قیمتی که دارد، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. از مصرف کنندگان خانگی تا میکاپ آرتیست ها و سالن های آرایشی از استقبال کرده اند.

بررسی کرم پودر استی لادر دابل ویر

کرم پودر استی لادر بسیار سبک بوده و فاقد چربی می باشد. پوشش نسبتاً کاملی دارد و می تواند عیوب و لک صورت را پنهان کند. دوام و ماندگاری آن حدود 24 ساعت بوده و در طول روز به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داشت.تست و تایید شده توسط پزشکان می باشد. ظاهری کاملاً طبیعی و مات به پوست بخشیده و نسبت به رطوبت و تعرق مقاوم می باشد. کرم پودر Estee Lauder به کسانی که دارای پوست چرب می باشند توصیه می شود.

این محصول دارای SPF10 می باشد که می تواند از پوست در مقابل اشعه آفتاب محافظت کند. کرم پودر استی لادر Double Wear فاقد پمپ می باشد و برای استفاده از آن بایستی پمپ بصورت جداگانه تهیه شود. البته برای استفاده از این کرم پودر و محصولات مشابه فاقد پمپ می توان از بلندر یا اسپنج و براش های آرایشی نیز استفاده کرد. در سایت Estee Lauder به مبلغ 42 دلار آمریکا می باشد. یکی دیگر از ویژگیهای کرم پودر استی لادر تنوع در رنگ بندی آن است.

به همین دلیل متناسب با هر پوستی می باشد. رنگ انواع کرم پودر استی لودر به سه دسته تقسیم می شود: رنگهای گروه C – رنگهای گروه N – رنگهای گروه W گروه C رنگهای دارای تناژ هلویی صورتی هستند. گروه N رنگهای نرمال و طبیعی هستند. گروه W رنگهای گرم هستند. برخی رنگهای کرم پودر دابل ور استی لادر بشرح زیر می باشند: کرم پودر استی لادر شماره 2c2 کرم پودر استی لودر شماره 2w2 کرم پودر استی لادر 2n1 کرم پودر استی لودر 2c1 کرم پودر استی لودر 2c3 کرم پودر استی لودر 1w2

کرم پودر مک استودیوفیکس

MAC Studio Fix Fluid SPF15 Foundation مک یکی از برندهای شناخته شده و پرآوازه در دنیاست. یکی از محصولات اصلی و مشهور این کمپانی، می باشد. محصولات آرایشی Mac تنوع بسیاری دارد که از آن جمله می توان به محصولاتی همچون رژلب مایع و جامد، زیرساز مک، فیکساتور مایع و پودری و اسپری، کانسیلر و هایلایتر و….

بررسی کرم پودر مک استودیوفیکس

کرم پودر مک studio fix دارای دوام 24 ساعته بوده و کمک می کند که منافذ باز کوچکتر شده و لک و عیوب پوست را پوشش می دهد و همین باعث میشود که پوست صاف، بی عیب و نقص و جذاب به نظر برسد. به راحتی قابل استفاده است و خیلی سریع روی پوست می نشیند.  انتخاب مناسبی است. کرم پودر مک بدون پمپ فروخته می شود و پمپ کرم پودر بصورت جداگانه عرضه می گردد. در تصویر بالا نمونه ای از کرم پودر مک بهمراه پمپ آن دیده می شود.

خرید یکی از دغه دغه های دوستداران محصولات Mac می باشد. بدلیل نمونه های چینی و غیر اصل زیادی که از کرم پودرمک در بازار وجود دارد، مشتریان کرم پودر مک اصل در تردید هستند. خیلی اوقات نمونه های غیراصل با تشابه زیادی تولید می شوند و تنها برای متخصصان این امر قابل تشخیص هستند. البته کمپانی مک هم نسبت به این قضیه واقف بوده و همیشه تغییراتی در ظاهر محصولات ایجاد می کند تا سودجویان نتوانند بازار را به دست بگیرند.

در سال 2019 بسته بندی کلیه محصولات مک تغییر کرده است. در تصویر زیر باکس را ملاحظه می کنید که روی آن شماره رنگ محصول بزرگ نوشته شده است. حتی رنگ نوشته آن نیز به رنگ محصول داخل جعبه می باشد. این طراحی زیبا و جدید محصولات آرایشی مک 2019 در انواع تولیدات مک دیده می شود.

انتخاب استودیو فیکس بر اساس حروف موجود در کد رنگها: سری رنگهای C- “سرد” = مناسب برای پوست زرد طلایی کرم پودر مک nc – “خنثی سرد” = مناسب برای پوست بژ طلایی سری رنگهای N- “خنثی” = پوست بژ کرم پودر مک nw- “خنثی گرم” = مناسب برای پوست بژ مایل به صورتی سری رنگهای W- “گرم” = مناسب برای پوست مایل به صورتی برخی رنگهای پرفروش این محصول در ایران: کرم پودر مک nc15 کرم پودر مک nc20 کرم پودر مک nc25 کرم پودر مک nw15 کرم پودر مک nw20

کرم پودر درماکول میکاپ کاور

Dermacol Make Up Cover یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای برند درماکول می باشد که بدلیل پوشش بسیار بالایی که دارد به کرم گریم درماکول نیز مشهور است.

بررسی کرم پودر درماکول میکاپ کاور

فاقد مواد نگهدارنده می باشد و قادر است همه عیوب و لکه های پوست را پوشش دهد. برخی محصولات درماکول دارای نمونه های تقلبی و غیراصل زیادی هست که در هنگام خرید بایستی دقت شود. قابل استفاده جهت پوشاندن تیرگیهای زیر چشم می باشد. از دیگر کاربردهای کرم درماکول ، پوشاندن جای تتو و خالکوبی و حتی کبودیهای بعد از عمل روی بدن می باشد. ضدآب و ضد حساسیت می باشد. کمپانی Dermacol در جمهوری چک واقع شده که مجوز آن در سال ۱۹۶۹ به هالیوود فروخته شد.

افتخار این کمپانی است که گریم و زیبایی بسیاری از بازیگران هالیوود مدیون درماکول بوده است. بسیاری از مشتریان بر اساس شنیده ها این سوال در ذهنشان هست که  برای پاسخ به این سوال مقاله ای در سایت درج شده که به جزئیات بیشتری از این کرم پودر پرداخته شده است. خريد كرم درماكول برای بسیاری از طرفداران این محصول سخت استT چرا که نمونه های تقلبی و غیر اصل زیادی در بازار وجود دارد که گاهاً تشخیص آنها برای افراد عادی سخت است.در فروشگاه لیلیوم  مناسبی داشته و با اطمینان از اصالت کالا قابل خریداری می باشد.

منبع: esteelauder.com

خروج از نسخه موبایل