اجتماع

رئیسی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

در پیامی؛

رئیسی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی – حماس در پی شهادت فرزندانش تسلیت گفت.

رئیسی در پیام خود خطاب به هنیه آورده است: اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی که منجر به شهادت سه تن از فرزندان گرانقدر جنابعالی به همراه سه فرزند دلبند و بی گناه آنان شد، عمیقاً موجب تأثر خاطر اینجانب و آحاد ملت ایران شد. 

در ادامه پیام رئیس جمهور آمده است: بی شک این جنایت، خوی وحشیگری و کودک کشی این رژیم را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست. متاسفانه در مقابل چنین جنایات بی سابقه در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره گر هستند؛ بلکه با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار اینگونه جنایات فراهم می‌کنند و قطعا شریک جرم این رژیم منفور هستند.

وی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب با کمال تاسف، این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال در این روز عزیز، برای این شهیدان علو درجات و برای شما سلامتی و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین را مسئلت دارم.

به گزارش آنا، حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه امروز به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در منطقه «الشاطی» غزه با حمله پهپادی اشغالگران به شهادت رسیدند.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا