نماد سایت مجله ایرانی

روش های دانلود Reels اینستاگرام در ایفون

آموزش ۶ روش دانلود ریلز از اینستاگرام اندروید و آیفون

امکان دانلود کردن محتواهایی که در اینستاگرام منتشر می شود وجود ندارد مگر این که از روش های خاصی استفاده کنید. در نتیجه، ریلز اینستاگرام را هم نمی توان به صورت عادی دانلود کرد. در این مطلب به آموزش ۶ روش دانلود ریلز از اینستاگرام اندروید و آیفون (instagram Reels download) می پردازیم.

آموزش دانلود ریلز های اینستاگرام

?How to Download Instagram Reels

برای دانلود ریلز اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد. شما نمی توانید به صورت مستقیم آن را دانلود کنید. در این مطلب روش های دانلود ریلز در اینستاگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دانلود ریلز اینستاگرام اندروید با Repost Instagram و Video Downloader For Instagram

Video Downloader for Instagram – Repost Instagram را دانلود کنید. سپس آن را نصب کنید. برنامه را باز کنید. حال وارد اینستاگرام شوید و ریلز مورد نظر را باز کنید. حال روی منوی سه نقطه‌ای در گوشه راست آن بزنید.

Copy Link را انتخاب کنید.

حال وارد برنامه شوید. URL را در بخش جستجو وارد کنید.

در نهایت روی Download بزنید و صبر کنید دانلود تمام شود.

برنامه دیگر Video Downloader For Instagram نام دارد. برنامه را نصب کنید. وارد آن شوید. روی Top Apps بزنید. از فهرست اینستاگرام را انتخاب کنید. حال ریلز را باز کنید و روی دکمه دانلود در گوشه پایین و سمت راست بزنید. حال روی Download بزنید.

دانلود ریلز اینستاگرام آیفون با InSaver for Instagram و InstantSave

InSaver for Instagram را دانلود و نصب کنید. ریلز موردنظر خود را باز کنید. روی منوی سه نقطه ای گوشه سمت راست آن بزنید. Copy Link را انتخاب کنید.

حال وارد برنامه شوید. URL را در بخش جستجو وارد کنید. در نهایت روی Download بزنید و صبر کنید دانلود تمام شود.

برنامه دیگر InstantSave نام دارد. وارد برنامه شوید. روی Open Instagram بزنید. اگر نیاز است وارد اکانت خود شوید.

ریلز را پیدا کنید. روی منوی سه نقطه ای گوشه سمت راست و بالای آن بزنید. Copy Link را انتخاب کنید.

دوباره وارد InstantSave شوید و بعد از دیدن تبلیغ روی Save بزنید.

دانلود Reels از اینستاگرام با مرورگر

مرورگری را باز کنید. وارد سایت اینستاگرام شوید. وارد اکانت خود شوید. ریلز را باز کنید. روی منوی سه نقطه ای گوشه سمت راست و بالای آن بزنید. Copy Link را انتخاب کنید. تب دیگری را باز کنید و وارد savefrom.net شوید. لینک کپی شده را در نوار آدرس سایت وارد کنید. در نهایت روی Download بزنید.

حال از بین فرمت های مختلف نمایان شده یکی را انتخاب کنید و در نهایت روی Download کنار آن بزنید.

صبر کنید تا دانلود تمام شود.

دانلود اینستاگرام ریلز با ضبط اسکرین

برای این کار می‌توانید از برنامه داخلی ضبط اسکرین گوشی خود استفاده کنید. برخی از گوشی های جدید این برنامه را به صورت پیشفرض دارند. اگر نه می توانید برنامه های مخصوص را از گوگل پلی دانلود کنید و هنگام پخش ریلز آن را ریکورد کنید. معمولا برای فعال کردن برنامه ضبط اسکرین داخلی اندروید باید روی Start بزنید ولی در گوشی های آیفون نیازی به این کار نیست و ضبط به صورت خودکار شروع می شود. این موارد به مدل گوشی و نسخه اندروید یا iOS ربط دارد.

در گوشی های آیفون وارد تنظیمات شوید. روی Control Center بزنید. در بخش Customize Controls گزینه Screen Recording را پیدا کنید. سپس روی علامت مثبت کنار آن بزنید.

حال وارد اینستاگرام شوید. ریلز را پخش کنید. از پایین صفحه به سمت بالا بکشید. روی Screen Recording بزنید تا ضبط شروع شود. در آخر هم روی نوار قرمز بزنید تا ضبط قطع شود.

پس از ضبط هم می توانید فایل را باز کنید و آن را ویرایش کنید. در صورت نیاز به کات کردن بخش های اولیه و آخر ویدیو از برنامه های ادیت ویدئو یا برنامه داخلی خود گوشی استفاده کنید.

دانلود ریلز اینستاگرام با استوری

برای دانلود ریلز اینستاگرام ریلز را پخش کنید. سپس روی آیکون اشتراک بزنید.

روی Add Reel to your Story بزنید.

روی دکمه Save در بالای صفحه بزنید. حال ویدئو در گالری شما ذخیره شده است.

دانلود ریلز از اینستا بدون برنامه

برای دانلود ریلز از اینستا وقتی که ویدئو را از گالری خود پاک کرده اید، وارد اینستا شوید. روی آیکون Reels بزنید یا View archive را انتخاب کنید. در این بخش می توانید تمامی ریلزهای خود را مشاهده کنید.

ریلز موردنظر را باز کنید. روی منوی سه نقطه سمت راست آن بزنید. سپس روی Save to Camera Roll یا Save Video بزنید.

برای دانلود ویدئو از سایر شبکه های اجتماعی، مطلب دانلود ویدئو از یوتیوب ، فیسبوک ، تویتر ، تیک تاک و… در گوشی را مطالعه کنید.

۵ روش کاربردی برای دانلود ریلز Reels اینستاگرام در آیفون

محبوبیت بالای ویدیوهای کوتاه تیک تاک باعث شد تا اینستاگرام سال گذشته قابلیت جدیدی را برای کاربران خود معرفی کند که Reels (ریلز) نام دارد. ویدیوهای ریلز ۶۰ ثانیه‌ای و اکثراَ بسیار جذاب اند. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین معایب این بخش جدید این است که اینستاگرام اجازه دانلود ریلز را به ما نمی‌دهد. در حالی که کاربران می‌توانند به راحتی ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنند و به اشتراک بگذارند، در ریلز اینستاگرام کار به این راحتی نیست. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشید که بخواهید یک ویدیو یا فیلمی را از این بخش جدید اینستاگرام بر روی موبایل خود ذخیره کنید. بنابراین اگر از طرفداران پروپا قرص اینستاگرام بوده و خواهان دانلود ویدیوهای ریلز هستید، در این مطلب از بخش آموزش اپلی مجله خبری انارمگ با ما همراه باشید چرا که قصد داریم به آموزش دانلود ریلز اینستاگرام در آیفون با استفاده از ۵ روش کاملاً کاربردی بپردازیم.

دانلود ریلز اینستاگرام با استفاده از قابلیت ضبط صفحه نمایش یا همان Screen Record

یکی از روش‌های دانلود و ذخیره ویدیوهای ریلز اسنستاگرام استفاده از قابلیت ضبط صفحه نمایش است. به طور کلی می‌توان این روش را بهترین روش برای دانلود ریلز اینستاگرام در آیفون دانست چرا که علاوه بر سادگی آن، این روش می‌تواند بسیار پر کاربرد نیز باشد. از طریق این روش شما می‌توانید طیف وسیعی از کارها را انجام دهید، می‌توانید به دانلود ویدئو از اینستاگرام بپردازید یا از استوری دوستانتان ضبط فیلم کنید، این روش ساده و کاربردی به شما امکان ذخیره فیلم‌های ریلز اینستاگرام را نیز می‌دهد. برای انجام این کار ابتدا مطمئن شوید که حالت Do Not Disturb را قبل از ضبط فعال کنید تا در حین صبط اعلان‌های دیگر باعت ایجاد مزاحمت نشوند. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در آیفون خود به بخش Control Center بروید. برای انجام این کار، در آیفون‌های دارای فیس آیدی باید انگشت خود را به سمت پایین بکشید و در آیفون‌های دارای دکمه هوم باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید.
  2. روی دکمه ضبط صفحه که به شکل یک دایره توپر درون یک دایره دیگر است ضربه بزنید. ضبط صفحه نمایش پس از سه ثانیه شمارش معکوس شروع می‌شود.
  3. حال برنامه اینستاگرام را باز کرده و ویدیوی ریلز مورد نظر خود را اجرا کنید.
  4. پس از اتمام ویدیو، در نوار وضعیت بر روی دکمه قرمز که نشان دهنده زمان ضبط است ضربه بزنید. در نهایت نیز Control Center را باز کنید و همان دکمه را فشار دهید تا فرایند ضبط متوقف شود.
  5. با انجام این مراحل، ریلز مورد نظر شما ذخیره خواهد شد و شما می‌توان از طریق Photos به آن دسترسی داشته باشید.
  6. اگر نمی‌توانید صدا را با Screen Recorder ضبط کنید، ممکن است به این دلیل باشد که به میکروفون اجازه دسترسی به Screen Recorder را نداده‌اید بنابراین مجوزهای لازم را بدهید و سپس اقدام به صبط کنید.

دانلود ریلز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن‌های متفرقه

دانلود ریلز با استفاده از اپلیکیشن‌های متفرقه ویژگی‌های بیشتری را به شما ارائه می‌دهد. ا جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به اپلیکیشن InSaver: Reposter اشاره کرد. این برامه بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن آسان و رایگان است و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را نیز ارائه می‌دهد. پس از دانلود InSaver: Reposter، مراحل زیر را به منظور ذخیره ویدیوی ریلز اینستاگرام بر روی آیفون خود دنبال کنید.

  1. اینستاگرام را باز کنید و روی ریلزی که می‌خواهید دانلود کنید ضربه بزنید.
  2. روی سه نقطه افقی در پایین سمت راست ضربه بزنید.
  3. لینک ریلز مورد نظر را کپی کنید و اینستاگرام را ببندید.
  4. اکنون، اپلیکیشن InSaver را اجرا کرده و لینک را در آن Paste کنید. این اپلیکیشن به طور خودکار پیش‌نمایش ویدیوی ریلز را به شما نشان می‌دهد.
  5. پیش‌نمایش ریلز مربوطه را در پاپ آپ انتخاب کنید. در این مرحله با دو گزینه Save و Repost ره به رو خواهید شد.
  6. ذخیره را انتخاب کرده و مجوزهای لازم برای دسترسی اپلیکیشن را بدهید.

ویدیوی ریلز مورد نظر شما به راحتی دانلود شده و می‌توانید آن را در Photos آیفون خود مشاهده کنید. این روش یکی آسان‌ترین و بی دردسرترین راه برای دانلود ریلز اینستاگرام در آیفون است.

علاوه بر قابلیت دانلود ویدیوهای ریلز، برنامه InSaver: Reposter ویژگی‌های دیگری مانند مربع، قاب، عکس گرد و ارسال مجدد ریلزهای اینستاگرام را نیز ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای ریلز اینستاگرام را به صورت نامحدود ذخیره کنید. با این حال، تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن بسیار کاربردی تبلیغات آزاردهنده‌ی آن است!

دانلود ریلز اینستاگرام با استفاده از ابزار‌های آنلاین دانلود ریلز

یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای دانلود ریزل اینستاگرام استفاده از ابزارهای دانلودر آنلاین اینستاگرام است که بسیار کاربردی هستند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به نصب هیج اپلیکیشن دیگری نخواهید داشت. پیشنهاد ما استفاده از وبسایت IG Downloader است که بسیار یکپارچه بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم‌های ریلز، عکس‌های پروفایل و بسیاری از موارد دیگر را در یک چشم به هم زدن دانلود کنید. این وبسایت ریلز اینستاگرام را به شکل یک ویدیوی قابل اشتراک در پوشه دانلودها در آیفون شما ذخیره می‌کند. در ادامه می‌تواندی نحوه استفاده از این وبسایت را مشاهده کنید:

یکی از مزیت‌های این روش این است که می‌توانید از آن برای دانلود ریلز در مک بوک خود نیز استفاده کنید.

دانلود ریلز اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام

این روش بهترین راه برای مشاهده آفلاین ریلزها می‌باشد. با این که اینستاگرام به شما این اجازه را نمی‌دهد که ریلز را به راحتی در آیفون دانلود کنید اما با این حال، شما همچنان می‌توانید ریلزها را برای مشاهده‌ی آفلاین ذخیره کنید. اگر در منطقه‌ای با اتصال محدود زندگی می‌کنید یا آن که می‌خواهید ریلز را به صورت آفلاین مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که این روش را حتما امتحان کنید.

برای مشاهده‌ی آفلاین ریلزها از طریق اپلیکیشن اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

دانلود ریلز اینستاگرام با استفاده از استوری اینستاگرام

شما می‌توانید ریلز را بدون ارسال در استوری اینستاگرام خود ذخیره کنید. با این حال، استفاده از این روش معایبی نیز به همراه دارد، از جمله این که اینستاگرام تنها پانزده ثانیه از ریلز مورد نظر شما را دانلود می‌کند. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر به دنبال روش‌هایی برای دانلود استوری اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب مربوط به آموزش نحوه دانلود استوری اینستاگرام در آیفون از مجله خبری انارمگ را از دست ندهید.

کلام آخر

بسیاری از کاربران اینستاگرام عادت دارند که محتوای موجود در اینستاگرام را دانلود کنند، برخی افراد فیلم و استوری یا IGTV را دانلود می‌کنند، برخی دیگر از کاربران حتی پا را فراتر می گذارند و به دانلود عکس پروفایل دیگر کاربران اینستاگرام می پردازند. با توجه به این که ریلز ابزاری است که جدیدا در دسترس کاربران قرار گرفته است، ابزارهای دانلود ویدیو Reels از اینستاگرام نیز کمی ناشناخته هستند اما آشنایی با این قابلیت به شما امکان می‌دهد استوری‌های جذاب‌تری را برای دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. از همین رو در این مطلب سعی کردیم به آموزش دانلود ریلز اینستاگرام در آیفون با استفاده از ۵ روش ساده و کاربردی بپردازیم.

خروج از نسخه موبایل