نماد سایت مجله ایرانی

کاگامی در لباس دختر کفشدوزکی

مجموعه تلویزیونی انیمیشن Marinette Dupain-Cheng و لباس شخصیت های آن

Marinette Dupain-Cheng یک  مجموعه تلویزیونی انیمیشن  ساخته توماس آستروک است. او به عنوان یک دانش آموز نوجوان  به تصویر کشیده شده است که آرزو دارد یک  و والدینش صاحب یک نانوایی هستند. بعد از اینکه او آزمایش  ، نگهدارنده اشیا mag جادویی به نام Miraculouse را پشت سر گذاشت ، با کمک به او ، مارینت به عنوان  آینده در کنار . در نتیجه ، به او یک جفت گوشواره معروف به Ladybug Miraculous می دهند ، که در صورت پوشیدن به مارینت توانایی تبدیل شدن به لیدی باگ ، نام مستعار ابرقهرمانش را می دهد

. هدف لیدی باگ و گربه نوآر محافظت از  برابر  شرور  . هویت غیرنظامی گربه نوآر برای مارینت ،  همکلاسی ای است که نسبت به او احساساتی دارد. مارینت به عنوان دارنده یک معجزه آسا ، یک موجود کوچک قرمز رنگ شبیه یک کفشدوزک به نام  ، که موجودی جادویی است و به او  معروف است ،  . به عنوان لیدی باگ ، توانایی امضای مارینت ایجاد است. مارینت در بیشتر رسانه های معجزه آسا ، از جمله سریال های اصلی ، تلفن همراه ظاهر می شود ، و کتاب های کمیک.

شخصیت مارینت از یک زن جوان الهام گرفته بود که تی شرت با مضمون کفشدوزک پوشیده بود و زمانی با آستروک کار می کرد. پس از ایجاد نقاشی که وی را به عنوان یک ابرقهرمان با مضمون کفشدوزک به تصویر می کشد ، احساس کرد این شخصیت خوبی است ، خصوصاً که از وجود یک ابرقهرمان دیگر مربوط به کفشدوزک اطلاع نداشت. مدل موی زن الهام بخش مدل موی مارینت بود. Marinette است  شده توسط  در انگلیسی ، در حالی که Anouck Hautbois او صدای در نسخه فرانسوی این مجموعه است.

شخصیت مارینت به طور کلی پاسخ مثبت انتقادی دریافت کرده است ، نویسندگان او را به عنوان الگویی برای بینندگان و به عنوان یک قهرمان بزرگ توصیف می کنند. هم از خود غیرنظامی و هم از هویت ابرقهرمانش تعریف شده است. جلسات ملاقات و استقبال حاوی لیدی باگ برگزار شده است. چندین کالای مبتنی بر وی ، از جمله لوازم جانبی ، اقلام لباس و شخصیت های اکشن ساخته شده است.  اگر شما هم در فکر تهیه لباس دختر کفشدوزکی و گربه سیاه در ایران هستید کافیست این لباس را به طور اینترنتی سفارش دهید.

مارینت دوپین-چنگ به عنوان  ، لیدی باگ. خلاقیت او بر اساس یک زن جوان بود که تی شرت با مضمون کفشدوزک پوشید ،  که در تیم تولید سریال دیگری بود که توماس آستروک نیز در آن حضور داشت. با الهام از پیراهن ، آستروک این زن را به عنوان یک ابرقهرمان با مضمون کفشدوزک ترسیم کرد.

 هویت Marinette Dupain چنگ، لیدی باگ، توسط یک زن جوان با پوشیدن یک تی شرت با لیدی باگ به تصویر کشیده بر روی آن الهام گرفته شده بود.  او به تیم تولید نمایش دیگری تعلق داشت که توماس آستروک ، خالق مجموعه تلویزیونی انیمیشن  .  آستروک اظهار داشت که با او دوست شده است ،  و به دنبال آن آنها شروع به ایجاد و “مبادله یادداشت های چسبناک با مروارید” کرده اند.  یادداشتی که توسط Astruc ترسیم شد ، این زن را به عنوان یک ابرقهرمان با مضمون کفشدوزک به تصویر کشید

. Astruc از وجود یک ابرقهرمان مربوط به کفشدوزک اطلاع نداشت و احساس می کرد این شخصیت خوب است.  در نتیجه ، شخصیت لیدی باگ مفهوم سازی شد.  آستروك تصور كرد كه ابرقهرمانی مبتنی بر این ایده قبلاً به دلیل مردانه نبودن ایجاد نشده است.  مدل موی مارینت نیز با استفاده از مدل موی زنانه به عنوان مدل ساخته شد. Astruc گفت که قدرت لیدی باگ به شانس متصل است ، از آنجا که لیدی باگ ها با خوش شانسی همراه هستند.  او اظهار داشت که شخصیت لیدی باگ با  قابل مقایسه است .

آستروک اظهار داشت در حالی که مارینت یک دختر عمل است ، اما این امر مانع از پوشیدن رنگ صورتی نمی شود.  او لیدی باگ را به عنوان یک شخصیت “عالی” ،  خاص ،  بسیار مثبت و روشن توصیف کرد.  او همچنین وی را به عنوان شخصیت محبوب خود در این مجموعه توصیف کرد.  آستروچ امیدوار بود كه كودكان لیدی باگ را مثالی مثبت قلمداد كنند و او به طلسم  تبدیل می شود و در بروشورهای ورودی موزه ها برای الهام بخشیدن به بازدید از كودكان یافت می شود.  در مورد مارینت و  ، او اظهار نظر کرد که آرزو دارد شخصیت های “آفتابی” و الهام بخش را به تصویر بکشد

آستروک اشاره کرد که لیدی باگ از آنجا که قدرت خلقت دارد یکی از دو “نوجوان قدرتمند” در کنار گربه نوآر است.  وی اظهار داشت که کنترل پویایی بین هویت مارینت و آدرین سرگرم کننده است.  آستروک گفت که زوج ابرقهرمانانی مانند زنی که شامل لیدی باگ و  در نمایش ها غیرمعمول است و او احساس می کند که بینندگان از موقعیت عشقی شکل گرفته بین این دو لذت می برند.

منبع الهام برای دوتایی کفشدوزک و گربه سیاه از روابط عاشقانه قبلی آستروک بود. آستروک اظهار داشت ، تا زمانی که یک شرور در این نمایش وجود داشته باشد ، یک رابطه عاشقانه بین مارینت و آدرین فقط در شرایط خاص ممکن است اتفاق بیفتد و باید با دقت رفتار شود ، اظهار داشت که چنین رابطه ای شکننده و پیچیده است.

تحریک و تحریک لباس Ladybug هنگامی که به نسخه 2D اصلی نمایش می رسید ، از آنجا که قرمز با نقاط سیاه بود ، دشوار بود. نقاط باید در مکان های مشخصی قرار داشته باشند و باید بی حرکت بمانند. در نسخه سه بعدی ، این مشکل از بین رفت زیرا مدلی در حال حرکت بود.  در نسخه 2 بعدی ، مارینت قرار بود بزرگتر از سن فعلی نسخه 3D باشد.  طراحی لیدی باگ از سری  توسط طراح شخصیت انجی Nasca تصور می شد.  نانوایی خانواده مارینت از یک نانوایی پاریسی در زندگی واقعی الهام گرفته بود.

مرینت – ماجراجویی در پاریس – دنیای کودک میلی جون

مرینت دوپن چنگ ( Marinette Dupain-Cheng ) ، از شخصیت های اصلی انیمیشن ماجراجویی در پاریس می باشد .

مرینت شخصیت ابر قهرمان انیمیشن که با معجزه آسای خود تبدیل به لیدی باگ می شود و از شهر در برابر ارباب خباثت (Hawk Moth) محافظت می کند .

مرینت یک دانش آموز فرانسوی – چینی که دوست دارد طراح لباس شود و والدینش یک شیرینی پزی دارند . بعد از اینکه تست استاد فو را با موفقیت پشت سر گذاشت او صاحب میراکلس شد ، معجزه آسایی که به مرینت کمک میکند تا تبدیل به دختر کفشدوزکی شود تیکی نام دارد . معجزه گر مارینت در گوشواره های آن قرار دارد که می تواند به آن برای تبدیل کفشدوزکی کمک کند .برای تم تولد پسرانه می توانید با خرید لباس گربه سیاه، تمی جذاب را به وجود آورید.

ماموریت لیدی باگ ( دختر کفشدوزکی ) و کت نوایر ( پسر گربه ای ) نجات پاریس در برابر ارباب خباثت است .

مشخصات مرینت :
نام : مرینت
نام خانوادگی : دوپن چنگ
لقب : دختر کفشدوزکی
پدر : تام دوپن
مادر : سابرینه چنگ
سلاح : یویو
دوست : آلیا سزایر

مرینت به کمک تیکی ( کوامی دختر کفشدوزکی ) و معجزه گر ( گوشواره دختر کفشدوزکی ) تبدیل به لیدی باگ می شود و با کمک یویو با افرادی که توسط ارباب خباثت شرور شدند مبارزه می کند .

کارکتر مرینت توسط توماس استراکت (Thomas Astruc) شخصیت پردازی شده است ، صداگزاری مرینت به زبان انگلیسی توسط کریستینا وی (Cristina Vee) و صداگزاری دوبله فارسی توسط جم گروپ انجام شده است .

عموم بازخورد ها نسبت به شخصیت پردازی مرینت مثبت بوده و به گفته برخی منتفدان توانسته اند اسپایدرمن دخترانه را خلق کنند .

بیوگرافی مارینت

اسم:مارینت دوپان چنگ

قهرمان:لیدی باگ

کت نویر صداش میکنه: باگ-ال بی-بوگابو-مای لیدی-لیتل لیدی

سن:13-15

شغل:دانش آموز-قهرمان-شورای کلاس

خانوادش: سابین(مادرش)-تام(پدرش)-وانگ چنگ(داییش)

دوستاش:آلیا-تیکی-کت نویر-مانون-نینو-روز-جولکا-ایوان-میلن-کیم-مکس-آلیکس-ناتانیل-آدرین

دشمناش:پاپیلون-کسایی که تبدیل به آدم بد میشن-کلویی

کسی که دوسش داره:آدرین آگرست

چیز هایی که دوست داره:فشن-همستر-جگد استون

چیز هایی که دوست نداره:دخترایی که خودشونو به آدرین نزدیک میکنن-وقتی کت نویر خودشو به مارینت نزدیک میکنه-دروغگو ها

قابلیت هاش:فشن دیزاین-دوخت و دوز-جادوی خوش شانسی لیدی باگ

وسیلش وقتی قهرمانه:یویو ی جادویی

معجزه آسا: افسانه بانوی کفشدوزکی و گربه مشکی

معجزه آسا: افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه به انگلیسی (به انگلیسی: Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) یک مجموعه انیمیشنی ابرقهرمانی است که توسط استودیوهای فرانسوی زگ تون و متود انیمیشن ساخته شده‌است. شخصیت‌های اصلی این داستان شامل دو نوجوان پاریسی به نام‌های مرینت دوپن-چنگ (Marinette dupain-cheng) اِدریِن اِگرست (Adrien agreste) که به ترتیب با استفاده از معجزه آسا خود به ابرقهرمانان لیدی باگ (در دوبله فارسی شناخته شده به عنوان دختر کفشدوزکی) و کت نوآر (گربه سیاه) تبدیل می‌شوند تا از شهر در برابر هاکماث (Hawk Moth)-(در دوبله فارسی به نام ارباب شرارت نیز شناخته می‌شود) محافظت کنند.[۱][۲]این انیمیشن هم‌اکنون به بیش از ۳۰ زبان زنده جهان دوبله شده و به نوبت در کشورهای مختلف در حال پخش می‌باشد. همچنین این انیمیشن در بیشتر کشورها از کانال‌های دیزنی و نیکلودئون در حال پخش می‌باشد.

همچنین به فصل سوم این مجموعه دو قسمت فیلیکس و کت بلانک اضافه شده که مورد استقبال مخاطبین زیادی قرار گرفت

پخش بینالمللی

شخصیت‌ها

مرینت دوپن-چنگ:مرینت که نقش اصلی این داستان است در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. پدر و مادر او (تام دوپن پدر) و (سابین چنگ “ مادر “) صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و از قشر متوسط جامعه هستند. بهترین دوست او آلیا سزار است و عاشق همکلاسی خود یعنی ادرین اگراست است. خصوصیات اخلاقی:وقتی با ادرین صحبت می‌کند لکنت زبان می‌گیرد-مهربان و دلسوز و در برخی مواقع دست و پا چلفتی از خصوصیات اخلاقی وی است.

نام ابر قهرمانی مرینت 《لیدی باگ》 (ladybug) یا 《دختر کفشدوزکی》است که معجزه‌گر او گوشواره و کوامی‌اش تیکی است. خصوصیات اخلاقی: باهوش-فداکار-مغرور

آدرین: آدرین نیز مانند مرینت، معجزه گری به شکل انگشتر و کوامی ای بنام پلگ دارد. آدرین یک مدل معروف و همکلاسی مرینت است. هنگامی که آدرین تبدیل به ابرقهرمان می‌شود، گربه سیاه است. کسی نمی‌داند که او گربه سیاه است. او عاشق دختر کفشدوزکی است ولی مرینت(همان دخترکفشدوزکی) بعلت اینکه نمی‌داند گربه سیاه همان آدرین است، آدرین را دوست دارد.

گابریل آگراست: او پدر آدرین و طراح مد است. همسر او (امیلی) مرده‌است و بعلت عشق گابریل به همسرش، معجزه گری به نام پروانه و کوامی نورو را دزدیده و با استفاده از آن تبدیل به ارباب شرارت می‌شود. او اشخاص مختلف را هنگام بروز احساسات منفی در آنها شرور می‌کند تا معجزه گرهای گربه سیاه و دختر کفشدوزکی را صاحب شود. زیرا هرکس که دومعجزه گر اصلی (کفشدوزک و گربه) را داشته باشد، می‌تواند آرزوهایش را برآورده کند و او هم می‌خواهد پس از گرفتن معجزه گرها زن خود را زنده کند.

آلیا: الیا سزار دوست صمیمی مرینت و طرفدار دختر کفشدوزکی و مدیر وبلاگ کفشدوزک بلاگ.و دوست پسر او نینو است

ناتالی:دستیار گابریل آگرست و صاحب معجزه گر طاووس و کوآمی دوسو است. او درحالت تغییر شکل به مایورا تبدیل می‌شود. مایورا قدرت خلق کردن هیولا آموکی را دارد.

خروج از نسخه موبایل