فرهنگ و هنرمجله کسب و کار

کاشان مهد فرش

یکی از مهم ترین عناصر زیبایی در منازل ایرانی فرش است! تفاوت ندارد که منزل شما دارای دکوراسیون مدرن بوده و یا به صورت سنتی دکوراسیون آن چیده شده باشد! در هر صورت استفاده از فرش است که به منزل رنگ و روی دیگری می دهد!

برخلاف تصور عموم در دکوراسیون های به سبک مدرن فرش حذف نشده و تغییرات ایجاد شده در طرح و رنگ فرش سبب سازگاری آن با تمامی محیط ها از جمله دکوراسیون های مدرن شده است. امروزه همه می دانند که زیباترین و چشم نوازترین فرش ها متعلق به شهر کاشان است!

فرش کاشان را بیشتر بشناسید!

محال است که تاکنون آوازه فرش کاشان به گوش شما نرسیده باشد! بهتر است بدانید که در گذشته، فرش ها به صورت دستباف بافته شده و هنر دست به شمار می ‌رفتند. به علت ارزش بالای این هنر و صرف زمان و انرژی زیاد برای بافته شدن هر فرش، عموماً قیمت فرش های دستباف بالا بود.

به گونه ای که تمامی اقشار جامعه توانایی خرید فرش دستباف را نداشته و تنها افراد خاصی می توانستند از فرش دستباف استفاده کنند! به همین علت ایده وارد کردن دستگاه های بافت فرش ماشینی به ایران در دهه ۵۰ شکل گرفت. با شروع تولید فرش های ماشینی استقبال مردم از آن ها نیز به سرعت آغاز شد.

چرا کاشان را مهد فرش می خوانند؟

سابقه تولید فرش کاشان به دهه ۵۰ بر می گردد. در این زمان بود که فرش ماشینی در کاشان تولید شده و به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرد. استقبال بی نظیر از فرش های ماشینی را می توان در طرح و رنگ های منحصر به فرد آن ها در کنار قیمت مناسب دانست.

به دنبال استقبال از فرش ماشینی کاشان واحد های دیگر تولید فرش به سرعت شکل گرفته و تولید فرش های منحصر به فرد افزایش یافت. استقبال و توجه بی نظیر مردم از فرش کاشان علتی شد تا ۷۰۰ واحد تولیدی دیگر در کاشان ایجاد شود. امروزه حدود ۷۰ درصد از سهم صادرات فرش های ماشینی منحصر به تولیدکنندگان کاشانی است. به همین علت است که کاشان را مهد فرش ایران می خوانند!

مزایای خرید فرش کاشان

هنگامی که قصد خرید فرش دارید بدون شک از خود سوال می کنید که فرش مورد نظر خود را از کجا تهیه کنم؟ با مزایای بی شماری که فرش کاشان دارد، قطعاً خرید فرش کاشان پیروز میدان شده و به فکر خرید فرش کاشان می‌ افتید. بیایید با یکدیگر مزایای خرید فرش کاشان را بررسی کنیم.

گستردگی در طرح و رنگ با تنوع بالا را در فرش کاشان بیابید!

تنوع بالایی که فرش کاشان دارد در کنار گستردگی طرح و رنگ آن سبب شده تا فرش های تولید شده در مهد فرش از محبوبیت بسیاری برخوردار باشند. به همین علت است که حتی سخت پسند ترین افراد برای خرید فرش دلخواه خود به کاشان مهد فرش ایران مراجعه می نمایند. لازم است بدانید که تنوع و گستردگی در طرح و رنگ در نمونه های فرش دستبافت پیدا نمی شود.

کیفیت و هارمونی مناسب رنگ های فرش های کاشان!

تنوع رنگ های فرش کاشان بسیار بالا بوده و طرح‌ های این فرش های خاص و منحصر به فرد بسیار زنده و درخشان به چشم می خورند. رنگ های به کار رفته برای تولید فرش ها دارای هارمونی مناسبی با سایر رنگ ‌ها بوده و یک فضای دل انگیز و چشم نواز را به وجود می ‌آورد. طیف وسیعی از تنوع در رنگ و طرح فرش های کاشان را می توانید در فروشگاه شادرخ پیدا کنید!

ظرافت در بافت فرش کاشان

یکی از مهم ترین ویژگی های فرش کاشان ظرافت در بافت آن است که سبب شده تا فرش کاشان به راحتی از سایر فرش های ماشینی مجزا شود. هرچه که ظرافت در بافت فرش بالاتر باشد طرح و نقش آن بهتر به چشم آمده و فرش مورد نظر به فرش های دستباف نزدیک تر می شود.

استفاده از مرغوب ترین الیاف در کاشان مهد فرش!

استفاده از الیاف مرغوب توسط تولید کنندگان فرش در کاشان موجبات رضایت و خرسندی مشتریان را فراهم نموده و سبب بالا بودن کیفیت فرش های تولید شده در کاشان نسبت به سایر فرش های ماشینی شده است. اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت فرش مورد نظر برای شما بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم که حتما یک سر به فروشگاه فرش شادرخ بزنید.

امکان دستیابی به دکوراسیون مورد نظر!

همان گونه که ذکر نمودیم تنوع بالا و طیف رنگی متفاوت در کنار طرح های مختلف سبب شده تا فرش کاشان با تمامی دکوراسیون ها هماهنگ شود. بنابراین در صورتی که قصد چیدمان یک دکوراسیون مدرن را دارید به راحتی می توانید به فرش کاشان اعتماد کنید.

خرید فرش کاشان

یکی از مهم ترین سوالاتی که ایجاد می شود آن است که فرش کاشان را از کجا خریداری کنیم؟ با توجه به آن که امروزه افراد بسیاری روی کار آمده اند که ادعای فروش فرش های اصل کاشان را دارند، بهتر است که با اطمینان خاطر خرید نمایید.

خرید از فروشگاه های معتبر از جمله مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید فرش کاشان مد نظر قرار دهید. فروشگاه فرش شاهرخ با قیمت مناسب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی در کنار فروشگاه حضوری توانسته است که نیازهای بسیاری از مشتریان خود در سراسر کشور را برطرف کند.

خرید فرش کاشان از فروشگاه فرش شادرخ

برای خرید فرش کاشان الزاما نیازی به مراجعه حضوری به کاشان نیست! بله درست خواندید! با وجود فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ تفاوتی ندارد که در کجای ایران ساکن هستید. فروشگاه فرش شادرخ با نقش های اصیل ایرانی که ترکیبی از زیبایی و اصالت هستند اقدام به ارسال رایگان فرش های خود به سراسر کشور می نماید.

به ‌علاوه فروش اقساطی فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه یکی از خدماتی است که این مرکز برای حمایت از هم وطنان در سراسر کشور در نظر گرفته است. برای خرید تمامی محصولات فرش شادرخ به صورت اقساطی می توانید هم اکنون با این مجموعه تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره خرید فرش دریافت نمایید.

سخن پایانی

دیگر نیازی به معرفی کاشان مهد فرش ایران و کیفیت فرش های تولید شده در آن نیست! آوازه کیفیت فرش های کاشان علاوه بر ایران به سایر کشورها نیز رسیده و بیشترین سهم صادرات فرش منحصر به کاشان است. برای خرید فرش کاشان هم اکنون دست به کار شده و فرش مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی فرش شاهرخ انتخاب نمایید! بقیه کارها را به کارشناسان این مجموعه بسپارید.

اگر تمایل به خرید عمده فرش دارید می توانید از شرایط ویژه شرکت شادرخ استفاده کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا