دانش و سلامت

هر ساعت ۱۳ نفر به دلیل کرونا در فارس بستری می‌شود

مجله ایرانی / فارس معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در استان فارس را بسیار نگران کننده عنوان کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 330 بیمار جدید در بیمارستان بستری شده اند.

دکتر. علی اکبری ، روز یکشنبه 2 نوامبر ، با ابراز نگرانی عمیق از افزایش تعداد بیماران نیاز به خدمات بیمارستانی در بیمارستان های فارس ، اظهار داشت که در 24 ساعت گذشته 330 بیمار به بیمارستان های فارس اعزام شده اند و فقط 119 بیمار جذب شده اند. انجام شد بستری شدن در بیمارستان مجاز است.

اکبری با اعلام اینکه این ارقام نشان دهنده شدت شیوع و افزایش شدید تعداد بیماران است ، گفت: از مارس سال گذشته تاکنون 371،785 آزمایش در آزمایشگاه های بالینی مولکولی در استان فارس انجام شده و بر این اساس 89336 بیماری ویروس کرونا قلب در افراد تشخیص داده شده است. ” است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ابراز تاسف از فوت 25 بیمار در 24 ساعت گذشته ، گفت: ویروس کوید 19 در استان فارس تاکنون در مجموع 1436 کشته داشته است.

وی وضعیت استان فارس را در زمینه شیوع ویروس کرونوویروس بسیار خطرناک عنوان کرد و گفت: تعداد بیماران بهبود یافته از این بیماری 77 هزار و 977 بیمار است و هم اکنون ظرفیت مراکز درمانی به اشباع رسیده است.

اکبری هشدار داد: ظرفیت تخت های بیمارستانی برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب در فارس محدود است و در صورت ادامه این وضعیت ، شاهد پذیرش بیماران جدید خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعداد بیماران بستری در بیمارستان های FARS را تا صبح 2 نوامبر برای درمان 1448 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: 191 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا