نماد سایت مجله ایرانی

راهنمای خرید تخت کنار استخر

تخت استخر نمونه ای از محصولات جانبی فضای استخر بوده که با توجه به شکل و ماهیت ساختاری، در فضای سرپوشیده استخرها و یا محیط های طبیعی و باز، قابل استفاده است. یکی از نکات بسیار مهم در نمونه های فضای خارجی تخت استخر، ثبات رنگی آن می باشد.

این محصولات به عنوان اقلامی که بیشترین زمان از روز را در معرض آفتاب قرار می گیرند، بایستی دارای پایداری در رنگ و متریال ساختاری خود نیز باشند.  فریم به کار رفته در ساختار اغلب مدل های تخت استخری، فلز آلومینیوم یا abs است که در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم بسیار خوبی نیز دارند. آلومینیوم به عنوان یک فلز مرغوب، در برابر آب مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی گردد.

 کاربرد تخت کنار استخر در باشگاه های مجهز

 یکی دیگر از موارد کلیدی کاربرد این محصول و نمونه های مشابه آن، استفاده در باشگاه های ورزشی پیشرفته می باشد. استفاده از تجهیزات مدرن و مجهزی نظیر استخر پیش ساخته و چمن مصنوعی مخصوص سالن های ورزشی، در سیستم اینگونه اماکن، بسیار ضروری و کاربردی است؛ این امر در جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی دارد.

بنابراین سالن های دارای استخر، می توانند از تجهیزات نوینی مانند تخت استخر بهره بگیرند. استفاده از اینگونه محصولات، قطعا در رونق کسب و کار نیز اثر گذار خواهد بود.

کاربرد تخت کنار استخر در دیزاین

 به طور کلی وجود استخر در فضای باز باغ و حیاط، چشم انداز زیبایی ایجاد می‌نماید که حس لذت بخشی به افراد القا می کند. استفاده از محصولات در کنار این فضا، نقش بسزایی در زیبا کردن محیط خواهد داشت. تخت های کنار استخر با انواع مختلف خود، یکی از نمونه‌های این محصولات می باشند که امکان نشستن در فضای اطراف استخر را مهیا می سازند.

برخی از مدل های تخت کنار استخر، دارای قابلیت تغییر حالت بوده که نحوه نشستن و یا دراز کشیدن را تغییر می‌دهند.

اغلب نمونه های تخت استخری، دارای مکانیزمی مقاوم در برابر قارچ و عوامل باکتری زا هستند. وجود این قابلیت، یکی از نکات بسیار ضروری در خرید کالا است، چرا که تخت استخر به عنوان بستری برای استراحت پس از شنا غالباً دارای فضایی مرطوب و خیس می باشد. در محیط های مرطوب امکان رشد و فعالیت باکتری ها دوچندان می‌گردد، بنابراین خرید محصولی که دارای مکانیزمی ضد قارچ و باکتری است، از موارد کلیدی و مهم محسوب می گردد.

این محصولات در رنگ بندی کاملی عرضه می شوند که با توجه به نیاز شما قابل سفارش هستند. برخی نمونه های تخت استخر، دارای روکش و یا تشک چرم بوده و در مقابل شرایط محیطی ساختاری مقاوم دارد.

 انتخاب چتر سایبان، به ‌عنوان نمونه‌ ای مینیمال در دیزاین محیط‌های سرباز، بسیار ارزنده می باشد. وجود این گونه محصولات مانند سایه بان ها در کنار تخت استخر فضا را فانتزی تر می نمایند. به این ترتیب طراحان فضای باز با استفاده از این تکنیک های کوچک، می توانند فضا را به شکل دلخواه شما تغییر دهند.

نمونه های نامرغوب تخت کنار استخر در اثر تماس مداوم با اشعه های فرابنفش و غیره، دچار فرسودگی شده و کارایی خود را از دست می‌دهند؛ بنابراین دقت داشتن در خرید اجناس فضای باز بسیار مهم است. در مقابل تخت استخری مرغوب، در برابر حرارت بالا و رطوبت، ایستایی قابل توجهی دارد که این موضوع دوام و کارکرد آن را تضمین می نماید.

سولات متداول به هنگام خرید تخت کنار استخر

1 – کاربرد تخت کنار استخر چیست و در چه اماکنی از آن استفاده می گردد؟

تخت استخر محصولی تزیینی بوده که در پلاژ های ساحلی و محیط اطراف استخر های سرپوشیده و سر باز استفاده می شود.

2 – شکل ظاهری تخت استخری به چند شکل طبقه بندی می شود؟

این محصول در شکل های گوناگونی تولید شده که دارای ساختاری متفاوت است. تخت استخر در انواع حصیری، چوبی، پلاستیکی و چرم قابل عرضه می باشد.

3 – آیا تخت استخر قابلیت تغییر حالت دارد؟

بله؛ برخی از مدل های تخت کنار استخر، دارای قابلیت تغییر حالت بوده که نحوه نشستن و یا دراز کشیدن را تغییر می‌دهند.

4 – فواید استفاده از تخت استخر در چیست؟

استفاده از تخت استخر و انواع آن، برای تفریح و استراحت در یک روز آفتابی بسیار لذت بخش خواهد بود؛ همچنین وجود این محصول زیبایی خاصی به فضا می افزاید.

صندلی کنار استخر

صندلی کنار استخر یا تخت کنار استخر یک وسیله بسیار کاربردی برای دراز کشیدن کنار استخر و حمام آفتاب میباشد.امروزه استخر عضو جدا نشدنی ویلاها و باغات است و استراحت کنار استخر نیازمند یک تخت استری مناسب است که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد.تخت استخری انواع مختلفی دارد. هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر جنس بدنه. اگه قصد خرید دارین حتما این مقاله رو تا انتها بخونید.

تخت کنار استخر

از جمله محبوبترین تجهیزاتی که در کنار استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به تخت کنار استخر اشاره نمود. این نوع تخت،اغلب به عنوان مکانی جهت استراحت و آفتاب گرفتن به کار گرفته می شود. نوع تخت، برای تجدید قوای جسمانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این موضوع، تاثیرگذاری بسیار مثبتی، در جهت زیباسازی استخرها دارد.

محیط استفاده این تخت، تنها به استخر ها محدود نمی شود و از آن در ویلاها و باغ ها نیز استفاده می گردد. مدت استفاده از تخت کنار استخر، کوتاه می باشد و اغلب این تصور وجود دارد که این نوع تخت، به خصوصیات ویژه ای احتیاج ندارد. فشار زیادی که در حین شنا به مفاصل و عضلات بدن وارد می شود، در صورت استفاده از تجهیزات نامناسب می تواند گرفتگی عضلات را به همراه داشته باشد.

از این رو، این نوع تخت ها می بایست طبق ساختار بدنی ما طراحی شوند تا از وقوع این نوع مسائل جلوگیری شود. معمولا تخت های کنار استخر، در معرض مستقیم نور خورشید قرار گرفته و مرطوب می باشد. جنس اولیه به کار رفته در ساخت و تهیه این محصولات باید مرغوب، استاندارد و با کیفیت باشد. چنانچه این شروط، انجام نپذیرد، ظاهر تخت ها دچار نقص شده و دیگر مقاومت و استحکام کافی را جهت تحمل وزن نخواهد داشت.

تخت های کنار استخر، دارای ابعاد و اشکال متفاوتی هستند. به طور معمول جنس به کار رفته در این محصولات، حصیر،الومینیوم،پلاستیک،چوب و پلی پروپیلن می باشد و در اشکال افقی،مبلمان و نیمه نشسته به مشتریان عرضه می گردند. از نمونه طرح های این تخت ها در بازار، می توان به تخت های تایی، تخت های دو تکه،تخت های تاشو و تخت های تشک دار اشاره کرد.

از آنجا که تخت های لبه استخر دارای طرح های متفاوتی هستند، انتخاب برای مشتریان کار آسانی نخواهد بود. اما چنانچه از پیش چند نکته را به خاطر سپرده و انتخاب خود را بر مبنای آنها قرار دهید، می توانید خرید خوبی را داشته باشید. عمر این نوع تخت ها به جنس آن ها وابسته است و اگر در انتخاب خود موفق بوده باشید، تا چندین سال می توانید از آن استفاده نمایید و به طبع در هزینه های شما، صرفه جویی خواهد شد.

صندلی، تخت کنار استخر

صندلی کنار استخر یا تخت کنار استخر یکی از بهترین محصولات مبلمان فضای باز برای استراحت می باشد .شاید بیشتر شما نیز با ما هم عقیده باشید که لذت استراحت در کنار استخر و یا در کنار ساحل از لذت آبتنی به مراتب بیشتر باشد.

یکی از تفریحاتی که به هنگام فصل گرما به شدت مورد استفاده قرار می گیرد آبتنی و استفاده از استخر می باشد .بعد از یک شنا و بازی در آب نیاز به یک استراحت مطلوب دارید .

طراحی صندلی های کنار استخر باید به شکلی باشد که بتوانید روی آن به خوبی دراز بکشید .به همین جهت به صندلی های کنار استخر تخت نیز گفته می شود .صندلی های کنار استخر برای کاربردی بودن نیاز به ویژگی هایی دارند که باید به هنگام خرید به آنها توجه کنید .در ادامه به برخی ویژگی‌های تخت های کنار استخر اشاره خواهیم کرد .

استفاده از صندلی کنار استخر در فضای سرپوشیده

برخلاف نام صندلی کنار استخر ، این محصول فقط مخصوص استفاده در کنار استخر یا کنار ساحل نمی باشد . شما می‌توانید کاربردهای بسیار مختلف و متفاوتی ، از صندلی کنار استخر داشته باشید .

صندلی کنار استخر یا همان تخت کنار استخر ، بهترین وسیله برای استراحت و ریلکس کردن می باشد . این محصول می‌تواند در انواع سالن های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد . همچنین شما می توانید از تخت کنار استخر به عنوان تخت ماساژ استفاده کنید . حالت فیزیکی تخت کنار استخر این مکان را برای شما فراهم می کند ، که به راحتی بتوانید از آن به عنوان تخت ماساژ استفاده کنید .

صندلی کنار استخر می تواند هیچ ارتباطی به استخر نداشته باشد ، شما می توانید این محصول را در پشت بام منزل خود قرار داده ، و بر روی آن دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید . حمام آفتاب یکی از عمده ترین کاربردهای صندلی کنار استخر می باشد ، برای این منظور نیاز نیست که حتما در کنار آب یا استخر باشید . در هر مکانی که آفتاب وجود داشته باشد می توانید حمام آفتاب بگیرید .

صندلی های کنار استخر پلیمری دارای وزن پایین می باشند . به همین دلیل محصولات را می توانید به راحتی جابجا کنید ، و بر حسب نیاز آنها را به فضای سرپوشیده یا فضای باز انتقال دهید . صندلی کنار استخر بهترین وسیله برای یک استراحت و چرت کوتاه مدت می باشد . شما می توانید بر روی صندلی کنار استخر دراز بکشید ، از گوش دادن به یک موسیقی ملایم لذت ببرید . همچنین از این صندلی می توان برای شل کردن عضلات ، و کاهش انقباض عضلانی استفاده کرد .

مقاومت در برابر آب در تخت کنار استخر

صندلی های کنار استخر به دلیل قرار گرفتن در مجاورت آب همواره در معرض آب قرار دارند .از این رو مواد استفاده شده در ساخت تخت کنار استخر باید کاملاً ضد آب باشند .صندلی های پلاستیکی به تنهایی این قابلیت را دارند و در برابر آبدیدگی مشکلی ندارند .ولی صندلی های چوبی و فلزی باید به طور کامل در برابر نفوذ آب عایق شوند .

صندلی های چوبی را می توان با استفاده از روغن ها و مواد مختلف همچون پلی استر ضد آب کرد .ولی بهترین وسیله برای ضدآب کردن فلزات استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد .این نوع رنگ مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب و زنگ زدگی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان عایقی برای تخت های کنار استخر فلزی استفاده کرد .

ضد آب بودن تخت کنار استخر مهمترین ویژگی می باشد که باید به هنگام خرید تخت کنار استخر حتماً به آن توجه کنید .

قابلیت خشک شدن سریع در تخت کنار استخر

جنس تخت های کنار استخر باید به گونه ای باشد که بسیار سریع خشک شود .استفاده از پارچه های ضد آب وهمچنین پلاستیک های با کیفیت باعث می شود تا صندلی ها بسیار سریع خشک شوند .ولی مهمترین مواد که در تولید صندلی های کنار استخر استفاده می شود لاک آب گریز می باشد .

این محصول که به عایق  نانو نیز معروف می باشد باعث می شود که آب بر روی سطح صندلی باقی نماند و در نتیجه صندلی در سریع ترین زمان ممکن خشک می شود .در هنگام خرید صندلی های کنار استخر حتماً به این نکته توجه داشته باشید و توجه داشته باشید که روکش صندلی از جنس موادی که آب را جذب میکنند نباشد .

دوام بالای تخت کنار استخر

صندلی های کنار استخر به دلیل این که به صورت تخت می باشند و کل وزن بدن شما بر روی صندلی قرار میگیرد .از این رو این صندلی ها باید دارای مقاومت و دوام بالایی باشند .همچنین به دلیل اینکه همواره در معرض آب و هوا قرار دارند و همیشه در بیرون از فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند .

اگر قصد خرید صندلی کنار استخر پلاستیکی را دارید به این نکته توجه داشته باشید که جنس صندلی از پلاستیک بازیافتی نباشد و در تولید آن از پلاستیک درجه یک استفاده شده باشد .

در هنگام خرید صندلی های کنار استخر فلزی به نوع آلیاژ فلز بسیار دقت کنید ، آلیاژ استفاده شده  در تخت کنار استخر باید از یک نوع فلزی بسیار مقاوم باشد که تحمل وزن بالایی داشته باشد . و همچنین رنگ استفاده شده برای پوشش فلز حتما باید رنگ کوره ای باشد .چوب های راش و چوب روسی که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند بهترین نوع چوب برای تولید تخت های کنار استخر می باشند .

صندلی های چوبی باید به طور کامل عایق کاری شوند و منافذ روی چوب باید به خوبی پوشش داده شود .چوب در مقابل نفوذ آب بسیار آسیب پذیر می باشد و خیلی زود قابلیت خود را از دست میدهد .از این رو عایق کاری و ضد آب کردن در تولید صندلی های کنار استخر چوبی اهمیت بسیار بالایی دارد .

کاربردهای مختلف تخت کنار استخر

برخلاف بسیاری از محصولات که برای مصارف صنعتی و خانگی ساخته می شوند و میزان مقاومت و طرح آنها متفاوت میباشد .صندلی های کنار استخر چه برای مصارف خانگی استفاده شوند و چه برای هتل ها و یا سواحل ، در هر دو صورت طراحی و کاربری یکسانی دارند .ولی باید میزان استفاده از صندلی های کنار استخر در خرید آن ها مورد توجه قرار گیرد .

صندلی هایی که در فضاهای عمومی مانند هتل ها و سواحل مورد استفاده قرار می گیرند به مراتب باید دارای مقاومت بالاتری باشند .برخلاف نام این محصولات صندلی های کنار استخر فقط مخصوص استفاده در کنار آب نمی باشند .شما می توانید برای یک استراحت و ریلکس کردن بسیار لذت بخش از آنها استفاده کنید .

تخت های کنار استخر را می توانید در حیاط خلوت ، باغ و یا تراس خود مورد استفاده قرار دهید .

به دنبال چه نوع تخت کنار استخر هستید؟

برای بهترین انتخاب باید دقیقا بدانید به چه محصولی و با چه ویژگی هایی نیاز دارید .صندلی کنار استخری که می خواهید از چه جنسی باشد .صندلی پلاستیکی ، صندلی چوبی و یا صندلی فلزی ؟

کدام صندلی بهترین کاربرد را در فضای شما خواهد داشت . سلیقه شما در انتخاب تخت کنار استخر مناسب بسیار مهم می باشد.صندلی را صرفاً برای استفاده در کنار آب و استخر می خواهید و یا استفاده دیگری نیز از آن خواهید داشت .

برخی از استخرها در فضای سرپوشیده می‌باشند و برخی دیگر نیز در فضای باز ، تخت کنار استخر را برای کدام فضا می خواهید .

تخت کنار استخر یک محصول بی نظیر

صندلی کنار استخر برای استراحت و لذت بردن طراحی شده است .صندلی راک نیز به همین منظور و برای ریلکس کردن طراحی شده است .چه اتفاقی می افتد اگر این دو محصول با یکدیگر ترکیب شوند ؟ گروه های تولیدی مختلف یک محصول فوق العاده را برای طرفداران صندلی های کنار استخر و همچنین صندلی راک طراحی کرده اند.

شما می توانید از قابلیت صندلی راک در کنار استخر استفاده کنید .راک کنار استخر یک محصول فوق العاده می باشد که امکان استفاده همزمان از تخت کنار استخر و صندلی راک را به شما می دهد .راک کنار استخر از بهترین و با کیفیت ترین چوب ها تهیه می شود .

این نوع چوب ها برای استفاده در کنار آب فرآوری و عایق کاری شده اند .

همچنین یک قابلیت دیگر به راک کنار استخر اضافه شده که شما می توانید با استفاده از یک فیکسر صندلی را ثابت کنید و مانع از حرکت آن شوید .یک صندلی راک می‌خواهید ؟ آیا به دنبال یک تخت کنار استخر هستید ؟ و یا هر دو محصول را در کنار همدیگر می خواهید ؟ این محصول پاسخگوی نیاز شما خواهد بود .

انواع مختلف تخت کنار استخر

صندلی های کنار استخر به لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به یکدیگر دارند ، اما می توانند به لحاظ جنس مواد اولیه تفاوت های زیادی داشته باشند.

رایج ترین نوع صندلی کنار استخر از جنس پلاستیک و پلیمر می باشد . به دلیل اینکه پلاستیک در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم می باشد ، همچنین نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی ندارد . صندلی کنار استخر پلیمری دارای وزن بسیار پایین می باشد ، که موجب می شود شما به راحتی بتوانید این محصول را جابجا کنید .

همچنین نشیمن صندلی کنار استخر پلاستیکی برای دراز کشیدن و استراحت کردن مناسب می باشد . به لحاظ اقتصادی نیز این محصولات دارای قیمت مناسب می باشند ، همچنین اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند عمر طولانی داشته باشند .

یکی دیگر از انواع مختلف صندلی کنار استخر ، تخت کنار استخر فلزی می باشد . این محصولات دارای مقاومت بسیار بالاتری در مقایسه با پلاستیک و پلیمر هستند . همچنین تعمیرات صندلی کنار استخر فلزی ، بسیار آسان تر از صندلی کنار استخر پلاستیکی می باشد . بسیاری از صندلی‌های کنار استخر پلیمری قابل تمرین می باشند ، در حالی که شما می توانید تمام تخته کنار استخر فلزی را به آسانی تعمیر کنید .

صندلی کنار استخر چوبی ، یکی دیگر از انواع مختلف صندلی کنار استخر می باشد . شاید در نگاه اول اینگونه به نظر بیاید که استفاده از چوب ، برای ساخت صندلی کنار استخر عاقلانه نمی باشد . به دلیل اینکه چوب در مجاورت رطوبت و آب بسیار آسیب پذیر می باشد ، و به سرعت تغییر شکل داده و کیفیت و قابلیت خود را از دست میدهد . اما باید بدانید که چوب های استفاده شده برای ساخت تخت کنار استخر ، کاملاً مخصوص می باشند . این چوب ها به وسیله مواد مختلفی در برابر نفوذ آب ، عایق بندی می شوند .

قیمت صندلی، تخت کنار استخر

صندلی های کنار استخر در بین مبلمان فضای باز در دسته ی  صندلی های گرانقیمت قرار می گیرند .

حداقل هزینه‌ای که برای خرید یک صندلی کنار استخر باید در نظر بگیرید  حدود ۳ میلیون تومان می باشد .

ولی شما میتوانید بر حسب سلیقه و نوع کاربرد خود بسیار بیشتر از این مبلغ را نیز برای صندلی کنار استخر هزینه کنید .

یک فروشگاه ایده آل برای خرید تخت کنار استخر

تجهیزات ویلایی ما با تولید انواع صندلی های کنار استخر و تخت کنار استخر از جنس چوب ، پلاستیک و فلز می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. مطمئن باشید با هر سلیقه و میزان توقعی که از یک صندلی کنار استخر دارید می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و یک محصول با کیفیت را تهیه کنید.

محصولات ما از طریق باربری برای تمام نقاط کشور ارسال می‌شوند .همچنین برخلاف بسیاری از فروشنده ها که حالت فروشگاهی و واسطه را دارند ، تولید کننده می باشیم و محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان عرضه می کنیم .

منبع: تحریریه فروشگاه اینترنتی سوبیا

خروج از نسخه موبایل