نماد سایت مجله ایرانی

تلویزیون سامسونگ 55Au7100 ️و قیمت خرید 43 50 55 65 75 اینچ

برنامه smart thing در تلویزیون سامسونگ 55AU7100 همانند یک هوش مصنوعی عمل کرده و می تواند جواب شما را هم نیز بدهد. با نصب این برنامه بر روی گوشی خود، به راحتی تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و.. یا هر دستگاه دیگر را از راه دور کنترل کرده و آن ها را با این سیستم هماهنگ نمایید.

توضیحات و معرفی تلویزیون 55 اینچی Fork Smart Samsung 55au7100

لازمه ایجاد کیفیت صوت و تصویر حرفه ای و عالی در یک تلویزیون، پردازشگر قدرتمند و باکیفیت است. سامسونگ با در نظر گرفتن پردازشگر قدرتمند کریستالی 4K به اهمیت بسیار بالای کیفیت پردازشگر توجه کرده است. این تلویزیون سامسونگ 55AU7100 با استفاده از پردازشگر کریستالی 4k در تلاش بوده تا تصاویر و داده های صوتی را نیز با جزئیات و وضوح کامل به نمایش مخاطبان درآورد.

شرح وظیفه این پردازشگر بدین گونه است که مخاطب هر آنچه را که در نمایشگر مشاهده می کند، صوت را نیز بدون تاخیر دریافت خواهید کرد. بد نیست بدانید که تلویزیون 55AU7100 سامسونگ در بخش صدا از چه امکاناتی برخوردار است. آنطور که معلوم است سامسونگ در بخش صدا نیز نه تنها کم نگذاشته است بلکه با ویژگی‌های جدید تجربه شنیداری بهتری را برایتان رقم خواهد زد.

هر کدام از بلندگوهای صوتی تلویزیون منتشر کننده 10 وات صدا خواهند بود و خبری از ووفر برای آن نیست. سامسونگ می‌گوید فرقی ندارد که شما چه نوع محتوایی را تماشا می‌کنید در هر صورت تجربه شنیداری خیلی خوبی خواهید داشت.

فروشگاه دوزین کالا با سالها تجربه همراه شما

این تلویزیون می تواند به کمک ویژگی PurColor رنگهای جذاب و طبیعی تولید کند. در این فناوری به جای رنگهای اصلی(سبز و قرمز و آبی) بر روی رنگهای ارغوانی، زرد و فیروزه ای تمرکز می شود و این رنگها شناسایی و تقویت می گردند. به این شکل علاوه بر تقویت رنگهای اصلی با شناسایی و تقویت رنگهای دیگر وضوح تصویر افزایش می یابد. نمایشگر این تلویزیون رنگهایی بسیار واضح با تفکیک رنگ عالی پخش می کند.

سایر قابلیت های تلویزیون سامسونگ Au7100

با قابلیت PC on TV در واقع می‌توانید از صفحه نمایش تلویزیون خود همچون دسکتاپ کامپیوتر استفاده کنید. شما می‌توانید تلویزیون و کامپیوتر را به هم متصل کرده و محتوا را روی صفحه تلویزیون انتقال دهید. دقت فرمایید که اتصال از راه دور به کامپیوتر فقط برای Windows 10 حرفه‌ای یا نسخه بالاتر و Mac OS 10.5 یا بالاتر پشتیبانی می‌شود. حالت Auto Low Latency که به اختصار ALLM گفته می‌شود نیز از ویژگی‌های مناسب گیم در تلویزیون 4K سامسونگ 55AU7100 است.

برند تلویزیون

صفحه نمایش VA دارای آرایش پیکسلی عمودی است و می تواند کنتراست بالایی را به نمایش بگذارد. معمولا تلویزیون های سامسونگ و مدل 55AU7100 برای نمایش فیلم ها و یا نمایش تصاویر در فضای کم نور بسیار کاربردی می باشند. رنگ مشکی و دامنه خاکستری با تمایز زیادی نشان داده می شوند و می توانند هر بیننده ای را مجذوب خود کنند.

در تلویزیون 55AU7100 از نورپردازی edge بهره گرفته شده و همچنین از UHD Dimming هم برای کارایی بهتر کمک گرفته شده و یکی از تلویزیون های برتر در زمینه نمایش تصاویر با کیفیت بالا خواهد بود. این تلویزیون سامسونگ AU7100 یک تلویزیون 4K سطح ابتدایی مناسب از سری 2021 سامسونگ است.

با استفاده از Web Browser یا مرورگر وب این تلویزیون می توانید به وب گردی بپردازید. فرقی نمی کند تلفن همراه شما از نوع اندروید باشد یا iOS، شما می توانید با اتصال موبایل به تلویزیون به صورت بی سیم، محتوای مورد علاقه خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید صفحه موبایل را روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل و مشاهده نمایید.

به کمک تکنولوژی Tap View می توانید به آسانی و با نزدیک کردن موبایل سامسونگ گلکسی به تلویزیون محتوای مورد نظر را روی تلویزیون پخش کنید یا صفحه نمایش گوشی را روی صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. با توجه به امتیازات فروشگاه اینترنتی آوینتو که در لینک به آن ها اشاره کردیم، این فروشگاه خرید اینترنتی آسان و مطمئن را برای شما به صورت کامل فراهم می کند.

یکی از این قابلیت‌های Motion Xcelerator نامیده می‌شود که می‌تواند با تخمین زدن نرخ تعویض هر فریم از بازی شما، به خوبی و در زمان مناسب فریم‌ها را تعویض کند و این کار را به صورتی انجام دهد که مشکلی پیش نیاید. فروشگاه دوزین کالا دارای نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد . به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید .

موتور پردازشگر این تلویزیون از نوع چهار هسته ای بوده که کیفیت تصویر را چند برابر می کند. چرا که تصاویر را با کوچک ترین جزئیات در چندین مرحله پردازش می کند سپس نمایش می دهد. رنگ های پخش شده در این محصول با سایر تلویزیون ها بسیار تفاوت دارد.

امروزه دنیای گیم، یکی از جذاب ترین سرگرمی هایی می باشد که در میان تمامی رده های سنی از محوبیت بسیار بالایی برخوردار است به طوریکه با اجرای یک بازی هیجانی می توان ساعت های طولانی را در کنار دوستان خود سپری کرد. اما برای تجربه لذت بخش از اجرای بازی ها، نیاز به یک نمایشگر بزرگ و البته باکیفیت است تا حس واقعی بودن و غوطه ور شدن در بازی ها به خوبی در مخاطبان جوشیده شود.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ AU7100 شاید به نسبت قیمتش کاملاً مناسب باشد اما برخی افراد دوست دارند صدایی پر قدرت دریافت کنند که در اینصورت باید همراه با تلویزیون یک ساندبار هم خریداری کنند تا از بابت سیستم صوتی چیزی کم نداشته باشند. اما توان صوتی 20 وات تلویزیون به تنها کیفیت عالی دارد و در سایزهای پایین پرتاب صوت خوبی هم دارد.

خروج از نسخه موبایل