نماد سایت مجله ایرانی

بیمه بدنه آسیا بخریم یا ایران؟ کدام یک بهتر است؟

با توجه به افزایش هرچه بیشتر قیمت‌های خرید، تعویض و تعمیر لوازم خودرو نیاز است که بتوان از این سرمایه با بالاترین حد توان محافظت کرد. اگر روز روزیگاری شما در تصادفی ماشین‌تان آسیب ببیند شخص مقصر می‌بایست با استفاده از بیمه شخص ثالث خسارت شما را پرداخت کند. اما اگر مقصر شما بودید تکلیف چیست؟ آیا خودتان به تنهایی باید نسبت به پرداخت و خسارات وارد شده به ماشین‌تان وارد عمل شوید؟

 با توجه به شرایط موجود امروزه رانندگان بیش از پیش به اهمیت وجود بیمه بدنه پی برده‌اند، یا اینکه بعضی رانندگان می‌خواهند بدانند که برای مثال بیمه بدنه ایران بهتر است یا بیمه بدنه آسیا؟ چراکه حالا با آگاهی بیشتر می‌دانند که بیمه بدنه خسارت ماشین را حتی وقتی مقصرید. اگر شما نیز می‌خواهید با کسب اطلاعات بیشتر برای خرید بیمه وارد عمل شود تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

بیمه بدنه آسیا معتبرتر است یا بیمه بدنه ایران؟

بیمه بدنه این دو شرکت از لحاظ پوششی، هزینه و جبران خسارات شرایط نزدیک بهم دارنه؛ با توجه به معروفیت این دو شرکت و بالا بودن سطح توانگری‌شان افراد عموماً به‌دنبال پاسخ این سوال هستند که اعتبار کدام یک از این دو شرکت بیشتر است؟

شاید برای‌تان جالب باشد که بیمه ایران قدیمی ترین و اولین شرکت بیمه‌ای است که در ایران شروع بکار کرد و به‌عنوان تنها شرکت بیمه دولتی در ایران به فعالیت مشغول است. این شرکت از سال ۱۳۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان جزو اصلی‌ترین شرکت‌های خدمت‌رسان در صنعت بیمه است.

شرکت بیمه آسیا نیز اولین شرکت خصوصی بیمه در ایران است و فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ آغاز نموده است. این شرکت نیز قدیمی‌ترین شرکت خصوصی بوده و دارای شعبات زیادی در سراسر ایران است.

با یک بررسی اجمالی و تحقیق بین شرکت‌های مختلف بیمه‌ای به این نتیجه می‌رسید که این دو شرکت هستند که در انواع بیمه نامه پرچم دارند و دارای سابقه، پشتوانه و اعتبار بسیار خوبی می‌باشند و در این زمینه نمی‌توان یکی را بر دیگری برتری داد.این دو شرکت بیمه دارای شعب بسیاری در سراسر ایران هستند و قدرت دسترسی شما به این شرکت‌ها یکسان می‌باشد.

بیمه آسیا معتبر است یا ایران؟

سرمایه کدام یک بیشتر است؟ بیمه بدنه آسیا یا ایران؟

اینکه یک شرکت بیمه دارای چه میزان سرمایه است بسیار مهم است، چون این موضوع تاثیر مستقیمی روی نحوه پرداخت خسارات افراد در شرایط گوناگون دارد؛ بنابراین اطلاع از این مسئله در کنار اطلاع از مزایای بیمه بدنه ایران و آسیا می‌تواند به انتخاب بهتر شما کمک نماید.

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب یک شرکت بیمه سنجیدن سطح توانگری آن شرکت است. بیمه مرکزی هرساله صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه‌ای را بررسی کرده و میزان توانگری مالی آن‌ها را اعلام می‌نماید. باتوجه به مستنداتی که بیمه مرکزی در سال‌های اخیر ارائه نمود، بیمه آسیا در سطح یک توانایی مالی قرار دارد؛ حال آنکه بیمه ایران دارای جایگاهی پایین‌تر می‌باشد. باتوجه‌به این مسئله می‌توان گفت که بیمه آسیا دارای سرمایه بیشتری نسبت به بیمه ایران می‌باشد که این مقوله می‌تواند در تصمیم‌گیری شما تأثیرگذار باشد.

بیمه بدنه ایران ارزان‌تر است یا بیمه آسیا؟

یکی از دلایلی که بعضی افراد تمایلی به خرید بیمه بدنه نشان نمی‌دهند قیمت آن است. در صورتی که با کمی جستجو و دقت می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای اندک از سرمایه گرانبهای خود یعنی ماشین مراقبت کنند. با تنها کمی دقت در قیمت‌هایی که شرکت‌های بیمه آسیا و ایران برای ماشین‌های یکسان اعلام می‌نمایند، خواهید فهمید که قیمت‌های این دو شرکت تفاوت فاحشی ندارد و بسیار نزدیک بهم هستند.

اگر هرکدام از این دو شرکت را انتخاب کنید هزینه‌ای که در مقابل پوشش‌های بیمه‌ای خود پرداخت می‌کنید مقرون به صرفه است. تنها نکته‌ای که در رابطه با ارزان‌ترین بیمه بدنه مطرح است این می‌باشد که شرکت بیمه ایران تخفیفات بیشتری را نسبت به شرکت بیمه آسیا به بیمه‌گذاران خود ارائه می‌نماید که همین مسئله می‌تواند نوعی مزیت برای این شرکت تلقی گردد.

بیمه ایران و آسیا دو بیمه قدیمی کشور هستند

بیمه بدنه ایران بخریم یا آسیا؟

همانطور که گفته شد این دو شرکت سابقه درخشانی در صدور انواع بیمه نامه مخصوصا بیمه بدنه دارند و هر دوی آنها نیز در رتبه 1 قرار دارند. جدا از بحث تخفیف‌ها، در بعضی پوشش‌های خاص ماند پوشش کشیدن میخ یا جسم نوک تیز روی بدنه، بیمه ایران دارای برتری نسبی می‌باشد و با ارائه این پوشش خیال شما را از کوچکترین خسارات راحت می‌نماید.

از دیگر مزایای بیمه ایران در مقابل بیمه آسیا می‌توان به وجود امکان پرداخت خسارت در محل اشاره کرد. اگر شما دارای بیمه بدنه ایران باشید و در هر نقطه از کشورمان دچار سانحه یا تصادف شوید، می‌توانید با نمایندگی یا شعب نزدیک خود تماس بگیرید تا در کمترین زمان خودشان را برای پرداخت خسارت به شما برسانند.

خرید ساده و آنلاین بیمه بدنه آسیا و ایران

در گذشته وقتی حرف از خرید انواع بیمه می‌شد حوصله افراد سر می‌رفت چون علاوه بر نداشتن اطلاعات کافی، این خرید سختی‌های خاص خودش را نیز داشت. اما امروزه با پیشرفت هرچه بیشتر فناوری، شما می‌توانید با مراجعه به سامانه‌های آنلاین خرید بیمه مانند بیمه دات کام، بیمه بدنه خود را در کمترین زمان ممکن و مقایسه کامل از سایر شرکت‌های بیمه‌ای از ایران یا آسیا خریداری نمایید.

خروج از نسخه موبایل