نماد سایت مجله ایرانی

بهترین معادن سنگ تراورتن ایران

در کشور ایران بیش از هر کشوری در دنیا معدن سنگ تراورتن وجود دارد که باعث شده است تنوع جنس و رنگ بسیار متفاوتی را شاهد باشیم. که البته این امر می تواند برای تولید کننده و همچنین مصرف کننده نکته ی بسیار مثبتی تلقی شود. از معروف ترین معادن سنگ تراورتنی که در کشور در حال فعالیت هستند در زمینه های رنگی سفید و روشن می توان به سنگ تراورتن عباس آباد، حاجی آباد و دره بخاری اشاره کرد.

این معادن در دسته معدن های به اصطلاح پیر هستند که در بازار ایران به خوبی شناخته شده اند و می توان کیفیت خود سنگ و همچنین کیفیت بهره برداری از آن ها را در زمینه ی کاریشان ملاحظه کرد. سنگ تراورتن عباس آباد و دره بخاری ساب پذیری فوق العاده بالا و جذب آب پایینی داشته و همین موضوع دلیل بر آن است که در دسته ی بهترین سنگ ها قرار گیرند. همچنین استخوانی بودن و تراکم مناسب سنگ را می توان از ویژگی های آن ها بیان کرد.

دسته ی دوم تراورتن ها سنگ های کرم و شکلاتی هستند که از معروف ترین و بنام ترین معادن آن ها نیز می توان به معدن سنگ کاشان، تکاب و معادن اصفهان اشاره کرد که هر یک دارای خصوصیت های منحصر به فرد خود می باشند.

لیست معادن سنگ ایران

سایت کالاساخت در نظر دارد تا در تمامی زمینه های صنعت ساختمان بتواند بدون واسطه محصول تولید شده را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از همین رو در این سایت و در منوی سنگ ساختمانی می توانیم شاهد دسته سنگ های بسیار بسیار زیادی باشیم که تنها در بخش سنگ تراورتن این سایت می توانیم سنگ های نزدیک به 20 معدن مهم و برند کشور را پیدا کنیم.

تمامی محصولات همراه با عکس و توضیحات تکمیلی داخل سایت قرار داده شده اند و می توان با مراجعه به مطالب درج شده یا تماس با کارشناسان فروش، ویژگی های جزئی تر محصول از جمله معدن و لوکیشن استخراج سنگ را دانست.

ما در کالاساخت در تلاشیم تمامی سنگ های تراورتنی که در کشور عزیزمان مورد فرآوری قرار می گیرد را به بازار مصرف عرضه نماییم و در مورد هر کدام از آن ها بدون جبهه گیری خاصی نکات مثبت و منفی هر یک را بیان کرده تا به همراه مشتری بتوانیم بهترین انتخاب سنگ تراورتن برای نما را داشته باشیم. این ویژگی ها می تواند بسته به بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید سنگ و همچنین شهر مقصد تعیین شود تا سنگ تراورتن را به تضمین ما بتوان با خیالی آسوده در نمای خارجی ساختمان اجرا کرد.

مطلب مفید: بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر چیست؟

ویژگی های خوب سنگ تراورتن

برای اجرای نمای ساختمان مسلما محصولات و متریال های متنوعی وجود خواهد داشت که بسته به بودجه و سلیقه ی مشتری انتخاب و اجرا خواهند شد. در زمینه ی استفاده از سنگ های ساختمانی، ما سنگ های تراورتن را برای امر اجرا روی نمای بیرونی پیشنهاد می کنیم. دلایلی همچون وجود خلل و فرج های در سنگ باعث می شود تا توسط ملات سیمان به بدنه ی ساختمان بچسبد و دوام کافی را در سالیان متوالی داشته باشد.

همچنین این تخلخل در سنگ موجب می شود تا در برابر سرما و گرما و تنش های دمایی انبساط کافی را داشته باشد و ترک برندارد. همچنین سنگ های تراورتن دارای تراکم مناسبی هستند که به تبع آن وزن سنگ را کاهش داده و جذب آب پایینی را در آن ها شاهد هستیم. مسلما جذب آب پایین برای متریال استفاده شده برای نمای ساختمان پارامتر مهمی به حساب می آید و می توان آن را برای تراورتن ها در نظر گرفت.

کارشناسان ما در کالاساخت پس از ارتباط با مشتری و پیشنهاد های طرفین به جمع بندی نهایی خواهند رسید و دسته سنگ انتخاب شده توسط مشتری پس از عقد قرار داد و موارد گفته شده بار خواهد شد و بدون محدودیت در در شهر مقصد تخلیه انجام خواهد گرفت.

کالاساخت و انبار اصلی صنایع سنگ ایران در اصفهان بوده و جدای از قیمت مناسب سنگ تراورتن و قیمت های تولیدی درب کارخانه می توان این گونه بیان کرد که از لحاظ مسافت در قیاس با دیگر شهرها تقریباً مسافت های زمانی یکسانی را با سراسر ایران خواهد داشت و همین امر است که فروش غیرحضوری را برای ما ممکن ساخته است.

صحبت آخر اینکه ما در تلاشیم تا بهترین سنگ تراورتن را به شما پیشنهاد نماییم. این پیشنهاد بیشتر حول محور کیفیت و دوام سنگ خواهد بود و تضمین کیفیت ما را برای همیشه به همراه خود خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل