نماد سایت مجله ایرانی

علت صدای یخچال فریزر بکو

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو ایران

اما چون سنسور دما به درستی تشخیص نمی دهد، این چراغ هشدار چشمک می زند. اطمینان حاصل کنید که اواپراتور به دلیل نقص در سیستم یخ زدایی ذوب نشده است. اگر به دمای تنظیم شده نرسد، علامت هشدار قرمز رنگ به عنوان هشدار روشن می شود. کویل های تبخیر اگر سیستم گرمایش بیش از حد سرد باشد، سیستم انجماد از کار می افتد. مقاله عیب یابی مشکلات صدای یخچال سایت میهنبُد مطالعه نمایید.

به فرزندان خود بیاموزید که در یخچال را برای مدت طولانی باز نگذارند و مرتب آن را باز و بسته نکنند. اگر لولای در فرسوده یا شکسته است، باید یا قطعات را تعویض کنید یا با جوشکاری مناسب مشکل را برطرف کنید. این نشانه وجود گاز یا فشار بیش از حد به موتور است و هنگامی که موتور از کار می افتد ضربه ای از این فشار وارد می شود که باعث ایجاد این صدا می شود.

تعمیرگاه مرکزی با تعهد کامل آماده انجام تعمیرات لوازم خانگی می باشد. برای جلوگیری از این مشکل کافی است یخچال فریزر را در جای مناسب نصب و تراز کنید و در صورت امکان به مقدار بسیار کم آن را جلوی یخچال فریزر قرار دهید. زرین سرویس یک شرکت تخصصی در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی با برندهای مختلف در استان های تهران، شیراز، اصفهان، رشت، مازندران، گرگان، گیلان، البرز، مشهد و … می باشد.

نشتی یخچال می تواند به دلیل یخ زدایی موتور یا کمپرسور باشد، این مشکل از قرار دادن بیش از یک ظرفیت در یخچال یا فریزر و یا قرار دادن وسایل داغ در یخچال ایجاد می شود. در صورتی که یخچال یا فریزر شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، ما فقط از قطعات اورجینال شرکتی استفاده می کنیم که دستگاه شما را گارانتی می کند. لوله آب پشت یخچال که باید به آب خانگی متصل شود، وظیفه تامین آب یخچال را دارد.

در مرکز تعمیرات یخچال بکو در پین ورک چه خدماتی ارائه می شود؟

10 نوامبر 2016 سلام کمپرسور باید در هنگام ضربه زدن به شاتون تعویض شود. دمای یخچال را کمی گرم کنید و منتظر دمای مناسب باشید. هنگامی که اجزای داخلی یخچال منقبض یا منبسط می شوند، صدای ترک خوردن شنیده می شود که طبیعی است.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر بکو  Beko

از دیگر دلایل ایجاد صدای یخچال می توان به ضربه گیرها، گیره های پلاستیکی محافظ و سایر اجزای موتور یا کمپرسور اشاره کرد. معمولا موتور یخچال دارای محافظ بوده و با کمک تعدادی بست و ویبراتور به بدنه یخچال ثابت می شود. با گذشت زمان، به دلیل فرسودگی یخچال، گیره ها و ویبره ها فرسوده شده و ممکن است جدا شوند.

در نتیجه لرزش موتور در حین کار بیشتر می شود که در نتیجه صدای بلندتری نیز ایجاد می شود. خوب، اکنون به خوبی متوجه این مشکل شدید که چرا یخچال سر و صدا دارد. ممکن است بتوانید برخی از این مشکلات را به تنهایی برطرف کنید. اما در صورت بروز مشکلات جدی و داخلی حتما از تعمیرکار کمک بگیرید. مقاله بهترین راه های برطرف کردن بوی بد یخچال سایت پول بانک مطالعه نمایید.

تقریباً هر 24 ساعت یکبار چراغ قرمز فریزر که روی آن علامت دماسنج است روشن می شود و از آن به بعد موتور کاملاً بدون توقف کار می کند! همچنین داخل فریزر را خنک تر از حد معمول می کند. زرشکی چراغ قرمز هر کاری میکنم خاموش نمیشه.

این صدا به دلیل حرکت مبرد در لوله های یخچال شما ایجاد می شود. برای اطمینان از خرابی شیر، ابتدا یخچال بکو را از برق بکشید و خط تامین شیر را به دقت بررسی کنید. واشر درب یا آب بند درب معیوب است و باعث می شود هوای سرد از یخچال بکو خارج شود. Beko اولین بار در سال 1954 با استفاده از حروف اول بنیانگذاران آن، Bejarano و Koc نامگذاری شد.

این ممکن است به دلیل حمل و نقل و نصب یخچال یا عوامل دیگر باشد. در این مواقع حتما با متخصص تعمیر یخچال تماس بگیرید و مشکل را با او در میان بگذارید. معمولاً با تخلیه گاز، آبکشی مدار یخچال و سپس شارژ مجدد گاز مشکل حل می شود.

اگر بعد از چند ساعت یخچال خیلی گرم یا خیلی سرد شد، توصیه می کنیم دما را به صورت دستی تنظیم کنید. فریون 12 معمولا در یخچال های امروزی با مخلوطی از CCI2F2 استفاده می شود. کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را در داخل کانال های اواپراتور دارد.

در آن زمان فرصت نمایندگی جنرال الکتریک پیش آمد و نام کارخانه کنسرو Beko Ticaret A.Ş بود. با راه اندازی سیستم فروش برای اولین بار در آناتولی، آقای وهبی کوچ توانست محصولات Arçelik را به خانه مشتریان بیاورد.

مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند ناشی از صدای یخچال باشد، برخی ساده و آسان و برخی پیچیده تر. ضربه می تواند نشانه ای از خرابی فن کندانسور یا کار نکردن موتور فن باشد. اگر مقدار زیادی یخ روی اواپراتور باشد، ممکن است باعث ایجاد صدا شود. سلام من یک فریزر بکو دارم و پشت دیوارها یخ می زند البته باید یک بار آن را از برق بکشیم و فریز کنیم. با سلام پنل یخچال باید تست و بررسی شود تا ابتدا عیب آن تشخیص داده شود.

شنیدن صدای وزوز از پشت و پایین یخچال می تواند مربوط به کمپرسور یخچال باشد. این صدا معمولا در هنگام فرسودگی کمپرسور شنیده می شود و ممکن است سال ها آن را بشنوید. اگر صدای وزوز یا وزوز بسیار بلند است، بهتر است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. یکی دیگر از دلایل صدای خش خش یخچال ممکن است به دلیل نامنظمی بودن آن باشد. در چنین مواقعی معمولا صدای خس خس از زیر یخچال می شنوید.

حالا چرا باید به آی تی امداد اعتماد کنید:

در ادامه با هوم هاوس همراه باشید تا از خدمات تعمیرگاه تایید شده یخچال بکو و ایرادات رایج این برند مطلع شوید. خدمات کامل تعمیرات لوازم خانگی بکو اصفهان در منزل، دیگر نیازی به تحمل استرس جابجایی دستگاه، ضربه ناگهانی و هزینه حمل و نقل ندارید.

اما برخی از صداهای زیاد یخچال که اغلب مکرر و رایج هستند و علت این صداها را در این قسمت بررسی می کنیم. اگر برای رفع مشکل یخچال خود به کمک تعمیرکار نیاز دارید، همین حالا درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین ارسال کنید تا کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما کاراباما در اسرع وقت برای هماهنگی با شما تماس بگیرند. به این ترتیب در حین کار موتور، برخورد آن با بدنه و سایر قسمت ها می تواند عامل صدای یخچال باشد. اگر یخچال شما روشن نمی شود؛ برد الکترونیکی هم باید عیب یابی کند.

خروج از نسخه موبایل