نماد سایت مجله ایرانی

عیب یابی و مشکلات یخچال هیتاچی Hitachi

محتوای این مطلب پنهان
2 مشکلات یخچال هیتاچی (Hitachi)

عیب یابی و مشکلات یخچال هیتاچی(Hitachi)

کدهای خطای یخچال هیتاچی نمایانگر وجود مشکل در این یخچال است. یخچال هیتاچی به دلیل بهره مندی از سیستم هوشمند، مشکلات را به صورت ارور نمایش می‌دهد. در ادامه قصد داریم به طور کامل این خطاها و عیب یابی آنها را آموزش دهیم. با خواندن این مطالب، بدون نیاز به تعمیرکار، مشکلات یخچال خود را رفع کنید.

 عیب یابی و مشکلات یخچال هیتاچی(Hitachi) موضوع بسیار مهم و اساسی می باشد که امروز در نمایندگی یخچال هیتاچی در اهواز به صورت کلی بررسی می شود. تا بسیاری از دوستانی که در این مورد مشکل دارند به راحتی به جواب سوالات خود برسند.

مشکلات یخچال هیتاچی (Hitachi)

از جمله متداول ترین مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید ژاپنی هیتاچی موارد زیر می باشد. با استفاده از مطالب زیر دانش خود را بالا ببرید تا بهترین استفاده ممکن را از یخچال هیتاچی خود داشته باشید.

آیا باید فیلتر Titanium Nano را تغییر دهم؟

نه، شما مجبور نیستید فیلتر را تغییر دهید چون باکتری را با کاتالیزور خودش حذف می‌کند. و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

آیا لازم است لوله آب خود را مستقیما به شیر آب متصل کنم؟

برای یخچال هیتاچی که دارای دیسپنسر آب می باشد، یک تانک آب به صورت مستقیم به دیسپنسر آب متصل می باشد. به این ترتیب، هیچ لوله‌کشی مزاحم مورد نیاز نیست و می‌توانید یخچال خود را در هر جایی قرار دهید.

آیا می‌توانم چای یا آب‌میوه را به جای آب در مخزن آب بگذارم؟

فقط آب آشامیدنی را در مخزن قرار دهید. در غیر این صورت، لوله آب ممکن است با ریزه های آبمیوه یا برگ‌های چای مسدود شود.

چرا غذا در یخچال یخ می‌زند؟

صفحه کنترل دما و تنظیم درجه‌ حرارت را بررسی کنید. لطفا اطمینان حاصل کنید که تنظیم دمای خیلی پایین نیست. همچنین لطفا بررسی کنید که آیا غذا در حال لمس کردن است یا درست جلوی دریچه کولر قرار دارد؟ اگر اینطور است، لطفا غذا را حرکت دهید.

چرا در داخل جعبه سبزیجات آب وجود دارد؟

جمع شدن آب در داخل جامیوه ای یا جعبه سبزیجات بخاطر رطوبت بالای داخل محفظه سبزیجات است که طراوت و تازگی سبزیجات را حفظ می‌کند. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

چرا وقتی یک درب بسته می شود درب دیگر باز می شود؟

این بخش‌ها با مسیر هوای سرد به هم متصل می‌شوند که در آن فشار هوا منجر به باز شدن درب دیگر می‌شود که یک درب سخت بسته می‌شود. این امر مشکلی برای یخچال ایجاد نمی کند.

چرا قطرات آب در خارج از یخچال وجود دارد؟

قطرات آب که در خارج از یخچال شکل گرفته‌اند بیشتر در طول فصل بارندگی و یا در هوای مرطوبو هنگامی که دمای محیط بالا است، قرار دارند. این یک نقص نادرست نیست و قطرات آب را می توان با استفاده از یک پارچه خشک پاک کرد و ناحیه خیس شده باید به خوبی تهویه شود.

چرا بغل های کناری یخچال هیتاچی گرم است؟

به منظور جلوگیری از خیس شدن یخچال و همچنین تهویه هوای گرم، به ویژه برای یخچال جدید، در طول عملیات با سرعت بالا کمپرسور و یا وقتی که درها باز می‌شوند، دمای زیادی ایجاد می‌شود و باعث ایجاد مشکلات ایمنی یا عملکرد نمی‌شود، اما لطفا از لمس کردن آن اجتناب کنید.

چرا صدای جریان آب در یخچال وجود دارد؟

این طبیعی است چون آب در طول فرآیند دیفراست یا یخ زدایی در داخل یخچال تولید می‌شود. زمان دیفراست ممکن است بین 20 دقیقه تا 50 دقیقه باشد. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

چرا قطرات آب در سطح پشتی محفظه یخچال وجود دارد؟

وقتی که درب یخچال اغلب باز است هوای گرم داخل می‌شود و در نتیجه باعث می‌شود که چگالش شکل بگیرد. لطفا با دستمال خشک قطرات را پاک کنید.

چرا یخچال یا فریزر هیتاچی سرد نیست؟

صفحه کنترل دما و تنظیم درجه‌حرارت را بررسی کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد با تکنیسین تعمیر یخچال هیتاچی تماس بگیرید.

چرا یخ ساز یخچال هیتاچی یخ نمی سازد؟

لطفا مایع هایی مانند آب‌میوه، نوشیدنی‌های گرم، چای و غیره را در مخزن آب قرار ندهید زیرا ممکن است به Ice Maker یا یخ ساز آسیب برساند. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

چطور میتونم درب یخچال رو تمیز کنم؟

برای محافظت از پوشش درب ها، لطفا از هر مواد شوینده و یا هر ماده سخت برای تمیز کردن سطح درب استفاده نکنید. لطفا فقط از یک پارچه نرم استفاده کنید، آن را در آب تمیز خشک کنید، دستمال را فشار دهید و سطح درب را تمیز کنید.

چرا داخل سینی مخصوص در قسمت عقب و پایین یخچال آب وجود دارد؟

ظرف یا سینی مخصوصی که در پشت و عقب یخچال قرار دارد و آب فرآیند دیفراست هنگام تخلیه وارد آن می شود. سینی آب در کنار موتور یا کمپرسور یخچال قرار می گیرد و بخار می شود. این فرآیند همیشه انجام می گیرد و سینی آب خالی می شود. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

چطور می‌توانم بوی بد یخچال را از بین ببرم؟

چند وقت یک بار باید فیلتر آب را تعویض کنم؟

برای فیلتر آب یخچال باید هر 6 ماه یکبار نسبت به تعویض فیلتر آب یخچال اقدام کنید. یعنی سالی دوبار باید فیلتر آب یخچال هیتاچی تعویض گردد. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

نکات مربوط به تعمیر و نگهداری یخچال Hitachi

چرا سبزیجات و میوه‌ها در یخچال یخ می‌زنند؟

گاهی صدای جیک جیک در یخچال شنیده می‌شود. این صدای چیه؟

این صدای ناشی از اصطکاک قطعات ناشی از تغییر دما است.

چرا یخچال جدید من صدای وزوز پیوسته‌ای را پشت سر خود ایجاد می‌کند؟

این صدای عملکرد کمپرسور یخچال می باشد. سرعت عملکرد کمپرسور معکوس و متغیر است و انرژی بیشتری نیاز دارد. برای خنک کردن یخچال جدید، کمپرسور با سرعت بالا حرکت می‌کند که به صدای عملکرد بلندتر منجر می‌شود. این مورد مشکلی خاصی ایجاد نمی کند. در صورت بروز مشکل با تکنیسین تعمیر یخچال هیتاچی تماس بگیرید.

چرا آب زیر بدنه یخچال نشت می‌کند؟

چرا صدای ارتعاش بلند از قسمت بالای یخچال وجود دارد؟

درب فریزر را باز کنید و اگر صدا پس از مدتی کوتاه متوقف شود، ممکن است به خاطر مسدود شدن یخ در چرخش فن یخچال باشد. شما می‌توانید برای چند ساعت یخچال را خاموش کنید تا یخ آب شود (لطفا مواد غذایی خود را در دیگر روش‌های ذخیره‌سازی کنید). اگر صدا ادامه پیدا کند، لطفا برای کمک بیشتر با مرکز خدمات مشتری هیتاچی تماس بگیرید.

چرا یخچال من به اندازه کافی خنک نیست یا وقتی برای اولین بار از آن استفاده می‌کنید یخ درست نمی‌کند؟

در تابستان وقتی غذا را در یخچال قرار می دهید و تازه یخچال را خریده داری کرده باشید ممکن است بین 4 تا 24 ساعت طول بکشد تا سرمای یخچال به درجه مطلوب و دلخواه شما برسد.

زمانی که برای اولین بار استفاده می‌کنید، زمان می‌برد تا یخ درست شود چون یخ پس از خنک شدن به طور کامل شروع می‌شود. ممکن است بیش از ۲۴ ساعت طول بکشد تا طبق مقدار غذا و روش بسته‌بندی آن، یخ ایجاد شود.

باز و بسته کردن درب یخچال را به حداقل برسانید. در حد ممکن وقتی تازه از یخچال استفاده می کنید این مورد را رعایت نمایید.

چرا درست بعد از اینکه در فریزر را بستم صدایی به گوشم رسید؟

اگر صدا به طور پیوسته نباشد، این می‌تواند صدای حرکت فن(Fan) موتور باشد. زمانی که کار کردن فن بعد از درب فریزر شروع می‌شود و برای مدت کوتاهی بسته می‌شود، این صدا وجود خواهد داشت. این مورد نیز یکی از مشکلات یخچال هیتاچی می باشد.

ارور یخچال هیتاچی

یکی از موارد مهم در یخچال Hitachi کد خطا یا ارورهای آن می باشد. چند مورد از متداول ترین کدهای خطا یخچال هیتاچی در زیر نشان داده شده است که می تواند در رفع مشکلات شما بسیار کمک کننده باشد.

لیست ارور های متداول یخچال هیتاچی

ارور OP F یخچال هیتاچی نشان دهنده این است که درب فریزر باز است یا سنسور فریزر مشکل دارد. همچنین ممکن است سیم کشی درب و حتی برد الکترونیکی نیز ایراد داشته باشد.

ارور OP R یخچال هیتاچی به باز بودن درب یخچال اشاره دارد. همچنین برد الکترونیکی و سویئچ درب یا سنسور درب ممکن است مشکل داشته باشد که لازم است تعمیرکار یخچال، یخچال را بررسی و سرویس نماید.

ارور F3 01 یا F3 02 یخچال هیتاچی به وجود مشکل در قسمت فریزر اشاره دارد. ممکن است سرمای فریزر کم باشد یا ممکن است درب فریزر درست بسته نشده باشد.

ارور F0 12 یخچال هیتاچی

ارور FO 12 یا F0 12 نشان دهنده خنک نبودن فریزر می باشد. زمانی که فریزر به دمای تنظیم شده نرسد سنسور دما با نشان دادن این ارور مشکل را نشان می دهد.

کد خطای F002  در یخچال هیتاچی

این ارور نمایانگر بروز خطا بین برد اصلی و برد پنل نمایشگر است. برای رفع مشکل، ابتدا برد الکترونیکی را بررسی کنید. احتمالا این قطعه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد. البته لازم است این مشکل را با یک تعمیرکار در میان بگذارید. چرا که تعویض برد، امری تخصصی بوده و باید توسط فرد متخصص انجام گیرد.

کد خطای F003 در یخچال هیتاچی

این ارور مربوط به واحد MI است. برای رفع مشکل، لازم است یخچال را ریست کنید. اگر با از برق خارج کردن مشکل رفع نشد، با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F004 در یخچال هیتاچی

بروز مشکل در عملکرد طبیعی محفظه دیفراست، سبب بروز این خطا شده است. برای عیب یابی ابتدا سنسور دیفراست فریزرر را با اهم متر بررسی نمائید. در قدم بعدی مدار برد باید چک شود. احتمالا این قسمت معیوب شده است. در صورت بررسی موارد فوق و عدم رفع مشکل، با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F005 در یخچال هیتاچی

این ارور نیز مربوط به وجود مشکل در کارکرد سنسور MI است. برای رفع مشکل مقدار اهم سنسور ذکر شده را با اهم متر بررسی کنید. اگر سنسور خراب باشد باید آن را تعویض کنید. در قدم بعدی برد را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمائید. در صورت ادامه مشکل، با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F007 در یخچال هیتاچی

رله اور کارنت دچار مشکل شده است. تنها راه حل این مشکل خروج یخچال از برق و تماس با تعمیرکار است.

کد خطای F008 در یخچال هیتاچی

این کد خطا به دو دلیل رخ می‌دهد. دلیل اول مشکل در موتور یخچال هیتاچی است. دلیل دوم نیز نشتی گاز از یخچال است. معمولا همزمان با این ارور کمپرسور نیز دچار مشکل می‌شود. برای رفع خطا، یخچال را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F009 در یخچال هیتاچی

این ارور مربوط به بروز مشکل در کمپرسور است. برای رفع این مشکل نیز باید با تعمیرکار تماس بگیرید. چرا که این امر تخصصی بوده و از حیطه دانش یک فرد غیر متخصص خارج است.

کد خطای F011 در یخچال هیتاچی

در روند کار کمپرسور مشکل پیش آمده است. در واقع کمپرسور از سرعت معمول خارج شده است. برای رفع مشکل لازم است یخچال را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F012 در یخچال هیتاچی

این کد خطا نشان دهنده بروز مشکل در موتور FR است. برای رفع مشکل یخچال را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F013 در یخچال هیتاچی

این ارور زمانی نمایش داده می‌شود که موتور فن K دچار مشکل شده باشد. برای رفع این عیب نیز با یک تعمیرکار مطمئن تماس حاصل نمائید.

کد خطای F014 در یخچال هیتاچی

در این ارور یخچال با افت ولتاژ در منبع تغذیه مواجه شده است. در صورت بروز این مشکل سریعا باید آن را رفع کنید. ممکن است در صورت دوام مشکل، به یخچال آسیب وارد شود.

کد خطای F015 در یخچال هیتاچی

این ارور نشان دهنده معیوب شدن موتور F2 است. برای رفع ارور فوق با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F016 در یخچال هیتاچی

موتور فن RR خراب شده است. برای رفع مشکل یخچال را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F018 در یخچال هیتاچی

این کد خطا مربوط به خرابی سنسور دیفراست است. برای رفع مشکل، احتمالا باید سنسور دیفراست را تعویض نمائید. لازم است برای تعویض این قطعه از یک تعمیرکار کمک بخواهید.

کد خطای F101 در یخچال هیتاچی

خراب شدن سنسور انجماد مهم ترین عامل در بروز این خطاست. برای رفع خطا ابتدا مقدار اهم سنسور انجماد را به وسیله اهم متر بررسی کنید. در صورت خراب بودن این سنسور، آن را تعویض نمائید. در قدم بعدی برد را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمائید.

کد خطای F102 در یخچال هیتاچی

سنسور محیطی یخچال خراب شده است. برای رفع این ارور لازم است یک سری موارد بررسی شود. در قدم اول مقدار اهم را در سنسور محیطی بررسی کنید. همچنین سیم‌های سنسور باید بررسی شود. در قدم بعدی برد را بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض نمائید.

کد خطای F103 در یخچال هیتاچی

در هنگام بروز این کد خطا سنسور TC معیوب شده است. همانند ارور‌های قبل لازم است مقدار اهم سنسور را بررسی کنید. همچنین برد را بررسی و در صورت نیاز با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F104 در یخچال هیتاچی

این خطا نشان دهنده بروز خرابی در سنسور دیفراست است. برای رفع خطا ابتدا مقدار اهم سنسور مربوطه را بررسی نمائید. در صورت نیاز سنسور را تعویض کنید. همچنین برد دستگاه را چک کنید. در صورت نیاز برد باید تعویض شود.

کد خطای F106 در یخچال هیتاچی

این کد خطا به خراب بودن سنسور دمای داخلی اشاره دارد. با اهم متر خرابی سنسور را بررسی کرده و در صورت خراب بودن آن را تعویض نمائید. همچنین برد الکترونیکی را چک کنید.

کد خطای F110 در یخچال هیتاچی

بروز مشکل در سنسور دیفراست سبب نمایان شدن این خطا شده است. برای رفع مشکل سنسور را تعویض کنید.

کد خطای F301 در یخچال هیتاچی

بالا بودن دمای فریزر این خطا را نشان میدهد. برای رفع مشکل با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

کد خطای F302 در یخچال هیتاچی

در این خطا دمای یخچال و فریزر بالاست. اما کابین داخلی سرد نیست. برای رفع مشکل با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی HITACHI

تعمیر یخچال هیتاچی در اهواز به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک شایانی می نماید، بنابراین چنانچه مشکلی با دستگاه خود داشتید، برای رفع عیب حتما از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی به شرح زیر می باشد:

  1. استفاده از قطعات فابریک برای عیب یابی به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می کند.
  2. با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده و متخصص در امور یخچال فریزر هیتاچی به افزایش طول عمر دستگاه کمک می شود.
  3. تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی در اهواز با استفاده از قوانین مشتری مداری و رعایت نکات بهداشتی در محل شما به عیب یابی می پردازد.

مجموعه کارون سرویس با بیش از نیم قرن تجربه و بهره گیری از تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی HITACHI در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی تماس حاصل نمایید.
  2. برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی می توانید به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  3. تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی ظرف کمتر از یک ساعت برای عیب یابی و رفع مشکل در محل شما حاضر می شود.
  4. بعد از ارائه خدمات تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی فاکتور و ضمانتنامه رسمی تقدیم می گردد.

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در محل کار یا منزل

تعمیر فریزر هیتاچی در محل تخصص می خواهد و این امر تنها در کارون سرویس محقق می شود. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در محل یا منزل از مزایای زیر بهره مند شوید:

کارون سرویس با آموزش تکنسین های مجرب در زمینه خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی توانسته جایگاه ویژه ای در ذهن کاربران این محصول داشته باشد. بنابراین با حفظ کیفیت خدمات، اصول و قواعد مشتری مداری و رعایت نکات بهداشتی در منزل شما به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی پرداخته می شود.

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی به چه صورت است؟

اصلی ترین سوالی که در هنگام خرابی و نیازمندی به عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی برای مصرف کنندگان مطرح می شود این است که خدمات پس از فروش این دستگاه به چه صورت است؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بررسی خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی می باشید در این بخش با ما همراه باشید.

برند هیتاچی علاوه بر این که با توجه به شرایط سیاسی توان حضور مستقیم در ایران را ندارد، علاقه ای هم به حضور پررنگ در کشور ما نداشته و با همین اوصاف اگر از لوازم خانگی هیتاچی محصولی را خریداری کرده باشید، می بینید که ضمانتنامه هایی به همراه این محصولات است که مربوط به شرکت های داخلی می شود.

برای استفاده از این خدمات برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی کافی است تا با شماره روی ضمانتنامه تماس بگیرید.

اما اگر از این خدمات راضی نیستید یا به هر دلیل علاقه ای به استفاده از آن ها ندارید نگران نباشید؛ چرا که تعمیرگاه مجاز کارون سرویس با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران آماده انجام عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در منزل شما می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی چه ویژگی هایی دارد؟

مصرف کنندگان وسایل برقی مانند یخچال فریزر که دستگاه آنها با خرابی مواجه شده است، برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی خود باید از خدمات تعمیرکاران مجرب استفاده نمایند. تعمیرکاران کارنابلد و غیرمتخصص ممکن است باعث ایجاد خرابی بیشتر و هزینه های اضافی برای تعمیر مجدد دستگاه شما شوند. از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در کارون سرویس با داشتن تعمیرکاران متخصص این مشکل را برای شما حل کرده است.

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی کارون سرویس جهت تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی کارون سرویس جهت تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی به شرح زیر می باشد:

عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی توسط تعمیرکار کارون سرویس

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه آی پی در ارتباط با تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی با آن مواجه شده اند، عدم داشتن سرما و برودت در این محصول می باشد، همچنین عوامل دیگر همچون:

  1. یخچال فریزر هیتاچی صدای زیاد می دهد.
  2. یخچال فریزر هیتاچی یکسره کار می کند.
  3. لاستیک دور درب یخچال فریزر هیتاچی خراب شده است.
  4. موتور یخچال فریزر هیتاچی داغ کرده است.
  5. فریزر هیتاچی منجمد نمی کند.
  6. یخچال فریزر هیتاچی برفک می زند. ( دیفراست نمی کند.)
  7. فن یخچال فریزر هیتاچی کار نمی کند.
  8. یخچال فریزر هیتاچی روشن نمی شود.
  9. موتور یخچال فریزر هیتاچی کار نمی کند.
  10. صفحه دیجیتالی یخچال فریزر هیتاچی خراب شده است.
  11. برد الکترونیکی یخچال فریزر هیتاچی خراب شده است.
  12. سنسور یخچال فریزر هیتاچی عمل نمی کند.

چنانچه مشکلی با دستگاه خود دارید و فنی هستید، می توانید با مطالعه مقاله های آموزشی در سایت کارون سرویس به راحتی به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر هیتاچی خود بپردازید. همچنین با پرسش سوال خود در قسمت دیدگاه انتهای صفحه تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی به صورت آنلاین شما را راهنمایی می کند.

نکات مهم تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی

به نکات مهم تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در زیر توجه نمایید:

  1. یخچال فریزر هیتاچی از اجزای مکانیکی (کمپرسور، کندانسور، فیلتر درایر، اواپراتور، کاپیلاری تیوب (لوله مویی)) و الکتریکی (موتور الکتریکی، ترموستات، رله استارت، اورلود) تشکیل شده است.
  2. هنگام استفاده از یخچال فریزر هیتاچی حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  3. برای شروع به کار یخچال فریزر هیتاچی پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کار کند تا برودت به حد لازم برسد.
  4. قرار دادن یخچال یا فریزر هیتاچی در مجاورت منابع و دستگاه های حرارت زا از قبیل: اجاق گاز، آبگرمکن، شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  5. حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد.
  6. فضای پشت یخچال و فریزر هیتاچی برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد.
  7. ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر هیتاچی حداقل سالی دو بار گردگیری شود.
  8. این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد. لاستیک های درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد؛ زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت می شود.
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال فریزر هیتاچی و بدون درپوش، مخصوصا مایعات پرهیز کنید.
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر هیتاچی حتما آن را از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دو ساعت پس از تغییر محل، یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.
  11. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید، ترموستات یخچال فریزر هیتاچی را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

تعویض کمپرسور یخچال فریزر هیتاچی

تعویض کمپرسور یخچال فریزر هیتاچی تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده و متخصص عیب یابی شود. در نظر داشته باشید که اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود و استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز می تواند آسیب جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد کند، بنابراین با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی طبق استاندارد به تعویض موتور دستگاه خود بپردازید.

در ادامه شما را با اجزای کمپرسور هیتاچی آشنا می کنیم:

شارژگاز یخچال فریزر هیتاچی در محل

شارژگاز یخچال فریزر هیتاچی باید در محل انجام گردد و به هیچ عنوان دستگاه نباید از منزل شما خارج شود، بنابراین به شما پیشنهاد می شود طبق استاندارد در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی به شارژگاز دستگاه خود بپردازید.

در نمایندگی تعمیرات فریزر هیتاچی شارژگاز طبق اصول زیر انجام می گردد:

  1. ابتدا نشت یابی می شود.
  2. طبق استاندارد شارژگاز و وکیوم انجام می گردد.
  3. در نهایت اقدام به تعویض فیلتر درایر می شود.

در زیر بیشتر با گاز یخچال آشنا شوید:

اواپراتور یخچال هیتاچی

کندانسور یخچال فریزر هیتاچی

لوله مویی یخچال هیتاچی

هزینه تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی

شما می توانید به صورت شفاف از هزینه تعمیر یخچال فریزر هیتاچی خود پس از کارشناسی دقیق تعمیرکار متخصص کارون سرویس اطلاع پیدا نمایید. البته در هنگام تماس تلفنی و صحبت با همکاران این مجموعه نیز می توانید از هزینه تقریبی تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی خود مطمئن شوید و در صورتی که تمایل به دریافت خدمات داشتید، هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل را انجام دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در تهران

نمایندگی مجاز کارون سرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص و با تجربه در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات توانسته است به تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر هیتاچی تبدیل گردد. تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی کارون سرویس برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی از قطعات اورجینال و اصلی تهیه می­ شود. همچنین برای جلب رضایت مشتریان هزینه سرویس و تعمیر یخچال هیتاچی با مناسب ترین قیمت ممکن صورت می ­گیرد و تمامی خدمات شامل گارانتی 3 الی 12 ماهه می ­باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل