نماد سایت مجله ایرانی

قیمت شیشه ساختمانی به روز

شیشه رفلکس ساختمان چیست و کاربردهای آن کدامند؟

شیشه رفلکس ساختمان کاربرد زیادی در سطوح مختلف صنعت همچون تزیینات ساختمان یا صنایع دیگر دارد و قیمت و تنوع کیفیت آن برای تولید کنندگان بسیار مهم است به همین دلیل خرید و فروش شیشه رفلکس ساختمان و قیمت شیشه رفلکس ساختمان مناسب برای مصرف صنعتی به عنوان قطعه یا کالای شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در سطح جامعه پیدا کرده است. این دسته از شیشه‌ها بر اساس میزان بازتابش نور خورشید به دو نوع شیشه‌های رفلکس و غیر رفلکس تقسیم بندی می‌شوند.

شیشه رفلکس برای مکان‌های پر نور و جاهایی که انعکاس نور خورشید اهمیت بالایی دارد می‌تواند استفاده شود و شیشه غیر رفلکس در مکان هایی استفاده می‌شود که در برابر نور خورشید حساسیت بالایی ندارد و در برابر گرما و سرما مقاوم‌تر است. شیشه‌های رفلکس بیشتر برای سقف‌های اداری کاربرد دارد که در شیشه رفلکس اداری باید مقاومت و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید داشته باشد و شیشه رفلکس با توجه به نوع کاربرد از مواد اولیه شیشه و فلز ساخته می‌شود. قیمت شیشه رفلکس ساختمان و نحوه خرید شیشه رفلکس ساختمان در بازار متغیر است. اما عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه ساختمانی چیست؟ از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه خصوصا شیشه رفلکس ساختمان، نوع مواد اولیه مصرفی است.

قیمت شیشه رفلکس ساختمان

مهم ترین انواع شیشه رفلکس ساختمان، شیشه‌های لمینت رفلکس، شیشه‌های لمی گلاس، شیشه‌های آنتی رفلکس، شیشه‌های رفلکس شیشه ای و شیشه‌های ضد گلوله می‌باشد. شیشه رفلکس می تواند بر روی شیشه‌های معمولی رفلکس قرار گیرد یا با وجود آن که بر روی شیشه معمولی قرار می گیرد شیشه‌های رفلکس در محیط هایی استفاده می شود که امکان بروز هر گونه خطر وجود دارد. شیشه‌های رفلکس با وجود مزایای فراوانی که دارند ولی دارای معایب فراوانی نیز هستند که یکی از مهم ترین آن ها، خطر شکستگی شیشه و آسیب دیدگی آن می باشد.

شیشه رفلکس در محیط‌های مختلفی که خطر سر خوردن وجود دارد به کار برده می شود. انواع مختلفی از شیشه رفلکس موجود است که به شکل های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال در مکان هایی که خطر سر خوردن شیشه وجود دارد و همچنین در جاهایی که امکان شکستن شیشه وجود دارد می توان از شیشه رفلکس استفاده کرد.

فروش شیشه رفلکس ساختمان

مهم ترین کشور های خریدار شیشه رفلکس ساختمان از ایران ترکیه هستند و در این مطلب به طور مفصل درباره انواع مختلف شیشه رفلکس از جمله شیشه رفلکس طرح رومی، شیشه رفلکس رنگی، شیشه رفلکس دودی، شیشه رفلکس ضد خش و شیشه رفلکس شفاف مطالبی را تقدیم کردیم. نوع اول: این نوع شیشه ،شیشه رفلکس طرح رومی می باشد که در بین ایرانیان به اسم شیشه رفلکس طرح رومی مشهور است و بیشتر برای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد، این شیشه‌ها به دلیل تنوع طرح و نقش آن در اشکال مختلف مانند حاشیه پنجره‌ها، درب‌های شیشه‌ای، آینه‌های دکوراتیو و غیره کاربرد بسیاری دارد. شیشه رفلکس طرح رومی برای دکوراسیون های مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع شیشه رفلکس ساختمان

مهم ترین بازار شیشه رفلکس ساختمان شیشه رفلکس ساختمانی است که نقش بسیار مهمی در کاهش انرژی گرمایی در ساختمان دارد. از این نوع شیشه با انواع متریال‌ها همچون انواع شیشه های رفلکس، رفلکس آنتی رفلکس، شیشه رنگی و غیره و همچنین در شکل های دکوراتیو، رنگی و شفاف استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت شیشه رفلکس ساختمان می توانید از وبسایت یا اپلیکیشن زیما استفاده کنید .

لیست قیمت شیشه رفلکس ساختمان

بیشترین میزان شیشه رفلکس ساختمان در ساخت درب و پنجره های کشویی ( اسلاید ) درب های شیشه ای و درب های ضد سرقت میباشد. شیشه رفلکس ساختمانی که از ترکیب شیشه های رفلکس تخت با شیشه سکوریت یا شیشه های رفلکس رنگی تولید می شود برای درب و پنجره های کشویی ( اسلاید ) استفاده می شود شیشه رفلکس ساختمانی باید از نوع با ثبات رنگی بالا و شفافیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش باشد. شیشه رفلکس در نماهای مدرن ساختمان به کار می رود. شیشه رفلکس ساختمانی در انواع شیشه رفلکس ساختمانی ساده مات و شیشه رفلکس ساختمانی رفلکس دودی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

شیشه رفلکس ساختمانی با توجه به نوع استفاده از شیشه به رنگهای سفید، زرد، شیری و رنگ خنثی با قابلیت عبور نور طراحی می شود انواع شیشه رفلکس ساختمانی با توجه به تنوع در رنگ، ضخامت و نوع شیشه بر اساس سلیقه و درخواست مشتری قابل انتخاب است. شیشه رفلکس ساختمانی به صورت مات، شیشه رفلکس دودی مات و شیشه رفلکس شیشه‌ای با ضخامت بسیار کم ( 4 میل) و شیشه رفلکس شیشه‌ای با ضخامت 2.5 میل و شیشه رفلکس شیشه‌ای با ضخامت 4 میلیمتر قابل خرید است . برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان شیشه رفلکس ساختمان می توانید از وبسایت و اپلیکیشن زیما استفاده کنید.

زیما به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش عمده ایران، این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار داده است تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود نیز می توانید بعد از ثبت نام در سایت زیما یا نصب اپلیکیشن زیما با فروشندگان عمده تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید. چگونه بهترین تامین کنندگان شیشه رفلکس ساختمان را پیدا کنیم؟

 با استفاده از بازار عمده زیما می توانید به راحتی با تعداد زیادی از تامین کننده شیشه رفلکس ساختمان درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید. بهترین راه برای خرید شیشه رفلکس ساختمان مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان چیست؟ بازار زیما امکان ارتباط شما با هزاران فروشنده را فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید شیشه رفلکس ساختمان اقدام کنید. آیا تامین کنندگان شیشه رفلکس ساختمان می توانند از بازار عمده زیما برای فروش محصولات خود استفاده کنند؟ بله، تولیدکنندگان عزیز می توانند با استفاده از زیما با خریداران مختلف از سراسر کشور ارتباط مستقیم برقرار کنند.

خرید شیشه ساختمانی

برای خرید انواع شیشه ساختمانی باید به چند نکته توجه کرد تا در آینده متضرر نشد ما در ادامه این نکات برا برای شما بیان می‌کنیم. نوع شیشه باید متناسب با کاربرد استفاده شود. برای مثال در منازل بهتر است از شیشه دو جداره استفاده شود. شیشه های دو جداره با گاز آرگون، هزینه بیشتری دارند. هزینه جا‌به‌جایی شیشه، معمولا به عهده مشتری است. شیشه های لمینت، سکوریت و دو جداره معمولا 5 سال ضمانت فروش دارند. یک شیشه کار حرفه ای از ابزاری مثل قلم، خط کش، کاردک و الماس استفاده می کند.

قبل از کار، شیشه کار باید از محل دیدن کند تا ابعاد، نوع ابزار و میزان شیشه را مشخص کند.  در هنگام خرید شیشه ساختمانی در صورت استفاده از یک شیشه بزرگ، باید از شیشه لمینت یا سکوریت استفاده شود. شیشه های لمینت، نشکن هستند اما با ضربه شدید، ترک بر می دارند. برای مناطق گرم، شیشه های رفلکس مناسب هستند زیرا نور را بازتاب داده و مانع گرم شدن محیط می شوند. به علامت استاندارد شیشه توجه شود.

قیمت شیشه ساختمانی

به طور کلی شیشه ها از نظر جنس و کیفیت به (درجه) یا (گرید) های مختلفی دسته بندی می شوند. بهترین گرید شیشه گرید A می باشد که قیمت بالاتری نسبت به سایر گرید ها دارد. شیشه های با ضخامت مختلف کاربرد متفاوت و هزینه متفاوتی دارند. روشن است که قیمت شیشه ساختمانی با ضخامت بالا نرخ بالاتری  دارند. برش شیشه با دستگاه دقت بیشتری دارد و کمترین خطا را داراست. نوع برش شیشه نیز در قیمت موثر است. اینکه شیشه متعلق به چه کارخانه ایی باشد یکی از عواملی است که در تعیین قیمت شیشه ساختمانی موثر است. در شیشه دو جداره عوامل دیگری نیز در قیمت موتر هستند مانند نوع چسب استفاده شده، استفاده صحیح و مناسب از گاز آرگون، کیفیت سیلیکاژل (رطوبت گیر) مورد استفاده، جنس و ضخامت اسپیسر (جدا کننده).

خروج از نسخه موبایل