دانش و سلامت

تاریخ دقیق مبارزه ماسک و زاکربرگ اعلام شد!

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در واکنش به اظهارات دیروز ایلان ماسک اعلام کرد که برای مبارزه آماده است. او می‌گوید تاریخ 26 اوت (4 شهریورماه) را برای برگزاری این مسابقه پیشنهاد داده بود اما ماسک هنوز این تاریخ را تأیید نکرده است. از طرف دیگر، زاکربرگ می‌گوید انتظار ندارد که این مبارزه واقعاً برگزار شود.

مارک زاکربرگ در پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز ضمن بازنشر تصویری از توییت روز گذشته ایلان ماسک که گفته بود دارد با وزنه‌زدن در حین کار برای مبارزه آماده می‌شود، نوشت: «من همین امروز هم آماده‌ام. وقتی اولین‌بار من را به چالش کشید، تاریخ 26 اوت را پیشنهاد دادم، اما او هنوز این تاریخ را تأیید نکرده است. انتظار ندارم که این مبارزه به واقعیت بپیوندد.»

زاکربرگ در یک پست دیگر با انتشار تصویری از توییت دیگر ماسک که او در آن به پخش زنده این مبارزه در پلتفرم X اشاره کرده بود، نوشت: «آیا بهتر نیست از یک پلتفرم قابل اطمینان‌تر استفاده کنیم که واقعاً امکان کسب درآمد برای خیریه را داشته باشد؟»

تاریخ دقیق مبارزه دو غول فناوری اعلام شد!

ایلان ماسک برای پخش زنده با مارک زاکربرگ حرفی نزده است

مدیرعامل متا در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا ماسک برای پخش زنده در X با او هماهنگ کرده است یا نه، گفت این قضیه بیشتر شبیه همان توییت معروف ماسک است که نوشته بود: «سرمایه‌ها تأمین شده است.» ارجاع زاکربرگ به توییتی است که ماسک برای خصوصی‌سازی شرکت تسلا منتشر کرده بود و بعداً معلوم شد که تأمین سرمایه واقعیت نداشته است. به‌عبارت دیگر، ظاهراً مالک توییتر با مدیرعامل متا درباره پخش زنده هماهنگ نبوده است.

مارک زاکربرگ همچنین اعلام کرده است که عاشق هنرهای رزمی است، و صرف‌نظر از این که سرانجام این مسابقه چه خواهد شد، به رقابت با کسانی ادامه خواهد داد که در این ورزش تمرین دارند.

ایلان ماسک که اذعان دارد استقامت نقطه ضعف اوست، در توییتی نوشته بود که اگر مسابقه کوتاه باشد، احتمالاً خودش پیروز می‌شود، اما اگر مسابقه طولانی شود، زاکربرگ شانس بیشتری برای برنده‌شدن خواهد داشت.

227227

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا